14. leht 19-st

Postitatud: 05 Juun 2010 12:41
Postitas Blue-Neoon
mille peaks ära vahetama kui sidur libiseb?
sidur läks siis ära kui õpetasin ühte algajat sõitma...
kas oleks vaja kõik ära vaheta või ainult ketas/korv/laager?

Postitatud: 05 Juun 2010 12:47
Postitas ando
Proovi kõigepealt veidi maha keerata, äkki pääsed vahetusest. Üldjuhul piisab ainult ketta vahetusest, kuid kui juba lahti võtta, siis on näha, mida vaja kindlalt vahetada.

Postitatud: 05 Juun 2010 12:52
Postitas Blue-Neoon
keerasin ka maha aga ei midagi... 1. ja 2. käik normaalne saab sõita ja tõuseb ka kiirus aga ikkagi libiseb , 3. ja 4. ei hakka parem rääkima..
ega midagi siis , tuleb lahti võtta ja vaatada mis seal head/halba on :D

suured tänud ikkagi ;)

Postitatud: 23 Mär 2011 11:21
Postitas AloAerton
Siduri pedaal ei lähe alla millest alustada?

Postitatud: 23 Mär 2011 11:39
Postitas lada
Algselt postitas: AloAerton
Siduri pedaal ei lähe alla millest alustada?
Kõvemini pedaalile vajutada.

Postitatud: 23 Mär 2011 20:53
Postitas apsu
Alustaks sellest, et mis autoga tegu, seejärel probleemi täpsem kirjeldus ;)
Praegu teema selline, et auto ei lähe käima, mis viga on?

Postitatud: 23 Mär 2011 22:24
Postitas fless
Algselt postitas: AloAerton
Siduri pedaal ei lähe alla millest alustada?
Tõenäoliselt on sul pedaal juba korra alla vajutatud.
Keera õhutusnippel töösilindri peal lahti, vaheta vedelik ja õhuta sidur.

Postitatud: 24 Mai 2011 22:26
Postitas -gt
Mul on probleem samuti siduriga, mootoriks on 21011. Nimelt kui mootor soe on, ei lähe tagurpidi käik sisse- ragiseb. Aga kui mootor on külm, siis läheb hästi, keerasin sidurit peale - ei aitanud midagi. Siduri anumas vedeliku on piisavalt. Mida ma peaks tegema, kas siduri silindri läbi puhuma vms ?

Postitatud: 25 Mai 2011 14:49
Postitas PuZuP
Vaheta käigukasti õli ära alustuseks.
75W90 viskoossusega õli on sinna täiesti normaalne.
Kui kast on juba suure läbisõiduga, siis võib ka 80W90 kasutada.

Postitatud: 25 Mai 2011 17:29
Postitas -gt
Kust ma selle õli sisse valan ja välja lasen, ei ole kahjuks vahetanud varem käigukasti õli. Kas kusagilt salongist pean seda tegema , polstrid ära võtma jne.

Postitatud: 25 Mai 2011 17:40
Postitas PuZuP
Käigukasti all on plekist kaas - selle küljes on kork. Selle keerad lahti ja lased vana õli välja - soovituslikult soojana (õli soojeneb sõidu ajal :) )
Käigukasti külje peal on teine kork - vasaku külje peal/juhi pool. Selle keerad samuti lahti ning siis analoogse agregaadiga http://www.autoladu.ee/images/product/original/0070.jpg surud uue õli sisse. Soovituslik on enne õli sisse surumist ka alumine kork uuesti tagasi keerata. :D
Täidad kasti selle sama küljepealse korgini - ehk niikaua surud õli sisse kuni hakkab august välja ajama. Mahtuvuslikult peaks sinna minema kuskil 1,5 liitrit õli.

Postitatud: 25 Mai 2011 17:45
Postitas -gt
Pildil on tavotti pump ? Kas ilma sellise riistata ei saaks :D ?

Postitatud: 25 Mai 2011 19:10
Postitas apsu
Valvoline liitrisel kastiõli pudelil on näiteks lont küljes, millega saab ka õli väga edukalt sisse suruda ;)

Postitatud: 25 Mai 2011 22:21
Postitas -gt
Kas toda õli peab seal suruma või saab süstlaga või mingi topsiga hakkama. Ega to mingi surve all ikka ei pea olema ju.

Postitatud: 25 Mai 2011 22:30
Postitas reiner
Puzup tegi asja väga hästi selgeks. Nüüd mine ja vaata kus vajalikud korgid reaalselt asuvad ja kuidas seal ruumi on tegutseda. Jäävad igasugused rumalad küsimused ära..

Postitatud: 25 Mai 2011 22:36
Postitas apsu
Süstlaga sa jäädki seda sinna sisse ajama :D Pudelis olev õli ei pea ikka mingi surve all olema. Valvoline pudelist käib nii, et tavalise õlipudeli korgi sees on lont, mille tõmbad välja, londi ots ülemisest avast sisse ja surud pudelit, kuni too tühi on.

Korgid ilusti nähtaval, kuuskant pulgaga käivad lahti mälu järgi (originaalis kaasas). Sama võti, millega avad karterivanni punni!

Postitatud: 26 Mai 2011 01:04
Postitas PuZuP
Minu pandud lingil on antud ikkagi õliprits, mitte tavotiprits!
Tavotiprits näeb välja selline http://www.ehitusmaailm.ee/pics/products/2705.jpg
:sein

Teiseks - aga eks te vaadake palju te liitrisest "londiga" pudelist saata reaalselt kasti lurtsutatud, eriti kui seda pudelit ei saa suunaga allapoole keerata - ei mahu lihtsalt. Töötab see õliprits väga lihtsalt - surud käepidet sisse ja sisemine kolb, mis tihendatud, surub õli läbi otsa toru avast välja. Kaduma läheb täpsel nii palju kui on otsa vooliku siseruumala.
Pritsi õliga täitmine kahte pidi, kas hõrendusega, ehk tõmbad käepidet välja, tekitades niiviisi silindrisse hõrenduse ning õlli sisse torgatud otsa toru kaudu voolab silindrisse. Teine variant keera pritsil otsakaan maha, tõmba käepide välja ning kalla silinder õli täis ning keera kaas uuesti peale.

Nii
Nüüd on asjad ikka nii puust ja punaseks tehtud kui vähegi olla saab. Aga raudpoltkindlalt tuleb veel mõni vahva küsimus ;)

Postitatud: 26 Mai 2011 01:09
Postitas apsu
mina sain kasti ilusti õli sisse selle lontpudeliga. See lihtsalt säästuvariant õlipritsist

Postitatud: 26 Mai 2011 01:27
Postitas PuZuP
Jah, kasti sisse saabki. Küsimus on selles, et palju raisku läheb. Liitrisest londistest jääb kuskil viiendik lõppkokkuvõttes ikkagi pudelisse kui teda on vaja altpoolt ülesse suruda. Süsteem iseenesest toimib, aga lihtsalt seda plastipakendit sa ei suuda kokku rullida, et kõike õli kätte saada. Õige tööriista puudumisel ajab samas asja ära.

Postitatud: 04 Juun 2011 19:01
Postitas kristjan02
Oskab keegi õelda, mis on viga, mootor töötab, ja ilma siduri muljumiseta saab kõik käigud sisse lükata. Siduripedaal on töökorras, silinder liigub nagu peab. Siduripedaal on raskemaks muutunud.