Kuidas teha kindlaks kolvirõngaste olukord, kui ploki kaan on maas?
Kuidas teha kindlaks kolvirõngaste olukord, kui ploki kaan on maas?
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
see on kõige targem jutt siin olnud seni olen ise ka teinud mootori remonti, ja soovitan ka siis, kui ei taha saalesid vahetada, ikka löö torni/kärniga märked peale, et kolvigrupp jääks oma kohale, kuna kui varem ei ole mootorit lahti võetud siis on see tehasest niimoodi sinna pandud ja see käib minu teada kaaludes.Esialgne postitaja motamees
Kuisaalesid vaatama hakkad siis kärniga lööd iga alumise otsa peale tärni. Esimesele 1 teisele 2 kol...jne. Siis lahti ja olukord selge.
ps! löö ka raamile(vända) märked peale, kuna neid ei tohi mingil juhul sassi ajada.
jahil
-
ssilver7
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 31 Okt 2009 09:56
- Asukoht: Põltsamaa
- Autod: saab 9000CD 2,3T.Audi 90,
- Kontakt:
mootorit saab remontida ainult täpselt mõõtes (lisaks teadmised )-rahuldav tulemus.(lisaks teadmised ja kogemused)-hea tulemus .teadmisi saab ainult raamatutest mida eest keeles külluses alates 45 a.lukksepa õpik riburadabidi igasugused auto liigi õpikud kuni tänapäevani välja .ärge häbenege kui natukegi huvi on lugege kasvõi III liigi õpik läbi ainult siis on võimalik TEIE küsimustele vastata ja nõu anda.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Võibolla siis tõesti, kuid oma silmaga pole näinud olgugi, et ladasid omal ajal ilmselt sadu või ka rohkem käe alt läbi käinud. Ega kõiksuguseid eksemplare polegi ju eestisse jõudnud.Esialgne postitaja MossOpel
Muideks üksikutel Lada eksemplaridel pidavat olema ka tehase poolt õliradikas. Allikaks K. Aleksius/ A.Palu "Sõiduautod" 1980