Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
eriknugis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 24 Nov 2012 19:29

#321

Postitus Postitas eriknugis » 24 Nov 2012 19:47

Mul sama jama , kuid auto seisnud natuke üle 10 aasta. Sidur läheb alla 2-3 cm ja siis jääb toppama, rohkem edasi ei lähe, kuid tagasi tuleb hästi. Milles siis probleem , ja kuidas lahendada
Lada 2105
1200S

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#322

Postitus Postitas Martin17 » 25 Nov 2012 01:20

mul tuttav autotehnik arvas, et siduri silinder kinni jäänud, aga mul pole teda nagu tagagi , pedaal käib tühja

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#323

Postitus Postitas Walter » 25 Nov 2012 13:49

Põhjaall vaata kas siduri töösilinder liigub, kui ei siis võta küljest ja puhasta silinder seest ära. Kui väga roostes ei ole siis kokku tagasi ja proovi uuesti.
MännikuLaiali.

Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

#324

Postitus Postitas Martin17 » 29 Nov 2012 23:22

silinder kinni jah , alt ei liigu midagi , saab selle ilma käigukasti alt ära võtmiseta äravahetada ? mul uus olemas

Janzu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 11 Juun 2013 10:31

#325

Postitus Postitas Janzu » 30 Juun 2013 22:38

Selline probleem, et sai soetatud pikalt(umbes 6aastat) seisnud 06.Siduripedaal ei liigu alla ja kui mootor töötab, siis võib töötamise ajal lülitada ükskõik mis käigu, aga ei mingit raginat.Teemat lugedes sain aru, et mul oleks siis juskui 2 viga, korv, kui ka peasilinder? Või kuidas alustada????

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1151
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#326

Postitus Postitas ando » 30 Juun 2013 22:48

Kas sidurivedeliku anumas on vedelikku? Kõigepealt katsu ära õhutada sidur, võimalik, et aeg on ära joonud kogu vedeliku süsteemist ning sidur on lahutunud asendisse kinni jäänud. Kõigepealt proovi saada liikuma töösilinder, kohe pole mõtet korvi kallale minna. Kui survet ei teki, siis peapump või töösilinder otsa saanud. Sellisel juhul otsi nähtavaid lekkeid.
Jõud taga, peab minema.

Janzu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 11 Juun 2013 10:31

#327

Postitus Postitas Janzu » 01 Juul 2013 12:26

vedelik täiesti normis, aga kui n.ö sidur kinni, siis pedaal peaks ikka normaalselt liikuma:puzzled

sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

#328

Postitus Postitas sõiduk » 11 Okt 2013 23:00

Tere, asi selles, et auto paar aastat seisnud, nüüd siduripedaal põhjas.Üles tuleb hoob tõmmates, sidur koguaeg aktiveeritud.saab käike sisse mootoritöötades panna, aga üles tagasi pedaal ei tule.Milles võiks viga olla?

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#329

Postitus Postitas Walter » 11 Okt 2013 23:18

Siduri töö silindri kolb roostes sees kinni. Kas vahetad uue vastu või puhastad tööpinnad ja loodad et jääb pidama
MännikuLaiali.

sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

#330

Postitus Postitas sõiduk » 12 Okt 2013 14:29

Tänud, sain korda.Nüüd aga tuli välja, et sidur nii libiseb, et autoga 30 km/h maximum kiirus.Arvatavasti tuleb ketas ka vahetada..

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#331

Postitus Postitas Walter » 12 Okt 2013 21:40

kas siduri vaba käik on piisav ja kas sidur on õigele kõrgusele regullitud. Kui need paigas, siis sidurit vahetama
MännikuLaiali.

sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

#332

Postitus Postitas sõiduk » 25 Veebr 2014 21:38

Kuidas saada maha siduri survelaager?

Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

#333

Postitus Postitas botzor » 25 Veebr 2014 21:47

K.kast alt ära, survelaager võlli pealt maha, uus asemele ja kokku.

sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

#334

Postitus Postitas sõiduk » 26 Veebr 2014 10:15

Ok, seal mingit nippi pole? Asi selles, et peagi tuleb siduriketas vahetada(ls 88000, suht läbi juba), aga kuna ma varem nii suurt tööd teinud pole siis äkki keegi seletaks mulle nn step-by step mis järjekorras tuleb lahti võtta kogu majandus. Plaan on lükata auto küljepeale(üksi teen, lihtsam kui kanalil)

sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

#335

Postitus Postitas sõiduk » 17 Mär 2014 13:41

Vaatan et keegi vastata ei viitsi, keeran siis lambikas järjekorras alt ära. :(

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#336

Postitus Postitas olaaf » 17 Mär 2014 14:40

Käigukasti ja siduri vahetusest on juttu küll olnud foorumis!

Kardaan alt, sumpa alt, püksid eest ära, starter lahti, salongist käigukang minema käigukangi ümbert plastikvõru ära, spidotross ja tagurpidi tule juhtmed lahti, siduri töösilinder ära, siduri koja ees oleva kaitsepleki 4*6 polti ära, 4 suurt polti lahti, kastipadi lahti ja käes ta ongi..
hea oleks 3 käik sisse panna ja kui sul originaal vaip on siis puuklotsiga tõstad selle kõrgemale - muidu ei kipu kast välja mahtuma..

Kasti ära võttes proovi kasti võimalikult kaua tahapoole liigutada, muidu lõhud sidurivõlliga sidurikorvi suundplaadi ära (kui on vana malli korviga tegu)

Lisaks sellele pane lauajupp radika ja mootori otsakaane vahele püsti - kui kasti otsast ära võtad ja padjad vedelad keerab mootor ennast kopsti vastu radikat..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

#337

Postitus Postitas sõiduk » 17 Mär 2014 16:38

Jah, on olnud juttu küll kuid parem üks tervik õpetus kui tükkidest midagi kokku panna.

Kuna autol on originaalketas ja see suht läbi siis ostsin uue korvi ka. Kas starter oleks parem mootoriruumist või autoalt maha võtta? Kummale küljele auto lükata, paremal küljel valgub õli karpasse vist?

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#338

Postitus Postitas Walter » 17 Mär 2014 16:45

Starterit ei pea maha võtma, keerad ainult 1 poldi mootoriruumist ja 2 alt poolt. (Aku klemmi vüid ka maha võtta muidu lased starteri juhtme massi. Kui auto külili keerad siis keera karburaatori poole.
MännikuLaiali.

penzio
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 22 Apr 2014 07:34
Asukoht: Elva
Autod: 2106

#339

Postitus Postitas penzio » 30 Apr 2014 10:27

Seda siin juba palju jahutud aga no ei vaju see siduri õli kuidagi alla töösilindrisse :regan

Sai vahetatud siduri silinder ja siis toru mis ühendub töösilindri vooliku otsa. Töösilindri õhutus nippel on avatud ja tule sealt peale pikka pumpamist midagi. Natuke õhumulle tuli aga see õli kogus mis topsikust kadunud on ikka väga väike.

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#340

Postitus Postitas apsu » 30 Apr 2014 11:46

Nippel lahti, pedaal alla, nippel kinni, pedaal üles. Kui nipli lahti teed ja niisama pumpama kukud, on see tühi töö...
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist