Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

#1

Postitus Postitas Marcuz » 05 Okt 2002 14:33

:puzzled mis siduri jupid peab välja vahetama kui käik sees kiirendades ei hakka kohe vedama, vaid annab tühja nagu oleks vaba käik? palju see umbes maksma lähebEdit by berg: kõik sidurijamad siia! enne küsimist proovi leida vastus olevasolevatest muredest!
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#2

Postitus Postitas olaaf » 05 Okt 2002 15:21

Hee! Tuttav teema.
Kui käik on sees ja hakkad kohalt liikuma siis pöörded tõusevad aga auto kiirus mitte..

Vahetada tuleb vähemalt siduriketas a' 225.- ja survelaager a'~50.-.
+tööraha. Viga võib olla ka sidurikorvis a'~550.-
Kui ise varakevadel sidurit vahetasin tuli välja, et olen juba mõnda aega sõitnud murdunud survelaagri suunamis toruga...ei tea täpsemat nimetust.
PS kui oled väga lühikest aega sõitnud libiseva siduriga siis võid proovida alt peale keerata. -st. töösilindri varda polti peale keerata. Mina sain selle teada juba liiga hilja. Kui sõita libiseva siduriga kuumeneb kogu sidurisüsteem palju rohkem, kui normaalolekus ja siduriketas tõmbab nn propelleriks. see omakorda tekitab tunde, et sidur läheb paremaks. samal ajal tekkivad probleemid tagurpidi käigu sisse saamisega. see ilmneb eriti, kui oled liiga hilja peale keeranud.

PS! Soovitan sul sidur ikkagi korda teha. Muidu võib ükskord mäest üles sõites väga ebameeldiv üllatus tulla.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 837
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

#3

Postitus Postitas Ardi Soovik » 05 Okt 2002 21:32

Survelaagrit alati vahetama ei pea,vahetama peab siis kui siduripedaali allavajutamisel kostab vibra või muid ebaloomulike hääli.Ja ketast vahetada pole ka alati vaja,piisab kui peale neetida uued katted.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#4

Postitus Postitas olaaf » 06 Okt 2002 21:52

kõik oleneb sellest kaua on libiseva siduriga sõidetud..
ise sõitsin u 1.5kuud.
ketas oli nii propelleris et oi oi.
survelaagri vahetama alati muidugi ei pea.
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#5

Postitus Postitas tuhajuhe » 07 Okt 2002 11:42

Siduri kettale võib küll uued katted panna.Aga minu praktika on näidanud,et parem on uus ketas panna.Kuna neetimisel on võimalik ketas kaardu taguda või jätab natuke lõdvaks needid.Ja siis hakkab kohalt võttes raputama.
56506878

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#6

Postitus Postitas olaaf » 08 Okt 2002 08:41

Katete vahetamisega pole ilmselt vaeva näha mõtet. 225 raha UUE ketta eest pole ju nii suur väljaminek. Ja selle eest tead, et asi mõnda aega jälle käib.;)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

ciccero
Suletud kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Kyss siduri kohta

#7

Postitus Postitas ciccero » 13 Dets 2002 19:36

mul selline pull et auto (03) 10 a seisnud ja siduripedaal alla vajunud, mis viga ja kuda eemaldada???

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#8

Postitus Postitas olaaf » 13 Dets 2002 20:31

Alla vajunud pedaali on kõige lihtsam eemaldada relakaga.







Tegelikult on ilmsel siduri tagastusvedru tuksis..vaata see asi üle...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Critical
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 11 Mär 2002 21:13

#9

Postitus Postitas Critical » 15 Dets 2002 20:44

Mul hakkas ka sidur jamama, ei lahutanud enam, aitas kui valasin sinna siduri potsikusse piduri õli, pole õrna aimugi kuhu see õli sealt kadunud oli.

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#10

Postitus Postitas tuhajuhe » 16 Dets 2002 08:48

Kui õli maha ei tilgu siis kaob mati alla.Peasilindri maha ja lahti võtma ning uued mantsetid sisse.Või kogu värk poest uus. :)
56506878

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#11

Postitus Postitas olaaf » 16 Dets 2002 08:54

Lihtsam on poest kogu värk uus osta. Pea ja töösilinder maksid kokku veidi alla 200.
töösilinder vist 70 ja peasilinder 120? endal vahetasin. olen rahul.
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Critical
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 11 Mär 2002 21:13

#12

Postitus Postitas Critical » 09 Jaan 2003 15:02

Nonii, nüüd andis midagi lõplikult otsad, siduri pedaal jäi põhja ja enam üles ei tulnud. Sidur jäi peale ja enam maha ei tule, kohapeal võib töötava mootoriga rahulikult käike vahetada. Pole veel jõudnud uurima hakata milles asi on, väideti et siduri surve laager on kinni jäänud või siis miskine pump läbi???...

