Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 1937
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2x21063 & Mazda6
Kontakt:

#541

Postitus Postitas Kytt » 28 Aug 2012 19:36

piduritrumli maksimaalne läbimõõt 251,6 mm, kui suurem, siis võid trumli vahetusele mõtlema hakata

Est_Rafel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 30 Jaan 2010 13:28
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: Toyota Camry 2002, Vaz 01-72`

#542

Postitus Postitas Est_Rafel » 28 Aug 2012 19:47

Tänud, kontrollin homme üle!

france2
Liikmekandidaat
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#543

Postitus Postitas france2 » 12 Apr 2013 02:53

Kellegil neid flantsi jooniseid ei ole, et saaks ette 2105le panna 110 pidurid ja taha 2108 omad?

Kasutaja avatar
Sysi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 18 Jaan 2009 23:59
Asukoht: Vihula

#544

Postitus Postitas Sysi » 04 Sept 2016 00:47

Äkki on kellegil ideid.....

Tegemist on Nivaga. Vahetatud sai kõik piduri silindrid, osad torud ja piduri peasilinder. Peasilindritel ei tohiks vist väga vahet olla kas on Niva või tava sigulli oma?
Kõik on ilus ja kena, õhku sees ei ole ja pidurdab nii, et esiklaas soovib irduda... Jama tekib mingi maa sõitmisel, kus on aru saada, et esi pidurid jäävad mõlemad peale, mida rohkem sõidad, seda rohkem hakkab pidurdama, ehk seda rohkem lähevad peale pidurid.
Midagi läheb kuumaks? Miks jäävad pidurid niimoodi peale? Kui auto on igat pidi maha jahtunud ja piduri pedaali näppimata sõitma minna on kõik ok, ei jää ükski pidur peale....
Lisaks veel selle, et peasilindri ja piduri võimendi vahelt immitseb ka piduri vedelik välja.

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 529
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#545

Postitus Postitas Hulkur » 04 Sept 2016 08:17

Support lahti, kolb puhtaks. Kolbi võib määrida kas tehnilise vaseliini või silikoniga. Muud õlid teevad tihendid/tolmukaitse süldiks.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2805
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#546

Postitus Postitas motamees » 04 Sept 2016 10:45

 
Sysi kirjutas:Äkki on kellegil ideid.....

Kontorlli üle peasilindri reguleering. Tagasivoolu ava võib olla suletud.

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1025
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#547

Postitus Postitas Arvos » 04 Sept 2016 22:44

Pidurivoolikud umbes pole?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 665
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#548

Postitus Postitas Viin » 05 Sept 2016 08:31

Kas autol ka vaakumvõimendi? Ehk seal mingi klapp ebatihe ja pressib pidureid peale?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3846
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#549

Postitus Postitas logman » 05 Sept 2016 08:49

 
motamees kirjutas: 
Sysi kirjutas:Äkki on kellegil ideid.....

Kontorlli üle peasilindri reguleering. Tagasivoolu ava võib olla suletud.


Ma süveneks samuti selle asjanduse sisusse. Kunagi sai uus peasilinder ostetud ja sellel pidin tagumiste pidurite jaoks pealetuleva õli ava ise üle puurima. Oli tehases see töö tegemata jäetud. Tegemist ei olnud ladaga.

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 814
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

Taga piduriklotside saadavus:Vaz 2103/06

#550

Postitus Postitas arvi100 » 12 Juun 2017 21:52

Jõudu !Kes juhataks mind asjaliku interneti kaubamajani kus saab osta Vaz 2103/06
tagumisi piduriklotse.Vaz 2101`he tagumisi on kohe igat firmat saada,aga 2103/06`e omi ei ole või ei oska leida.Ühes kohas(kohta ei mäleta)olid Bosch`i omad,aga komplektist küsiti 70 E.Brr... .Minu otsitud kohad olid Ladu24,Autokaubad24,Autoladu
Autoosad.ee,HL Autoosad,E-Parts,I-Parts,Aeromotors.Tänan.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
vasepoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Juul 2015 21:19
Asukoht: Tamsalu
Autod: 21051

