Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
-
bBlue-Neoon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
- Asukoht: valga
- Autod: VAZ 21051 ' 82
-
bBlue-Neoon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
- Asukoht: valga
- Autod: VAZ 21051 ' 82
Mul on probleem samuti siduriga, mootoriks on 21011. Nimelt kui mootor soe on, ei lähe tagurpidi käik sisse- ragiseb. Aga kui mootor on külm, siis läheb hästi, keerasin sidurit peale - ei aitanud midagi. Siduri anumas vedeliku on piisavalt. Mida ma peaks tegema, kas siduri silindri läbi puhuma vms ?
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Käigukasti all on plekist kaas - selle küljes on kork. Selle keerad lahti ja lased vana õli välja - soovituslikult soojana (õli soojeneb sõidu ajal )
Käigukasti külje peal on teine kork - vasaku külje peal/juhi pool. Selle keerad samuti lahti ning siis analoogse agregaadiga http://www.autoladu.ee/images/product/original/0070.jpg surud uue õli sisse. Soovituslik on enne õli sisse surumist ka alumine kork uuesti tagasi keerata.
Täidad kasti selle sama küljepealse korgini - ehk niikaua surud õli sisse kuni hakkab august välja ajama. Mahtuvuslikult peaks sinna minema kuskil 1,5 liitrit õli.
Käigukasti külje peal on teine kork - vasaku külje peal/juhi pool. Selle keerad samuti lahti ning siis analoogse agregaadiga http://www.autoladu.ee/images/product/original/0070.jpg surud uue õli sisse. Soovituslik on enne õli sisse surumist ka alumine kork uuesti tagasi keerata.
Täidad kasti selle sama küljepealse korgini - ehk niikaua surud õli sisse kuni hakkab august välja ajama. Mahtuvuslikult peaks sinna minema kuskil 1,5 liitrit õli.
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
Süstlaga sa jäädki seda sinna sisse ajama Pudelis olev õli ei pea ikka mingi surve all olema. Valvoline pudelist käib nii, et tavalise õlipudeli korgi sees on lont, mille tõmbad välja, londi ots ülemisest avast sisse ja surud pudelit, kuni too tühi on.
Korgid ilusti nähtaval, kuuskant pulgaga käivad lahti mälu järgi (originaalis kaasas). Sama võti, millega avad karterivanni punni!
Korgid ilusti nähtaval, kuuskant pulgaga käivad lahti mälu järgi (originaalis kaasas). Sama võti, millega avad karterivanni punni!
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Minu pandud lingil on antud ikkagi õliprits, mitte tavotiprits!
Tavotiprits näeb välja selline http://www.ehitusmaailm.ee/pics/products/2705.jpg
Teiseks - aga eks te vaadake palju te liitrisest "londiga" pudelist saata reaalselt kasti lurtsutatud, eriti kui seda pudelit ei saa suunaga allapoole keerata - ei mahu lihtsalt. Töötab see õliprits väga lihtsalt - surud käepidet sisse ja sisemine kolb, mis tihendatud, surub õli läbi otsa toru avast välja. Kaduma läheb täpsel nii palju kui on otsa vooliku siseruumala.
Pritsi õliga täitmine kahte pidi, kas hõrendusega, ehk tõmbad käepidet välja, tekitades niiviisi silindrisse hõrenduse ning õlli sisse torgatud otsa toru kaudu voolab silindrisse. Teine variant keera pritsil otsakaan maha, tõmba käepide välja ning kalla silinder õli täis ning keera kaas uuesti peale.
Nii
Nüüd on asjad ikka nii puust ja punaseks tehtud kui vähegi olla saab. Aga raudpoltkindlalt tuleb veel mõni vahva küsimus
Tavotiprits näeb välja selline http://www.ehitusmaailm.ee/pics/products/2705.jpg
Teiseks - aga eks te vaadake palju te liitrisest "londiga" pudelist saata reaalselt kasti lurtsutatud, eriti kui seda pudelit ei saa suunaga allapoole keerata - ei mahu lihtsalt. Töötab see õliprits väga lihtsalt - surud käepidet sisse ja sisemine kolb, mis tihendatud, surub õli läbi otsa toru avast välja. Kaduma läheb täpsel nii palju kui on otsa vooliku siseruumala.
Pritsi õliga täitmine kahte pidi, kas hõrendusega, ehk tõmbad käepidet välja, tekitades niiviisi silindrisse hõrenduse ning õlli sisse torgatud otsa toru kaudu voolab silindrisse. Teine variant keera pritsil otsakaan maha, tõmba käepide välja ning kalla silinder õli täis ning keera kaas uuesti peale.
Nii
Nüüd on asjad ikka nii puust ja punaseks tehtud kui vähegi olla saab. Aga raudpoltkindlalt tuleb veel mõni vahva küsimus
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Jah, kasti sisse saabki. Küsimus on selles, et palju raisku läheb. Liitrisest londistest jääb kuskil viiendik lõppkokkuvõttes ikkagi pudelisse kui teda on vaja altpoolt ülesse suruda. Süsteem iseenesest toimib, aga lihtsalt seda plastipakendit sa ei suuda kokku rullida, et kõike õli kätte saada. Õige tööriista puudumisel ajab samas asja ära.
-
kkristjan02
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 04 Juun 2011 18:38