kolvi rõngaste vahetamine
kolvi rõngaste vahetamine
kolvi rõngaste vahetamine
Et siis vaja kolvi rõngaid vahetada (ühel silindril surve puudus, ja lahti võtmisel surve rõngads pururd)
et siis on nende vahetamisel mingeid kindlaid nippe, mida silmas pidada; et kas on tähtsust kuidas jäävad rõnga vahed, kuidas neid ilma katki tegematta kolvi ümber panna, mida see remondimõõt tähendab uutel rõngastel ( läheb tarvis silindri freeimisel vms?)?
oleks tore kui mõni tore inimene ütleks paar tarka sõna, enne kui tegemiseks läheb..
et siis on nende vahetamisel mingeid kindlaid nippe, mida silmas pidada; et kas on tähtsust kuidas jäävad rõnga vahed, kuidas neid ilma katki tegematta kolvi ümber panna, mida see remondimõõt tähendab uutel rõngastel ( läheb tarvis silindri freeimisel vms?)?
oleks tore kui mõni tore inimene ütleks paar tarka sõna, enne kui tegemiseks läheb..
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Ise tegin kolvi ja ronga õliga kokku, ja siis hästi rahulikult ja ühtlaselt kolvi peale, kui rõngas on kolvi otsa peal täielikult, siis vaikselt edasi lükata. Kui suurem paine sisse tueb, siis krõpsti katki ka. Õlitatud pinnal on kergem nihutada ja lõhkumise oht väiksem. Rõngaste kokkusurumiseks kasutasin õhukest keevitustraati, otstesse silmused sõrmede jaoks ja siis hea kokku tõmmata.