Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
osta uus..Algselt postitas: moosmoosik
see korrosiooni teema tundub selles suhtes loogilisem sest auto seisis ju poolteist nädalat ja enne töötas asi korralikult.
aga kuidas seda kapotialust silindrit lahti saada et vaadata mis seal sees toimub?
komplekt (töö ja pea silinder maksis 225.-) kapoti all on peasilinder
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
K: siduri peapumba kohta
niisiis siduri peapump. kaks auku peal. see auk millest voolab silindrisse siduriõli. kui vooliku tõmbad ära siis tuleb nähtavale selline valge plastikust kõri mis läheb pumba sisse. seda kõri hoiab kinni hammasratast meenutav seib/mutter/kinnitus vms. kuidas seda kinnitust ära saada sellekas et seda kõri kätte saada?
sai pisut segane aga ma ei suuda paremini seletada.
aitähh
sai pisut segane aga ma ei suuda paremini seletada.
aitähh
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Õngitsed noa otsa vms esemega, mis vahele läheb, kruvika ots kipub pisut jäme olema.
Pärast tagasi pannes soovitan uue rõnga panna (maksab mingi kroon tk) vana võid ka sirgeks painutada ja tagasi panna, aga tulemust ei garanteeri et korralikult kinni jääb. Enamasti rõngas pisut roostes ka juba ning võib hoopis ära murduda, siis kui õli ei pea ja õhku vahele ahmib, mõtled, kas oli õige koht kroon kokku hoida.
Pärast tagasi pannes soovitan uue rõnga panna (maksab mingi kroon tk) vana võid ka sirgeks painutada ja tagasi panna, aga tulemust ei garanteeri et korralikult kinni jääb. Enamasti rõngas pisut roostes ka juba ning võib hoopis ära murduda, siis kui õli ei pea ja õhku vahele ahmib, mõtled, kas oli õige koht kroon kokku hoida.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
võtsin täna pumba lahti ja puhastasin kõik[kolvi(d)] ära. selle plastikust kõri all oli üks suurem ja teine väga pisike auk. mis osa sellel viimati nimetatul on selles süsteemis? seda auku oleks tulnud läbi puhuda aga ei olnud vahendeid. panin pumba tagasi paika.kui õhutusnippel avada ja pedaali liigutada siis nipli vahelt tuleb õhku küll aga see topsikust õli peale ei tule.seega jäi õhutamine ära. mida teha: kas lasta läbi puhuda see pisike auk või suurema jama vältimiseks üldse uus pump osta?
P.S. mess! ostsin jupid (plastikkõri ja tema kinnituse) ikka ilgelt kallist kohast: kokku 9.-:lol
P.S. mess! ostsin jupid (plastikkõri ja tema kinnituse) ikka ilgelt kallist kohast: kokku 9.-:lol
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pakun et kolb ei liigu lõpuni tagasi..
siduri õhutamine käib nii, et keerad õhutusnipli lahti ja ootad niikaua kuni õhutusniplist hakkab ühtlase vooluga pidurivedelikku tulema..
kui nüüd kolvi käik on tagasiliikumise osas piiratud ei saa ta vedelikku peale ja alt pidurivedelikku tuleme ei hakkagi..
uus peapump maksis vist 140-170 .-
siduri õhutamine käib nii, et keerad õhutusnipli lahti ja ootad niikaua kuni õhutusniplist hakkab ühtlase vooluga pidurivedelikku tulema..
kui nüüd kolvi käik on tagasiliikumise osas piiratud ei saa ta vedelikku peale ja alt pidurivedelikku tuleme ei hakkagi..
uus peapump maksis vist 140-170 .-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Sidur kolksub?