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#13

Postitus Postitas PuZuP » 09 Jaan 2003 20:32

Kle mul endalgi oli miskit samalaadset vahepeal kallal - sõidu pealt sidurit vajutades jäi sunnik korraga poole peale pidama ja vajuta palju tahad ülespoole enam ei tulnud. Ainult siis nõustus lõpuks üles tulema, kui varba pedaali alla lükkasin ja pedaali üles tõmbasin. Pärast sidurivedeliku vahetust ja süsteemi läbipuhumist ja õhutamist pole enam nagu probleemi tekitanud. Mingid hoolduse klemmid seletasid kah, et kuskil mingi ummistus või miskit sihukest. Aga Ciccero, sul võib jah näiteks see pedaalivedru vähe nässus olla. Siinkohal ka väike abipalve, et siduripedaali vajutades käib mingi jube ''kiuks'' läbi. Et kui kellelgi on see neetud ''kiuks'' kah olnud, et kuda sellest lahti on saadud. Ise olen õlitanud varrast küll igalt poolt, aga vat ära pole ta otsustanud kaduda...tervitusi teisest ilmast:D
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#14

Postitus Postitas sigle » 10 Jaan 2003 18:41

Selle kiuksu võib äkki teha pedaali vedruvõimendi, kui ta nühib kusagile vastu. Paljudel see vedru nagiseb.

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#15

Postitus Postitas PuZuP » 12 Jaan 2003 23:56

Nojah, aga mõlemat pedaali (sidur ja pidur) ühendab mingi võll, millel plastmassist ''puksid'' kui neid saab nii nimetada ja pedaalid liiguvad nagu selle otsas - ''keerlevad'' otsapidi...ise arvasin, et äkki sealt plastmassi vahelt ''kiuksub'', kuid piduripedaal ei paista nagu seda kiuksu tegema, nii et eks ma proovi seda vedruvarianti esialgu kohendada, aga vabanda mu rumalust, aga äkki valgustad mind selle vedru asukoha suhtes - kohe nii mõeldes ei kuju just pilti:D
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#16

Postitus Postitas sigle » 13 Jaan 2003 10:19

See võimendusvedru on see kõige jämedam, mis on seal kõige vähem näha.
Pilt

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#17

Postitus Postitas PuZuP » 22 Jaan 2003 14:56

Kle uurisin seda värki lähemalt ja avastasin, et see vedru on see kõige väiksem probleem - kiuks kuramus tuleb kuskilt, kurat nimi ei tule meelde, seest. Noh see kuskohas see pedaaliga ühenduses olev varras liigub ja õli pumpab - see kapoti all ikka. Esialgu ei kujuta üldse ette mis asi seal seda kiuksu teeb ja kuidas see likvideerida, aga noh kevadeni veel aega...tervitusi teisest ilmast:P
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

FlammablE
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 27 Mär 2007 00:07
Asukoht: Tallinn-Tartu
Autod: Auto puudub

#18

Postitus Postitas FlammablE » 13 Veebr 2003 09:19

siuke kysimus siduri teemasse, et kas keegi on teinud siduril käigu lyhemaks kuidagi? seda pedaali koguaeg läbi põranda vajutada tundub kuidagi tyytu ja kuna mul midagi tarka teha pole, siis võiks leiutada natuke.:D kas keegi oskab nõu anda, kuidas siduri käiku lyhemaks teha? ahjaa, autoks on 01.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#19

Postitus Postitas olaaf » 13 Veebr 2003 10:22

keerad alt sidurit nii palju peale kui annab..
siis ongi nii, et kui ülevalt natuke pedaali vajutad kohe lahutab.. st ei pea enam nii alla vajutama.
muidugi peab vaatama, et survelaager kaasa joooksma ei hakkaks..
edu..
:)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#20

Postitus Postitas PuZuP » 14 Veebr 2003 14:07

Aga kas siduri ja piduri silindrite vahetus on mingi ylikeberniit asi või saab ikka omal käel hakkama - olen kuulnud, et pole neil pärast seda õlipidamist nii palju?
:puzzled
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist