Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mina pakun tänavasõidusidureid Sacks,Valeo jne.H-300kr(korv) +100-150kr ketas.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja karsson15
mina olen ted'iga nõus, sest see sport sidur mida siin ilmselt mõeldaxe, ongi selline millel pole eriti seda libisemise võimalust-->et ta VÕIMALIKULT kiiresti yhendax.

mina sain tedi jutust igatahes nii aru et ta seletas seda piltlikult-->kas on või off.
minu loogika järgi autoga väga võimatu sõita kui on otse hambumusega "sidur".
mis sellel siduril nii yldse vajadust
on:puzzled

ok, võibollapanin väga puusse:P
see "on" "off" sidur ongi, kas on, või off. on ketaid mis on piiratud libisemisega..... need on natuke teisest materjalist ja need kui sa tahad siis annavad ka natuke libistada (materjal on sarnane piduri klotsi materjaliga) ja siis on sellised, mis ei anna libisema ja mille eluiga ongi ainult üks võistlus.
jahil
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

milleks on vaja sul sport võistlustel sidurit libistada ??? minule sobiks küll otsehambumisega sidur. kus ma seda ikka libistan:)
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

kui sidur ei libise siis sa ei saa sellega sõita. arvestades ralli aeg seda, et sa pead ka tänaval sõitma siis on sul vaja, et sidur oleks piiratud libisemisega ... mitte otsehambumisega, millega sa ei saa kohalt ära ilma, et pöörded üleval on.
jahil
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

ilusti saab tuleb lihtsalt meelitada ja põõrdeid mitte lõpus hoida . Aga jah ülesõitudel raske see on
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

Siduri kohapealt jahh niipalju et õige Sachsi sidur maksab sirka 20 000 nagu enne öeldud juba, kuigi jahh on olemas palju odavamad ja töökindlad varjandid. Mul endal keraamiline ketas (selline nelja labaga, kardinaalselt erinev nii sigulli orginaalist kui ka Sachsi tänavasõidu omast) ketta hind kuskil 2500 krooni, ainult tellimisel Soomest võimalik saada. Korv aga oli Ńiva oma mis pidas vastu umbes 300 km, aga toimis korralikult ja siis......... Nüüd aga Sachsi korv. Ja tomib.
Muide seesama ketas millest rääkisin pluss õige Sachsi sport korv terasest kerge hooratas maksab umbes 12 000, vähemalt mulle öeldi selline hind kui oma autole selle hädaolukorras alla panin:D
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Postitus Postitas Mel »

Täna siis lõpetas sidur koostöö. Käigukasti juures paiknevast töösilindrist. jooksis (õigemini tilkus) õli välja.
See on üks nendest asjadest, millest mul pole aimugi. Kas seda saab kuidagi remontida või tuleb välja vahetada? Kuidas?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Poes müüa komplektina või üksikuna siduri mansette. Need kummirõngad vahetad välja ja ongi korras. Kui terve tükiga vahetad läheb sul aega max pool tundi. Seal all kaks polti ja voolik. Ega mansettidega ka eriti kauem lähe.
C
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

õli siduris

Postitus Postitas killercop »

asi selline et käigukasti poolne tihend läbi ja õli läks sidurisse, peale vahetust kas peab bensiiniga siduri ka yle käima või koab õli ise ära.....:yllatunud
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Põleb ka ise sealt lõpuks ära.
Parem aga kui ära puhastad. See ju nii väike lisatöö. Näed ka kenasti siduri olukorra ära. Vaata just hoolega seda taldrikvedru. Seal tihti praod sees. Katsu hooratta taha ka piiluda et see mootori simmer terve oleks.
C
s
slikk
Suletud kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas slikk »

krt, mul selline jama, et sidur nagu vapsee ei võta, aga kui alt, poldist peale keeran, siis tuleb liiga palju.jääb nagu libisema.olen proovind nii mm, kui ka cm haaval aga ikka sama. äkki mingi muu probla
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis ketas kulunud.
nüüd pole muud midagi, kui kast alt, sidurikorv maha (näed mis korras teine on), siis uus ketas, korv õrnalt kinni - tsentreerid kastiga.
kui olemas vastav pulk siis alguses siduriketas keskele ja siis korv kinni.
siis kast tagasi ja ära unusta polti maha keeramast..

keerulist siin midagi pole, kuid paras jebimine küll üksinda..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

To Slikk: Vaata igaks juhuks ka sidurikorvi taldrikvedru hoolega üle. Taldrikvedru otsad mis moodustavad sidurikäpad , mille vastu survelaager käib peavad olema kenasti tasapinnalised. Kui mõni tasapinnast väljas tuleb uus korv osta. Siduriketta saab väga hästi ka silma järgi tsentrisse panna. Tuleb vaadata veetava ketta ja siduriketta ääre ühilduvust ringiratast. Nii säästad ennast ühest käigukasti tõstmisest, kui sukl seda tsentreerimise võlli pole.
C
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

väike siduri viga

Postitus Postitas marks »

Külma mootorit käivitades vajutan siduri pedaali alla, kui mootor käivitub, hakkan sidurit üles laskma, aga siis mootor ei jõua enam käia. Pöördeid siis selleks üles laskmise ajaks juurde panna, siis auto liigub ~10cm edasi. Soojalt midagi sellist ei ole. Ega see mingi häiriv viga ei ole, aga ikkagi huvitaks, miks.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See ei olegi viga vaid omadus. Õli käigukastis on külmalt paks ja veab hammasrattaid edasi. Sellega seoses liigutab ka autot.
Väga hea on käivitamise ajal sidur all hoida. See on ohutu (juhusliku käigu pärast) ja mootor käivitub kergemini (moskvitsil on vastupidi Sidurit ei tohi vajutada käivitamise hõlbustamiseks).
Möödunud aasta kõva külmaga (mingi -25 oli) Datsunit käivitades hakkas mootor kenasti käima. Lasin siis siduri lahti ja kohe suri välja. Teist korda nii tehes sain aru, et käigukast nii kant. Mootor ei jaksanud teda liigutadagi.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

See omapära kaob kui panna käigukasti kallis õli, mis ei lähe nii paksuks. iseäranis kas sellel on mõtet :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

Esialgne postitaja motamees
moskvitsil on vastupidi Sidurit ei tohi vajutada käivitamise hõlbustamiseks
Hämming!!! seda ma ei teadnud kui viitsid siis räägi lähemalt mix niii ei tohi teha ma olen kogu aeg kõikide autodega niimoodi teinud ja kui tuleb välja et ma oma mokile olen karuteene teinud siis ....
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mossel on survelaagri asemel grafiitseib. Selle liugtakistus külmaga on suurem kui käigukasti õlil.
Ega see midagi halba tee kui all hoiad. Minu kogemuste järgi aga on ülal parem käivitada.
C
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja motamees
Mossel on survelaagri asemel grafiitseib. Selle liugtakistus külmaga on suurem kui käigukasti õlil.
tegelikult ei pruugi tal olla seal grafiit seib. oleme ka ise paigaldanud survelaagreid mossedele. hind ei olnud oluliselt kallim grafiit seibist. ja ostsime mossele grafiit seibi asemele survelaagri kunderi tn. autopoest.
jahil
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

minul on seal kindlasti grafiit seib. Aga mul oli kastis mingi kahtlane ollus see juba +5 kraadi juures nii paks oli et käigukangi väänata oli raske nyyd on norm tunne nägu mesi olex kastis vahet pole mis temperatuuril, grafiit seibi vahetust sooovitasid mul sõbradki et pane survelaager palju parem on aga noh jäi teematta suvel vaatab seda asja
Vasta