Kui käik sees ja koormus taga, käib kolks kui sidur alla vajutada, sama ka lahti lastes. Muidu niisama sidurit vajutades ei ole midagi imelikku. Ajasin ükspäev auto kanalile, siduri hoova lopus, enne lahutusharki, mis käigukasti läheb, on üks siuke kummist müts(siduri töösilindri otsas vist??) See on katki ja vahelt on natuke õli tilkunud. Sõber vajutas sidurit kui ise all olin ja otseselt õli ei tulnud. Kapoti all siduri vedeliku anumas on piisavalt. Vedelik ise on seal tume ja läbipaistmatu, kas see on normaalne? Käigukasti ja tagasilla õli vahetasin suvel. Millest see kolks tingitud võib olla?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Piduri ja sidurivedelik peab olema läbipaistev. Tuleb vahetada vähemasti kolme aasta tagant. Tegelikult on vedeliku keemistemperatuuri mõõtmiseks vastavad seadmed. Kui aga vedelik on muutnud värvi on vahetus juba hädavajalik.Algselt postitas: Marcuz
Vedelik ise on seal tume ja läbipaistmatu, kas see on normaalne?
C
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Raamatust ma sidurivedeliku vahetuse kohta ei leidnud. Kuidas see täpsemalt käib ja kas on lihtne kodus teostada või mõtekam teenindusse viia? Kas sidurisse käib sama vedelik, mis pidurissegi? See oleks siis DOT-4.
Ja siis veel, ega ei oska öelda, mis kummi rõngas/tihend seal enne siduri lahutusharki olla võib, kust siduri hoob läbi käib pedaali vajutades?
Ja siis veel, ega ei oska öelda, mis kummi rõngas/tihend seal enne siduri lahutusharki olla võib, kust siduri hoob läbi käib pedaali vajutades?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Sidurivedeliku vahetus samal ajal, mis piduritelgi. Vahetuseks imed süstlaga õlipaagi tühjaks, puhastad kaltsuga ära ja valad sisse uue vedeliku. Üks mees vajutab siduri põhja ja teine laseb töösilindril olevast õhutusniplist vana õli välja. Enne pedaali lahti ei lase, kui nippel kinni. Sedasi korrata, kuni alt tuleb puhast vedelikku.
Seda peasilindri remontkomplekti on poes müüa. Maksab mingi 15 eek. Soovitan siiski vahetada peasilindri uue vastu , kui on leke kabiini. Vanadel silindritel on tekkinud roostekahjustused ja siis ei aita ka mansettide vahetus. Kui ise teed võid ju proovida. Teeninduses makstes tuleb uue silindri panek kasulikum.
Seda peasilindri remontkomplekti on poes müüa. Maksab mingi 15 eek. Soovitan siiski vahetada peasilindri uue vastu , kui on leke kabiini. Vanadel silindritel on tekkinud roostekahjustused ja siis ei aita ka mansettide vahetus. Kui ise teed võid ju proovida. Teeninduses makstes tuleb uue silindri panek kasulikum.
C
-
ttrim
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
- Asukoht: kose
- Autod: vaz 2106 sl
- Kontakt:
Probleemid siduriga (vahetus, vea sümptomid jne.)
ma kuskilt lugesin et siduri õli tuleks vahetada iga 3000 km tagant ma ei tea kas on õige jutt sest minu 06 es on tehases pandud siduriõli ja nüüd saab vanaks 21 aastat ... autol ei ole kordagi käigukasti maha võetud originaal korv ja kettas ...
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
sidur jääb "kinni"
sihuke jama siis viimastel päevadel tekkinud, et peale öist seismist on mul kohalt minnes nö. "on-off sidur" teema siis selline, et auto käima-sidur alla-käik sisse ja sidurit lahti laskma hakates võtab ta juba siis kui pedaal vaid paar milli ülespoole lastud ehk siis libistada pole võimalik. kui autoga kohalt minema saab, siis järgmistel käiguvahetusel see anomaalia kadunud.
ehk oskate aidata, milles probleem võib olla
ehk oskate aidata, milles probleem võib olla