Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

pole seal hullu midagi aga pärast tuleb ainult nati õhutada
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

aga õlipidamine kudas jääb, sest ei meeldi eriti õli täis kapotialune...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Ise vahetasin kogu hüdraulika süsteemi poole tunniga.
veel 10 min läks õhutamisele.

Enne kui vahetama hakkad lase mingit keermeõli või piduri õli vintidele mida keerama hakkad..näiteks 1 päev enne.
Siis saad suure tõenäosusega töö kiirelt ja korralikult tehtud..
PS! Kui hüdraulika toru samaks jätad siis ära unusta ka selle vindi vahele midagi pihustada/tilgutada.

-edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Vibratsioon siduri lahutamisel??

Postitus Postitas olaaf »

Hmm foorumis vist mingi kala sees:lol. pani nagu oma arust ühe korra juba..aga ok.
Lugu selline, et siduri lahutamisel lööb vibra sisse ja käigud ei taha ka eriti nagu sisse minna.. proovisin alt peale keerata (st varrast pikemaks) kuid siis ei läinud käigud sisse enam (???).
Ise arvan,et viga sidurikorvis..
Äkki teistel mingeid ideid..

Vastukaja ootama jäädes..

PS! Siduriketas ja survelaager vahetatud 8000 km tagasi. Sõites vibratsiooni pole.

PPS! Äkki kellelgi vedeleb korralik sidurikorv (tallinnas), oleks huvitatud.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Pakun,et pigem on viga ikka survelaagris,või vända sees olevas laagris,või ka viskavas sidurikettas.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Seoses sellega, et sidur enam korralikult ei lahutanud pidi asja ikkagi lahti võtma.. vennad pärast imestasid kuidas ma kohale sõitsin..

Kes korvi näinud sellele võibolla huvitav teada, et need 3 pealmist lamelli mille küljes see rõngas olid kõik murdunud, ja need pisikesed lamellid olid 75% ulatuses kulunud nii, et veidi veel ja survelaager oleks lennanud sidurikettasse :)

-masendav
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
marco123
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Siduriketta vahetus

Postitus Postitas marco123 »

Oskab keegi öelda kas saab kulunud siduriketast nii ka uue vastu vahetada,et ei pea käigukasti maha võtma...räägitaxe et saab aga kuidas...kui viitsite seletage kuidas asi käib...:puzzled...kanal on õnnex olemas...kaua selle vahetamine umbes läheb...???Aga äkki on selle viga ka et mul on sealt alt siduri töösilindri juurest see vedru puudu...kas selles ei või asi olla???
c
Critical
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 11 Mär 2002 21:13

Postitus Postitas Critical »

Käigukast alt ära ikka, ei kujutagi ette kuidas mingit muud moodi peaks saama :puzzled niikuinii pead ta mootori küljest lahti kruttima.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Kui ei suru vastu hooratast, siis on korv vigane ja vaja ikka sidur lahti võtta. Kusagilt vahelt ei saa midagi torkida kuna käigukasti veovõll läheb läbi siduriketta ja korvi mootori hoorattasse. Seega tuleb maha võtta kas käigukast või mootor.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

see on ikka masendav küll. kõik (mitte päris kõik) nagu ühest suust, et peab kasti maha võtma..
kuna ise viimase kuu jooksul 2 korda autol siduriketast vahetanud on see asi väga selgeks saanud..
alustame algusest:
1. käigukasti ülemised 2 polti lahti + starteri ülemine ja keskmine (võib puududa).
2. auto üles või ronida auto alla ja lahti massijuhe, siduri töösilinder, käigukasti poldid 2 suurt +2 väikest+starteri alumine polt+spido tross+tagurpidikäigu tule juhtmed.
3. kardaan taga diffri küljest lahti
4. kardaani vahepuks(vahelaager) lahti, kardaan ära.
5. käigukasti tagumine padi lahti ja käigukast ~20 cm eemale ja toe peale..
seejärel sidurikorv lahti jne.

Jätsin meelega rääkimata summuti pükste lahtivõtmise kuna endal on sumpa algusest kuni tagasillani ühes tükis...

kui võtta lahti ka sumpa pole kasti külge jätmiseks enam mingit põhjust.

NB! Poodides liigub sidurikorve mis on tehtud kuskil traktori tehases.. minul pidas selline sidurikorv vastu ~300km. asja lahti võttes selgus, et see võru mida surub survelaager oli ära murdunud lamellide otsast ning osad lamellid olid täielikult deformeerunud..
Sellised sidurikorvid on pakendita, müüakse neid teadaolevalt "matrosovi" motopoes linnu tee ja ??? ristil.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja Acid
Kle mossel on ikka mosse mootor.
2141 on ju uus mosse! Neid lasti väja nii mosse mootorite kui ka vaz 2106 mootoritega (1600cc)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Oma mootoriga uue mosse mark oli 21412 ja 21412-01.A 2141 on 06.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Sidurikorv on 2141-l nii mosse kui ladamootoril sama.Hoorattad on erinevad.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

06 mootor ei pidanud vastu mossedel ja tehti neid väga vähe, aga UMZ 412 on nõrk aga vastupidav;), veel panti 2141 peale Fordi diislit ja auto nimeks oli ALEKO.
Aga kas mosse sidur on tõesti parem kui ziksi oma või nad on ühesugused:puzzled
Jupid Venemaalt!
m
marqs007
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Sport SIDUR ???

Postitus Postitas marqs007 »

Ma kavatsen mootoriära teha st
1. suuremad kolvid
2. surveastet tõsta
3. kepsud kolvid ühte kaalu
4. vänt kergemaks
5. hooratas kergemaks
6. sisselase poleerida
7. karbuss mingi muu jne.
KUID SEE SELLEKS . MIND HUVITAB KAS VAZi ORIGINAAL SIDURIKETAS, KORV JA SURVELAAGER PEAVAD SELLISELE VALULE VASTU:puzzled:puzzled:puzzled
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Esialgne postitaja Marqs007
Ma kavatsen mootoriära teha st
1. suuremad kolvid
2. surveastet tõsta
3. kepsud kolvid ühte kaalu
4. vänt kergemaks
5. hooratas kergemaks
6. sisselase poleerida
7. karbuss mingi muu jne.
KUID SEE SELLEKS . MIND HUVITAB KAS VAZi ORIGINAAL SIDURIKETAS, KORV JA SURVELAAGER PEAVAD SELLISELE VALULE VASTU:puzzled:puzzled:puzzled
peavad ikka aga kuluvad kiiremini ja ei anna nii head effekti(loe ei jaksa mootorist tulevat jõudu 100%edasi kanda ülekandele - libisevad) kui sport(sachs,.....)sidurid(ikka ketas , surveplaat ja korv koos,) maksab komplekt ~20000.-
t
Ted
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Juul 2002 01:16
Asukoht: Tallinn
Autod: seven replica

Postitus Postitas Ted »

"sportsidur" on pmst selline sidur mida eriti libistada ei saa, ta on kas "on" või "off", lisaks sellele on raskem pedaali vajutada, selle käik on (vist) väiksem, kannatab rohkem momenti jne.

üldiselt ma soovitan kõigil minna raamatukokku, võtta punt viimaseid Autolehti ette ja lugeda läbi/teha koopiad artikliseeriast "Autode tuunimine". kokku 10-15 a4, aga seal on kõik sellised põhiasjad imehästi kirjas, enamasti paremini/selgemini kui foorumis keegi seletada suudab/viitsib.

lihtsalt väike tip :)
h
heiki.k
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
Autod: VAZ 2103 “74
Kontakt:

Postitus Postitas heiki.k »

Mul tekkis ka nüüd selline jama et suurematel kiirustel 50-60 km/h hoogu juurde andes lähevad pöörded ülesse aga hoogu juurde ei tule:sein.
Kas siduri pealekeeramine on sellele probleemile ainult mingi lühiajaline lahendus või oleks juba mõtekam kohe uus ketas ja muud jupid panna?
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

siduri pedaal käib raskelt

Postitus Postitas marks »

Probleem selles, et siduri pedaal läheb alla ainult raskel vajutamisel, ühesõnaga, miks pedaal raskelt liigub?
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Katted maksavad 50-60kr/paar,needid veel 15krkompl.Vanade neetide eemaldamiseks ja uute katete neetimiseks läheb ca tund,seega tunnitasu 60kr.
Tavaliselt peale ketta vahetada pole midagi vaja.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Vasta