Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ise vahetasin kogu hüdraulika süsteemi poole tunniga.
veel 10 min läks õhutamisele.
Enne kui vahetama hakkad lase mingit keermeõli või piduri õli vintidele mida keerama hakkad..näiteks 1 päev enne.
Siis saad suure tõenäosusega töö kiirelt ja korralikult tehtud..
PS! Kui hüdraulika toru samaks jätad siis ära unusta ka selle vindi vahele midagi pihustada/tilgutada.
-edu-
veel 10 min läks õhutamisele.
Enne kui vahetama hakkad lase mingit keermeõli või piduri õli vintidele mida keerama hakkad..näiteks 1 päev enne.
Siis saad suure tõenäosusega töö kiirelt ja korralikult tehtud..
PS! Kui hüdraulika toru samaks jätad siis ära unusta ka selle vindi vahele midagi pihustada/tilgutada.
-edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Vibratsioon siduri lahutamisel??
Hmm foorumis vist mingi kala sees:lol. pani nagu oma arust ühe korra juba..aga ok.
Lugu selline, et siduri lahutamisel lööb vibra sisse ja käigud ei taha ka eriti nagu sisse minna.. proovisin alt peale keerata (st varrast pikemaks) kuid siis ei läinud käigud sisse enam (???).
Ise arvan,et viga sidurikorvis..
Äkki teistel mingeid ideid..
Vastukaja ootama jäädes..
PS! Siduriketas ja survelaager vahetatud 8000 km tagasi. Sõites vibratsiooni pole.
PPS! Äkki kellelgi vedeleb korralik sidurikorv (tallinnas), oleks huvitatud.
Lugu selline, et siduri lahutamisel lööb vibra sisse ja käigud ei taha ka eriti nagu sisse minna.. proovisin alt peale keerata (st varrast pikemaks) kuid siis ei läinud käigud sisse enam (???).
Ise arvan,et viga sidurikorvis..
Äkki teistel mingeid ideid..
Vastukaja ootama jäädes..
PS! Siduriketas ja survelaager vahetatud 8000 km tagasi. Sõites vibratsiooni pole.
PPS! Äkki kellelgi vedeleb korralik sidurikorv (tallinnas), oleks huvitatud.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Seoses sellega, et sidur enam korralikult ei lahutanud pidi asja ikkagi lahti võtma.. vennad pärast imestasid kuidas ma kohale sõitsin..
Kes korvi näinud sellele võibolla huvitav teada, et need 3 pealmist lamelli mille küljes see rõngas olid kõik murdunud, ja need pisikesed lamellid olid 75% ulatuses kulunud nii, et veidi veel ja survelaager oleks lennanud sidurikettasse
-masendav
Kes korvi näinud sellele võibolla huvitav teada, et need 3 pealmist lamelli mille küljes see rõngas olid kõik murdunud, ja need pisikesed lamellid olid 75% ulatuses kulunud nii, et veidi veel ja survelaager oleks lennanud sidurikettasse
-masendav
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Siduriketta vahetus
Oskab keegi öelda kas saab kulunud siduriketast nii ka uue vastu vahetada,et ei pea käigukasti maha võtma...räägitaxe et saab aga kuidas...kui viitsite seletage kuidas asi käib......kanal on õnnex olemas...kaua selle vahetamine umbes läheb...???Aga äkki on selle viga ka et mul on sealt alt siduri töösilindri juurest see vedru puudu...kas selles ei või asi olla???
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see on ikka masendav küll. kõik (mitte päris kõik) nagu ühest suust, et peab kasti maha võtma..
kuna ise viimase kuu jooksul 2 korda autol siduriketast vahetanud on see asi väga selgeks saanud..
alustame algusest:
1. käigukasti ülemised 2 polti lahti + starteri ülemine ja keskmine (võib puududa).
2. auto üles või ronida auto alla ja lahti massijuhe, siduri töösilinder, käigukasti poldid 2 suurt +2 väikest+starteri alumine polt+spido tross+tagurpidikäigu tule juhtmed.
3. kardaan taga diffri küljest lahti
4. kardaani vahepuks(vahelaager) lahti, kardaan ära.
5. käigukasti tagumine padi lahti ja käigukast ~20 cm eemale ja toe peale..
seejärel sidurikorv lahti jne.
Jätsin meelega rääkimata summuti pükste lahtivõtmise kuna endal on sumpa algusest kuni tagasillani ühes tükis...
kui võtta lahti ka sumpa pole kasti külge jätmiseks enam mingit põhjust.
NB! Poodides liigub sidurikorve mis on tehtud kuskil traktori tehases.. minul pidas selline sidurikorv vastu ~300km. asja lahti võttes selgus, et see võru mida surub survelaager oli ära murdunud lamellide otsast ning osad lamellid olid täielikult deformeerunud..