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

#551

Postitus Postitas vasepoiss » 12 Juun 2017 22:19

codevaruosad.ee on asjalik koht, kus paljuski Ladadele keskendutud varuosadega. Viimati oli sinna keeruline kasutajat saada kuna keegi nende poolt seda ei kinnitanud (ilma kasutajata ei näe hindasid). Varuosad pannakse teele tihtilugu isegi samal päeval ja jõuavad üpriski ruttu koju kätte ;)

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3846
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

#552

Postitus Postitas logman » 13 Juun 2017 18:01

Hakkab see aeg tagasi tulema, kui klotsidele ise kodus uusi katteid neediti või liimiti.

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 814
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

#553

Postitus Postitas arvi100 » 13 Juun 2017 21:50

Ja jah,tagumisi katteid sai tehtud isegi traktori pidurilindist.Esimene klots oli ka
defitsiit,seda tegime Laz bussi tagumise pidurikatte toorikust.

Kusjuures,tootja toodab,aga maaletoojat ei leia.Näituseks väljalõige Ferodo kata-
loogist.
Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
Argo66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

#554

Postitus Postitas Argo66 » 14 Juun 2017 21:56

Google'st annab Ferodo piduriklotsidega näiteks Fixsuse. Küsi ja las tellivad.
http://www.fixus.ee/Tooted/Ferodo

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 814
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

#555

Postitus Postitas arvi100 » 19 Sept 2017 22:04

Argo,Fixsus on juba käidud tee.Nad vaatasid et laoseis on null.Ja kui see on null
siis ei saavat tellida ka.Atoy`ga sai ka suheldud aasta eest,sealne mees väsis ka
otsimast ja lõpuks ei vastanudki.
AGA,lõpuks peab ju vedama !Päästjaks osutus Tartus endise Nooruse Autoaia alal
tegutsev OÜ "Raunex".Läksin tegelikult voolikuklambreid ostma.No küsin igaks juhuks,
ja kohe vastus:mis firmat tahad,isegi Ferodo oli nimekirjas.Hiljem selgus et ikka
head firmat ei saa,aga saab Tomex`it,Made in Poland,22 E komplekt.Tellisin ära ja 3`me päeva pärast sain kätte.

Pilt

Pilt

Heh,vaata kuidas poolakas kirjutab millele sobivad:ja kus on Lada 1600 ?

Pilt

Vasakul poolakas,paremal "originaal" ,minu NZ(неприкосновенный запас).

Pilt

Vahe selles,vene klotsi ja trummli kauguse vahe reguleerija käib kokku vindiga,
poolakal on see kokku pressitud.

Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 814
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

#556

Postitus Postitas arvi100 » 10 Okt 2017 21:20

Poisid,tuletage mulle meelde millist tagumist pidurisilindrit mulle vaja läheb.
Auto on 1985 Lada 1300 SL(Vaz 21063) pidurivõimendiga.
Kas mul peab olema silindri sise diameeter 19 mm või 20,6 mm ? Saada on mõlemat.
Aitajale tänu juba ette !
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3846
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

#557

Postitus Postitas logman » 10 Okt 2017 22:52

Kataloogidesse süvenemata ja lihtsa füüsika põhjal võiks pidurivõimendi olemasolul piisavalt parajad olla väiksema diameetriga silindrid.
Jämedamaid silindreid kasutades on klotsidele mõjuv jõud suurem, aga kolvi liikumine peasilindris jällegi pikem. Mõeldud olivad nemad ilma võimendita süsteemile.
Minu tagasihoidlik arvamus on, et su autole sobivad mõlemad, kui rõhu regulaator korras on.

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 814
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

#558

Postitus Postitas arvi100 » 11 Okt 2017 21:30

Ole sa tänatud ! Nii ma mäletasin jah et väisem diameeter oli piduri võimendiga
autodele.Nüüd ainult tootjafirmat valima,ilmselt võtan TRW või Ferodo.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 7 külalist