Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

kui sul pedaal alla jäi, siis vist viga jah selles silindris, mis kapoti all vastu vaatab ja millest üks toru väljha tuleb, seda saab remontida , samas pole ka kallis uus osta ja välja vahetada
-
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

see korrosiooni teema tundub selles suhtes loogilisem sest auto seisis ju poolteist nädalat ja enne töötas asi korralikult.
aga kuidas seda kapotialust silindrit lahti saada et vaadata mis seal sees toimub?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: moosmoosik
see korrosiooni teema tundub selles suhtes loogilisem sest auto seisis ju poolteist nädalat ja enne töötas asi korralikult.
aga kuidas seda kapotialust silindrit lahti saada et vaadata mis seal sees toimub?
osta uus..
komplekt (töö ja pea silinder maksis 225.-) kapoti all on peasilinder :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

heh. viga oli selles vedrus mis on põhjaaluse silindri küljes ja mis peab seda sidurit tagasi tõmbama. see oli lahja ja kui käega kaasa aitasin siis toimis kõik jälle nagu kellavärk.
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

K: siduri peapumba kohta

Postitus Postitas moosmoosik »

niisiis siduri peapump. kaks auku peal. see auk millest voolab silindrisse siduriõli. kui vooliku tõmbad ära siis tuleb nähtavale selline valge plastikust kõri mis läheb pumba sisse. seda kõri hoiab kinni hammasratast meenutav seib/mutter/kinnitus vms. kuidas seda kinnitust ära saada sellekas et seda kõri kätte saada?
sai pisut segane aga ma ei suuda paremini seletada.
aitähh
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Õngitsed noa otsa vms esemega, mis vahele läheb, kruvika ots kipub pisut jäme olema.

Pärast tagasi pannes soovitan uue rõnga panna (maksab mingi kroon tk) vana võid ka sirgeks painutada ja tagasi panna, aga tulemust ei garanteeri et korralikult kinni jääb. Enamasti rõngas pisut roostes ka juba ning võib hoopis ära murduda, siis kui õli ei pea ja õhku vahele ahmib, mõtled, kas oli õige koht kroon kokku hoida.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

selge aitähh. ja see rõngas lihtsalt seal kinni mitte keermega?
ja kas see valge plastikust kõri on ka poest eraldi saadaval sest miskit on seal üsna umbes ja ei lase õli läbi?
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Ei mingit keeret pole, see rõngas surutakse lihtsalt sinna sisse ja plastikust kõri samuti saadaval, kõri alla käib veel peenike kummist tihend - kogu komplekt kui kallilt osta siis ca 5 EEK :D
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

võtsin täna pumba lahti ja puhastasin kõik[kolvi(d)] ära. selle plastikust kõri all oli üks suurem ja teine väga pisike auk. mis osa sellel viimati nimetatul on selles süsteemis? seda auku oleks tulnud läbi puhuda aga ei olnud vahendeid. panin pumba tagasi paika.kui õhutusnippel avada ja pedaali liigutada siis nipli vahelt tuleb õhku küll aga see topsikust õli peale ei tule.seega jäi õhutamine ära. mida teha: kas lasta läbi puhuda see pisike auk või suurema jama vältimiseks üldse uus pump osta?
P.S. mess! ostsin jupid (plastikkõri ja tema kinnituse) ikka ilgelt kallist kohast: kokku 9.-:lol
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pakun et kolb ei liigu lõpuni tagasi..
siduri õhutamine käib nii, et keerad õhutusnipli lahti ja ootad niikaua kuni õhutusniplist hakkab ühtlase vooluga pidurivedelikku tulema..
kui nüüd kolvi käik on tagasiliikumise osas piiratud ei saa ta vedelikku peale ja alt pidurivedelikku tuleme ei hakkagi..

uus peapump maksis vist 140-170 .-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Sidur kolksub?

Postitus Postitas Marcuz »

Kui käik sees ja koormus taga, käib kolks kui sidur alla vajutada, sama ka lahti lastes. Muidu niisama sidurit vajutades ei ole midagi imelikku. Ajasin ükspäev auto kanalile, siduri hoova lopus, enne lahutusharki, mis käigukasti läheb, on üks siuke kummist müts(siduri töösilindri otsas vist??) See on katki ja vahelt on natuke õli tilkunud. Sõber vajutas sidurit kui ise all olin ja otseselt õli ei tulnud. Kapoti all siduri vedeliku anumas on piisavalt. Vedelik ise on seal tume ja läbipaistmatu, kas see on normaalne? Käigukasti ja tagasilla õli vahetasin suvel. Millest see kolks tingitud võib olla?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Marcuz
Vedelik ise on seal tume ja läbipaistmatu, kas see on normaalne?
Piduri ja sidurivedelik peab olema läbipaistev. Tuleb vahetada vähemasti kolme aasta tagant. Tegelikult on vedeliku keemistemperatuuri mõõtmiseks vastavad seadmed. Kui aga vedelik on muutnud värvi on vahetus juba hädavajalik.
C
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

Raamatust ma sidurivedeliku vahetuse kohta ei leidnud. Kuidas see täpsemalt käib ja kas on lihtne kodus teostada või mõtekam teenindusse viia? Kas sidurisse käib sama vedelik, mis pidurissegi? See oleks siis DOT-4.
Ja siis veel, ega ei oska öelda, mis kummi rõngas/tihend seal enne siduri lahutusharki olla võib, kust siduri hoob läbi käib pedaali vajutades?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: Marcuz
Kas sidurisse käib sama vedelik, mis pidurissegi? See oleks siis DOT-4.
Jah käib küll.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Sidurivedeliku vahetus samal ajal, mis piduritelgi. Vahetuseks imed süstlaga õlipaagi tühjaks, puhastad kaltsuga ära ja valad sisse uue vedeliku. Üks mees vajutab siduri põhja ja teine laseb töösilindril olevast õhutusniplist vana õli välja. Enne pedaali lahti ei lase, kui nippel kinni. Sedasi korrata, kuni alt tuleb puhast vedelikku.
Seda peasilindri remontkomplekti on poes müüa. Maksab mingi 15 eek. Soovitan siiski vahetada peasilindri uue vastu , kui on leke kabiini. Vanadel silindritel on tekkinud roostekahjustused ja siis ei aita ka mansettide vahetus. Kui ise teed võid ju proovida. Teeninduses makstes tuleb uue silindri panek kasulikum.
C
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

OK, tänud. Siduri vedelik vaja nagunii vahetada, aga mõtlesin, et äkki kolksub hoopis kardaanirist? Kas see ei või käike vahetades häält teha?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
g
gaz
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas gaz »

pakun et kolksu teeb sidurikorvi surveketas sest seda surveketast korvi küljes kinni hoidvad plekkliistud on katki.
t
trim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
Asukoht: kose
Autod: vaz 2106 sl
Kontakt:

Probleemid siduriga (vahetus, vea sümptomid jne.)

Postitus Postitas trim »

ma kuskilt lugesin et siduri õli tuleks vahetada iga 3000 km tagant ma ei tea kas on õige jutt sest minu 06 es on tehases pandud siduriõli ja nüüd saab vanaks 21 aastat ... autol ei ole kordagi käigukasti maha võetud originaal korv ja kettas ...
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Siduri/piduri õli vahetus iga kolme aasta tagant või vastavalt vajadusele ka varem. On olemas ka riistapuu keemistemperatuuri mõõtmiseks. Kui õli on oma värvust muutnud siis vajalik kindlasti vahetada.
C
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

sidur jääb "kinni"

Postitus Postitas Kytt »

sihuke jama siis viimastel päevadel tekkinud, et peale öist seismist on mul kohalt minnes nö. "on-off sidur" :P teema siis selline, et auto käima-sidur alla-käik sisse ja sidurit lahti laskma hakates võtab ta juba siis kui pedaal vaid paar milli ülespoole lastud ehk siis libistada pole võimalik. kui autoga kohalt minema saab, siis järgmistel käiguvahetusel see anomaalia kadunud.
ehk oskate aidata, milles probleem võib olla
Vasta