Sellised sidurikorvid on pakendita, müüakse neid teadaolevalt "matrosovi" motopoes linnu tee ja ??? ristil.
kuna ise viimase kuu jooksul 2 korda autol siduriketast vahetanud on see asi väga selgeks saanud..
alustame algusest:
1. käigukasti ülemised 2 polti lahti + starteri ülemine ja keskmine (võib puududa).
2. auto üles või ronida auto alla ja lahti massijuhe, siduri töösilinder, käigukasti poldid 2 suurt +2 väikest+starteri alumine polt+spido tross+tagurpidikäigu tule juhtmed.
3. kardaan taga diffri küljest lahti
4. kardaani vahepuks(vahelaager) lahti, kardaan ära.
5. käigukasti tagumine padi lahti ja käigukast ~20 cm eemale ja toe peale..
seejärel sidurikorv lahti jne.
Jätsin meelega rääkimata summuti pükste lahtivõtmise kuna endal on sumpa algusest kuni tagasillani ühes tükis...
kui võtta lahti ka sumpa pole kasti külge jätmiseks enam mingit põhjust.
NB! Poodides liigub sidurikorve mis on tehtud kuskil traktori tehases.. minul pidas selline sidurikorv vastu ~300km. asja lahti võttes selgus, et see võru mida surub survelaager oli ära murdunud lamellide otsast ning osad lamellid olid täielikult deformeerunud..
Sellised sidurikorvid on pakendita, müüakse neid teadaolevalt "matrosovi" motopoes linnu tee ja ??? ristil.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Sport SIDUR ???
Ma kavatsen mootoriära teha st
1. suuremad kolvid
2. surveastet tõsta
3. kepsud kolvid ühte kaalu
4. vänt kergemaks
5. hooratas kergemaks
6. sisselase poleerida
7. karbuss mingi muu jne.
KUID SEE SELLEKS . MIND HUVITAB KAS VAZi ORIGINAAL SIDURIKETAS, KORV JA SURVELAAGER PEAVAD SELLISELE VALULE VASTU:puzzled:puzzled:puzzled
1. suuremad kolvid
2. surveastet tõsta
3. kepsud kolvid ühte kaalu
4. vänt kergemaks
5. hooratas kergemaks
6. sisselase poleerida
7. karbuss mingi muu jne.
KUID SEE SELLEKS . MIND HUVITAB KAS VAZi ORIGINAAL SIDURIKETAS, KORV JA SURVELAAGER PEAVAD SELLISELE VALULE VASTU:puzzled:puzzled:puzzled
peavad ikka aga kuluvad kiiremini ja ei anna nii head effekti(loe ei jaksa mootorist tulevat jõudu 100%edasi kanda ülekandele - libisevad) kui sport(sachs,.....)sidurid(ikka ketas , surveplaat ja korv koos,) maksab komplekt ~20000.-Esialgne postitaja Marqs007
Ma kavatsen mootoriära teha st
1. suuremad kolvid
2. surveastet tõsta
3. kepsud kolvid ühte kaalu
4. vänt kergemaks
5. hooratas kergemaks
6. sisselase poleerida
7. karbuss mingi muu jne.
KUID SEE SELLEKS . MIND HUVITAB KAS VAZi ORIGINAAL SIDURIKETAS, KORV JA SURVELAAGER PEAVAD SELLISELE VALULE VASTU:puzzled:puzzled:puzzled
-
tTed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 21 Juul 2002 01:16
- Asukoht: Tallinn
- Autod: seven replica
"sportsidur" on pmst selline sidur mida eriti libistada ei saa, ta on kas "on" või "off", lisaks sellele on raskem pedaali vajutada, selle käik on (vist) väiksem, kannatab rohkem momenti jne.
üldiselt ma soovitan kõigil minna raamatukokku, võtta punt viimaseid Autolehti ette ja lugeda läbi/teha koopiad artikliseeriast "Autode tuunimine". kokku 10-15 a4, aga seal on kõik sellised põhiasjad imehästi kirjas, enamasti paremini/selgemini kui foorumis keegi seletada suudab/viitsib.
lihtsalt väike tip
üldiselt ma soovitan kõigil minna raamatukokku, võtta punt viimaseid Autolehti ette ja lugeda läbi/teha koopiad artikliseeriast "Autode tuunimine". kokku 10-15 a4, aga seal on kõik sellised põhiasjad imehästi kirjas, enamasti paremini/selgemini kui foorumis keegi seletada suudab/viitsib.
lihtsalt väike tip
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
siduri pedaal käib raskelt
Probleem selles, et siduri pedaal läheb alla ainult raskel vajutamisel, ühesõnaga, miks pedaal raskelt liigub?
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Katted maksavad 50-60kr/paar,needid veel 15krkompl.Vanade neetide eemaldamiseks ja uute katete neetimiseks läheb ca tund,seega tunnitasu 60kr.
Tavaliselt peale ketta vahetada pole midagi vaja.
Tavaliselt peale ketta vahetada pole midagi vaja.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.