Kuidas mootor maha võtta?

Kuidas mootor maha võtta?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Suletud
s
skill125
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
Asukoht: Võru
Autod: 1975 VAZ 2103
Kontakt:

Kuidas mootor maha võtta?

Postitus Postitas skill125 »

Kas käigukasti peab ka alt võtma? Kuidas see mootor maha tõstetakse. Kas mingi keti seod ümber mootori ja siis tõstad vintsiga üles? Kas mootorit allapoole lasta ei saa, mõtlen, et kui kanali kohal hoopis kanalisse lasta(siis ei peaks vist kasti maha võtma?) Selle koha pealt täiesti tume maa mul!:puzzled
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Mootor on esisilla peal, nii et allapoole küll lasta ei saa. Käimarit ära võtma ei pea, lihtsalt mootor lahti ja siis üles.;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Käigukast tuleb ära võtta. Muidu mootorit kätte ei saa. Mootoril on paremal ees ja vasakul taga tõstmise kõrvad. Kui need on ära visatud siis pane rihm ümber (ees paremal) tosooli toru ja tagant üks käigukasti polt uuestu sisse ja selle taha.
NB käigusti maha võttes ära unusta siduri kaitsepleki küljest nelja kuuest polti ära võtmast.
C
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

saab võtta küll ilma käimari maha võtmiseta mootor annab ilusti liikuma piisavalt ette poole 01 tuleb nibin nabin maha aga 06 ja 05 kered need sutsu pikema ninaga ja tuleb ilusti vahelt välja muidugi siis kui kast alla jätta olex mõtekas paralleel varras lahti lasta
ostsid siis sõida
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Käigukasti ei pea ära võtma jah.
Kui kap.remonti tegin (koos vanamehega), siis mootorit maha võttes võtsime käigukasti küll ära, aga peale panime koos käigukastiga...kraana oli omast käest :cool:
s
skill125
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
Asukoht: Võru
Autod: 1975 VAZ 2103
Kontakt:

Postitus Postitas skill125 »

Tänud kõigile! Keevitusest tulles lammutan siis kapotialuse täielikult lahti ja võtan mootori õpetuste järgi maha, et ka mootoriruumi värvida saaks. ;)
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

mootori maha võtmine: kõik mootori küljes olevad juhtmed/voolikud lahti, käigukasti poldid lahti, mootori patjade kõljest lahti...lõdvikud eemaldada, gaasihoob jms asjad mis on mootori küljes...ning peale radika maha võtmist, pane eebel vms asi kasti ja mootori vahele, ning kanguta nad laiali...seejärel jah, mingi köis vms ümber ja hopp...tuleb...geneka soovitan ka enne maha võtta...starteri pead ka ära võtma, ja püksid lahti. kasti ei ole vaja maha võtta...aga kui soovidkorralikult kõik ära teha ja kasti koja ka üle võõbata, siis muidugi!;)
põlluralli rules
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

minu teada pole siduri (kasti)koda küll mõtet värvida ta ju ise kenasti läigib kui sopp maha pesta. Pealegi ei püsi värv vist sellise aluse peal hästi (tuleb tükkis maha). Kui midagi väga värvida soov siis plokk on see mis norm jää.
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

ma pidasin silmas keret, seda kanalit, kus kast pesitseb:rolleyes sry et väljendasin end veits valesti;)
põlluralli rules
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mootor koos käigukastiga tuleb välja kõige kergemini 05/07-l ja kõige raskemini 03/06-l raskemini tulevad ka 1,5-1,6 mootorid kuna plokk on 14mm kõrgem(läheb esipaneeli väänamiseks).
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

Ma aru ei saa miks mootorit koos kastiga maha tõstetakse:rolleyes See julm jamamine, palju lihtsam ikka enne kast ära võtta ja siis mootor maha tõsta.
-
--sven--
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas --sven-- »

äkki sellepärast et siis ei pea sa auto all seda mootori kylge sobitama ja ebameeldivaid polte kinnitama?..erilist vaeva see ju ära ei võta...juramine on ju ikka:)
e
eintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eintz »

Esialgne postitaja --sven--
äkki sellepärast et siis ei pea sa auto all seda mootori kylge sobitama ja ebameeldivaid polte kinnitama?..erilist vaeva see ju ära ei võta...juramine on ju ikka:)
hmm... aga kas käimakast siis ei olegi põhja küljes kinni? või on see juba lahti logisenud :)
e
eintz
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eintz »

mjah, on olukordi kus tuleb kiiresti tegutseda, seega:

käigukasti vahetus 15 minutit iga ilmaga :)

mootori vahetus ca. 45 minutit, paari abilisega ja ilma kraana abita :)

PS! Lihtsam on ikka kui käimakast mootori küljest lahti kruvida.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Ajaliselt võtab pea ühepalju aega kas võtta mootor koos või ilma k.kastita.Aga k.kasti eemaldamisel enne mootorit pole küll mõtet,kui on tali vms.tõstevahend olemas.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
madiskos
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

vastus

Postitus Postitas madiskos »

keera kõik käigukasti ja mootorit üjendavad poldid välja ,starter,genekas ja jagaja võta küljest ära,et nad ei puruneks või jalgu ei jääks.Eest tuleb ka radikas ära võtta ja lase mootoripadjad lahti.Tõstke mootor patjade otsast ära ja tõmmake mootorit niipalju ettepoole et ta käigukasti otsast ära tuleks ja tõstke mootor ülespoole välja.
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Endal just mootori maha võtmine käsil ja tekkis paar küsimust. 1) Mitme pika poldiga mootor ja käigukast koos on? Mina sain kätte neid kolm. 2) Kas siduripump seal sidurikoja küljes tuleb ka ära võtta?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

1) Nelja jämeda poldiga
2)Tuleb küll kui vooliku külge tahad jätta
C
Suletud