P: Pooltelje ots teeb häält (2108).
P: Pooltelje ots teeb häält (2108).
P: Pooltelje ots teeb häält (2108).
Tere, eelmine kasutajakonto oli millegipärast kustutatud.
Auto on 08 ja probleem selles, et parempoolne pooltelje rattapoolne ots hakkab saba andma, alguses tegi vähem häält, nüüd juba rohkem, eriti keeramisel. Küsin seda, et kui kaua on lootust sellise haiget saanud poolteljega sõita, sest tahaks uue jupi väljaminekut järgmise palgapäevani venitada ja millised on võimalikud tagajärjed kui ta lõplikult otsad annab(ratas blokeerub?)
Ühtlasi küsin ega kellegil pole ühte pooltelje otsa vedelemas kusagil, poes maksab uus vist umbes 500 ?
Auto on 08 ja probleem selles, et parempoolne pooltelje rattapoolne ots hakkab saba andma, alguses tegi vähem häält, nüüd juba rohkem, eriti keeramisel. Küsin seda, et kui kaua on lootust sellise haiget saanud poolteljega sõita, sest tahaks uue jupi väljaminekut järgmise palgapäevani venitada ja millised on võimalikud tagajärjed kui ta lõplikult otsad annab(ratas blokeerub?)
Ühtlasi küsin ega kellegil pole ühte pooltelje otsa vedelemas kusagil, poes maksab uus vist umbes 500 ?
nojah, eks peab siis trolliga vahepeal sõitma. Seda rahulikku sõidustiili olen juba harrastanud eile ja täna, krt 50-ga sõidad ja juba hakatakse märku andma, et mis sa venid siin. Keeramisega on üldse nii, et rool tundub tiba jäigem kui varem, targem on ilmselt jah masin seisma panna niikauaks, kui uue jupi alla saab, tänavalt äravedamisega ka ei viitsi jamada.
variant on ka see et kui miskit seal sees sodi on tiba, siis mingi aja jooksul jahvatab peeneks, kui päris kõike ära ei lõhu ja siis vahest ainult keerates on krobin kuulda nagu mul teise ppoltelje ots kunagi tegi, krt aga see on kõik selle mehe süü, kes enne selle auto kereremonti minekut korralikult piinas seda masinat ja teadagi mis juhtub kui rattad täitsa alla keerata ja siis tohlu anda. Aga jah selle aeglase kiirendamisega on see oht, et avastad, et auto ei võtagi nii palju bensiini kui arvasid.
edit: huvitav, täna sõitsin mustamäelt kesklinna, mingi aja pärast tagasi ja ei teinud kordagi häält see poolass, kuigi rool on tiba jäigem kui normaalselt.
edit: huvitav, täna sõitsin mustamäelt kesklinna, mingi aja pärast tagasi ja ei teinud kordagi häält see poolass, kuigi rool on tiba jäigem kui normaalselt.
eelmise aasta lõpus vahetasin vasakpoolse poolassi otsa ära ja see maksis vist 550 veerennipoes tookord.
imelik on aga see, et tegin täna pikema sõidu linnast välja ja kordagi ei teinud poolteg häält, aga kardan et kui ta juba korra tegi paar päeva seda krobinat, siis midagi seal sees viga ikkgi sai, kas mõni kuul või separaator.
imelik on aga see, et tegin täna pikema sõidu linnast välja ja kordagi ei teinud poolteg häält, aga kardan et kui ta juba korra tegi paar päeva seda krobinat, siis midagi seal sees viga ikkgi sai, kas mõni kuul või separaator.
Ehita enda esiveoline tagaveoliseks. Kaob igasugune jama nende otstega ära.
Tunneli ja tagasilla põhja saad tagaveoliselt ladalt. Mootori paigutamisega on veica jama kuid asi on seda väärt.
Ise plaanisin sellist projekti kunagi, kuid teostuseni ei jõudnud.
08 kere mulle ise-eneset õudselt meeldib ning sellest annab aretada tõsiselt huvitava auto, kuid see esivedu
Tunneli ja tagasilla põhja saad tagaveoliselt ladalt. Mootori paigutamisega on veica jama kuid asi on seda väärt.
Ise plaanisin sellist projekti kunagi, kuid teostuseni ei jõudnud.
08 kere mulle ise-eneset õudselt meeldib ning sellest annab aretada tõsiselt huvitava auto, kuid see esivedu
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
No see ehitamise jutt on siinkohal küll natuke totakas.Algselt postitas: Nganasan
selline ehitaja mees ma küll veel ei ole, iseenesest omale meeldib ka tagavedu rohkem, aga äkki annaks lada pooltelje otsa asemele mõne muu esiveolise jupi panna, sellise mis suuremale jõule vastu peab.
Mäletan kusagilt vanemast lehest või ajakirjast kommentaari, et lada poolassid peavad jube hästi vastu st. on piisavalt hea tugevusvaruga. Ja kuulda ei ole ka olnud, et nad väga laguneksid. Tuleb lihtsalt jälgida, et katted korras oleks ja probleeme pole. Millegipärast arvan, et ladale võiks sellise asja ikka mõnesaja krooniga leida. Vene osadega tegelevaid poode ju küll. Ja autoturg ka vajadusel abiks.
kui valed sõiduvõtted siis nad ei pea kuigi kaua vastu, see kattejutt on õige jah, vasaku poole oma oli varem õhtal ja selle kate oli repetanud ka, ise lapin eelmise sõitja vigu põhim. aga kui paarisaja krooniga saaks uue, siis oleks päris soodus, volgas ja veerenis on uus 500 ringis.
Ja läkski täna see auto teenendusse, kuna ise tööl pean olema nädalavahetusel. Uus pooltelje ots maksab volgas 765eeq, ma ostsin veerennist, seal 650, ei olnud aega enne autoturult läbi minna
lisaks poolteljele tuli välja, et parema poole alumine sarniir oli õhtal ja see tegi seda kõige hullemat häält. Kui ikka hakkab lagunema, siis mitu asja järjest.
Ja läkski täna see auto teenendusse, kuna ise tööl pean olema nädalavahetusel. Uus pooltelje ots maksab volgas 765eeq, ma ostsin veerennist, seal 650, ei olnud aega enne autoturult läbi minna
lisaks poolteljele tuli välja, et parema poole alumine sarniir oli õhtal ja see tegi seda kõige hullemat häält. Kui ikka hakkab lagunema, siis mitu asja järjest.