Kepsude, kolbide erinevustest
Kepsude, kolbide erinevustest
Kepsude, kolbide erinevustest
Praegu autol peal 03-e mootor. Plaanis on osta 06-e mootor, et puurida see 1,7-seks.
Müügifoorumis pakub Põletaja 82 mm. Samara kolbe. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2636
Mainib veel, et tuleb panna tavalise siguli kepsud.
Küsimused targematele oleks siis järgmised:
Mis vahe on Niva kolbidel ja Samara kolbidel? ( Ilmselt on mingi vahe )
Mis vahe on Niva kepsudel ja "tavalise siguli" kepsudel? ( Kahtlen, kas on vahet. )
Tänan ette!
Müügifoorumis pakub Põletaja 82 mm. Samara kolbe. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2636
Mainib veel, et tuleb panna tavalise siguli kepsud.
Küsimused targematele oleks siis järgmised:
Mis vahe on Niva kolbidel ja Samara kolbidel? ( Ilmselt on mingi vahe )
Mis vahe on Niva kepsudel ja "tavalise siguli" kepsudel? ( Kahtlen, kas on vahet. )
Tänan ette!
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
erinevus on selles, et 1,7 kepsu sõrm on sees stoppritega aga teistel mootoritel sõrmed sisse pressitud ja sellest ka kolbide erinevused niva kolbidel on sõrme stoprid aga samara omadel pole muide 08 kolvid ja kepsud on ka kergemad ja puzkadelgi kasutatakse neid selle pärast ja kui sa teed 1.6 st 1,7 se siis sul on nagunii ju tavalised kepsud järelikult pole ka mingit muret ja niva originaal kolbe saada on väga raske ja samuti ka kepse
ostsid siis sõida
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Muide,21213 kepsudel puudub õlitusava.Ju siis pole vaja.See tähendab,et ka tavalistel ladadel võiks remondi käigus kepsuõlituskanalid sulgeda.Aitab vähendada õlikulu läbi rõngaste.Uutel tehase kepsusaaledel pole ka õlitusauke.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Oli jutuks et need kepsude õlitusavad on uuematel suletud. Kuidas siis toimub silindri ja kolvi määrimine? Kulumine on sedasi suurem? Kui on soov ikka teha vähe kangem mootor peab õlitus ka kangem olema. Mina arvan et see aukde ära jätmine on lihtsalt vene tööstuse laiskus. Nii on lihtsam ja odavam toota.
-
hhullmaks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
- Asukoht: Tallinn, mustamäe
- Autod: vaz2105
- Kontakt:
ehh, minu meelest on tegemist praakkepsudega,minu teada om see õlitusava väga oluline, sealt pritsib õli kolviseintele, kui seda ava pole, siis kulub mootor palju kiiremini. Ise sattusin ühte mootorit uurima, mis oli väidetavalt 4500 sõitnud,sõi õli ja kütusekulu oli kohutavalt suur, arvasime, et rõngad kinni põlenud,kui vett karburaatorisse uhasime, hakkas tuulutusavast auru välja ajama, siis vaatasime täpsemalt, kolb Ü.S.S. oli justkui uuel mootoril,ilma loksuta ja silinder ilma kraeta, alumises otsas loksus aga peris kõvasti. lahti võetuna nägime, et kepsud olid aukudeta. Teine juhus, 122 mootoril oli esimese silindri kepsuava umbes, tagajärg:esimesel silindril tugev rant ülaservas, teised silindrid ilma randita. Need kaks juhust on minu jaoks piisav tõend et need augud on olulised ja vajalikud. Veel, nende aukude sulgemine ei tohiks õlikulu muuta, õlikulu rohkem seotud lekkimiste ja kolvi/silindri/rõngaste olukorraga
-
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kas siis keegi oskab täpselt seletada kuidas toimub või kuidas on mõeldud kolbide ja silindriseina õlitus ilma nende avadeta. Ei tahaks kyll oma mootorit venelase praagi pärast ära rikkuda. Siin eespool kirjutatu ajab hirmu nahka ja paneb mõtlema, kas mitte hoopis minna komisjoni poodidesse neid kepse tagaajama.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Käisin uurimas mootoriremontia juures seda asja. Tema ütles küll et pole see ava seal oluline. Uurisin ka lääne mootorite seda osa. Osadel pidi olema ja osadel mitte. Konkreetselt ütles nissanil ja mazdal on eraldi õliava silindri peale pritsimiseks. Tema väitel kolvisõrme määrimiseks. Volkaril ja mersul ei ole sellist eraldi pritsimist sinna kohta.
Igaljuhul ei ole see vene meeste praak vaid teadlik tegemata jätmine. Praak oleks üksik osa või partii. Aga seal ei ole kepsul ega ka uuematel saaledel seda auku.
Lõppkokkuvõtes iga mees otsustab ise millist versiooni ta usub. Mina igastahes panin omal need augud kinni. Aeg on edasi läinud ja õli kvaliteet tublisti parem kui neil aegadel mil see auk välja mõeldi. Õli pritsib saalede vahelt sinna minu versiooni kohaselt piisavalt.
Igaljuhul ei ole see vene meeste praak vaid teadlik tegemata jätmine. Praak oleks üksik osa või partii. Aga seal ei ole kepsul ega ka uuematel saaledel seda auku.
Lõppkokkuvõtes iga mees otsustab ise millist versiooni ta usub. Mina igastahes panin omal need augud kinni. Aeg on edasi läinud ja õli kvaliteet tublisti parem kui neil aegadel mil see auk välja mõeldi. Õli pritsib saalede vahelt sinna minu versiooni kohaselt piisavalt.
C