Distributorless Ignition System

Distributorless Ignition System

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Distributorless Ignition System

Postitus Postitas Siim »

Sellisest imevigurist on ka ungarlastel atrikkel.

http://www.ladaclub.hu/muszaki/musz_bzmv_en.html

Tulemustest:
"BZM-V promises a 7% increase of the torque, a similar reduction of the fuel useage, 10% better acceleration, reduction of the emissions, etc."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Uurisin seda asja veidi -tundub paljulubav:
:rolleyes
Seadme nimi BZM-V

tööulatus 20-10000 rpm
lubatud kütusekulu alanemine -7%
Heitgaaside (CO, CH, NOx) hulk väheneb kuni 50%, tühikäigul -80%
pöördemoment väntvõllil suureneb -7%
kiirenduse suurenemine -10%.

Seadet katsetati kirjade järgi edukalt jakuutias gaz-i ja zmz tehastes.
Huvitav kas eestis ka sellist junni osta saab ja palju maksta võib?

lugeda saab täpsemalt veel http://www.michailov.amh.ru/
See on see seade siis:
Pilt
Ja süütepoolid nagu ma aru saan igale silindrile oma mähis:
Pilt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

arvestama peaks sellega, et venemaal on lada jupid kallimad kui eestis.
Samuti on kallimad ka autod.

Näiteks 79 a küllaltki ümara ja äsja "värvitud" (kurat teab kuidas) 01-he eest maksti seal 600 USD-d :D.
Peale seda läks auto kohe töömehe juurde ning selgus, et vaja vahetada uksepostid! + põhjakeevitus kohati ja esimene põll. Omanik ise oli lõpp rahul, et nii hea auto sai :puzzled.
Meil oleks selline kohvimasin u 500-1500 maksnud, ja ostja leidmine oleks keeruline.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta