Kas käigukasti peab ka alt võtma? Kuidas see mootor maha tõstetakse. Kas mingi keti seod ümber mootori ja siis tõstad vintsiga üles? Kas mootorit allapoole lasta ei saa, mõtlen, et kui kanali kohal hoopis kanalisse lasta(siis ei peaks vist kasti maha võtma?) Selle koha pealt täiesti tume maa mul!:puzzled
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
Käigukast tuleb ära võtta. Muidu mootorit kätte ei saa. Mootoril on paremal ees ja vasakul taga tõstmise kõrvad. Kui need on ära visatud siis pane rihm ümber (ees paremal) tosooli toru ja tagant üks käigukasti polt uuestu sisse ja selle taha.
NB käigusti maha võttes ära unusta siduri kaitsepleki küljest nelja kuuest polti ära võtmast.
saab võtta küll ilma käimari maha võtmiseta mootor annab ilusti liikuma piisavalt ette poole 01 tuleb nibin nabin maha aga 06 ja 05 kered need sutsu pikema ninaga ja tuleb ilusti vahelt välja muidugi siis kui kast alla jätta olex mõtekas paralleel varras lahti lasta
Käigukasti ei pea ära võtma jah.
Kui kap.remonti tegin (koos vanamehega), siis mootorit maha võttes võtsime käigukasti küll ära, aga peale panime koos käigukastiga...kraana oli omast käest
mootori maha võtmine: kõik mootori küljes olevad juhtmed/voolikud lahti, käigukasti poldid lahti, mootori patjade kõljest lahti...lõdvikud eemaldada, gaasihoob jms asjad mis on mootori küljes...ning peale radika maha võtmist, pane eebel vms asi kasti ja mootori vahele, ning kanguta nad laiali...seejärel jah, mingi köis vms ümber ja hopp...tuleb...geneka soovitan ka enne maha võtta...starteri pead ka ära võtma, ja püksid lahti. kasti ei ole vaja maha võtta...aga kui soovidkorralikult kõik ära teha ja kasti koja ka üle võõbata, siis muidugi!;)
minu teada pole siduri (kasti)koda küll mõtet värvida ta ju ise kenasti läigib kui sopp maha pesta. Pealegi ei püsi värv vist sellise aluse peal hästi (tuleb tükkis maha). Kui midagi väga värvida soov siis plokk on see mis norm jää.
Mootor koos käigukastiga tuleb välja kõige kergemini 05/07-l ja kõige raskemini 03/06-l raskemini tulevad ka 1,5-1,6 mootorid kuna plokk on 14mm kõrgem(läheb esipaneeli väänamiseks).
äkki sellepärast et siis ei pea sa auto all seda mootori kylge sobitama ja ebameeldivaid polte kinnitama?..erilist vaeva see ju ära ei võta...juramine on ju ikka:)
Esialgne postitaja --sven--
äkki sellepärast et siis ei pea sa auto all seda mootori kylge sobitama ja ebameeldivaid polte kinnitama?..erilist vaeva see ju ära ei võta...juramine on ju ikka:)
hmm... aga kas käimakast siis ei olegi põhja küljes kinni? või on see juba lahti logisenud
Ajaliselt võtab pea ühepalju aega kas võtta mootor koos või ilma k.kastita.Aga k.kasti eemaldamisel enne mootorit pole küll mõtet,kui on tali vms.tõstevahend olemas.
keera kõik käigukasti ja mootorit üjendavad poldid välja ,starter,genekas ja jagaja võta küljest ära,et nad ei puruneks või jalgu ei jääks.Eest tuleb ka radikas ära võtta ja lase mootoripadjad lahti.Tõstke mootor patjade otsast ära ja tõmmake mootorit niipalju ettepoole et ta käigukasti otsast ära tuleks ja tõstke mootor ülespoole välja.
Endal just mootori maha võtmine käsil ja tekkis paar küsimust. 1) Mitme pika poldiga mootor ja käigukast koos on? Mina sain kätte neid kolm. 2) Kas siduripump seal sidurikoja küljes tuleb ka ära võtta?