nukkvõlli ja rihmaratta märgid

nukkvõlli ja rihmaratta märgid

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

nukkvõlli ja rihmaratta märgid

Postitus Postitas jeejee »

küsimus selline, et kui nukkvõlli märgid on koos ja rihmaratta märk on teise kriipsu juures, siis peaks olema kolb ü.s.s???
kas rihmaratast on võimalik üks ring valesti panna, arvestades seda, et väntvõll teeb kaks ringi, samal ajal kui nukkvõll teeb ühe. kui see on võimalik siis ei saa ka süüdet õigeks ja autot käima??? olen ma õigel teel???:sein
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Tänud, uurin asja. Point lihtsalt selles, et auto ei taha käima minna, tean kindlalt et see süüte viga.
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

kui esimeses silindris on kolb ü.s.s. ja märgid paigas siis võta jagaja kaas maha ja vaata kas rootor on õiges asendis. kui ei siis võid ka jagaja lahti keerata ja tõsta paikka.:)
jahil
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

jama selles ongi, et kolb on ü.s.s ja rootor näitab 1 peale, süütemoment peaks ka enam vähem õige olema aga krt käima ei lähe.:sein
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui märgid paigas siis ta peab käima minema..
aga sa vaata kontaktid üle.. endal oli sellega jama.. märgi jagaja asukoht ära ja siis süüde sisse.. ja keera jagajat edasi tagasi.. vaata kas säde tuleb iga kord, kui kontaktid lahutavad!!! endal oli nii, et iga kolmas kord ei tulnud :rolleyes kusjuures kontaktid olid ilusad :sein
kui säde tuleb iga kord siis on suur kahtlus jagaja rootori raadiotakistil...:)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

irwwwwwwwwwwww mul oli sõbra mossel nädal aega tagasi sihuke jama et kaks pütti ei töödand ja sitasti läks käima ja küünlad läksid pekki....nii ei tia mis jama on aga me teadsime et sellel mootoril oli plokikaanel söövitand augud sisse okei vahetasime kaane ära ikka midagi ei muutund ja kolin tuli mootorisse sisse nimalt sõber lasi keti lõdvaks ja kett läks alt vända pealt valesti ja lõi nookuri pooleks kui käima panime ja küülaid läks kah nigu leiba nii ma käskisin tal süütepooli ära vahetada ja probleem lahenes enam küünlaid ei läind...nii üks mure vähem aga ikka aint kaks potti nii sai jagaja vahetatud ei midagi ja siis lõpuks sai terve mootor vahetattud ja ikke mitte kui midagi nii siis asusin mina asja uurima ja süüdet paika ajama...nii võtsin klapikambri kaane maha ajasin nuka mäfgi kokku ja alt süüte märgi kah nii ja vaatan et süüde peaks tulema neljandasse aga tuleb hoopis esimesse nii tõstsin juhtmed ringi.... keegi ei uskund et ma vea üless leidsin ja starterit ja voila nagu antsu viiul töötas ja sellega oligi mure lahendatud...... oleks ma hakand ennem märkide järgi süüdet panema oleks kõik korras olnd oleks kohe neha olnd et juhtmed valesti aga me algul lihtsalt kruttisime jagajat siia ja sinna

niiet viga oli lihtne aga ta tegi kilplase tööd lihtsalt :D see tüüp leks täna tthk-sse autoremondiluksepaks õppima j asiis õitse et ütle et must ei saa hea lukksepp irwww ma irvitasin et tra ise tegi sellist kilplase tööd ja hea autoremondi lukksepp aga eks näis mis saab :D
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Lada üss on siis kui rihma ratas on kolmanda ehk kõige pikema kriipsu juures.Ja kui kett on nii palju veninud et nuki märk jääb poole hamba võrra paigast ära.Siis pange märk nii,et oleks pool hammast varasem üle poole läheb liiga varaseks ja ei kipu enam hästi käima.Süüte seadmiseks tuleks rihmaratas panna esimese ja teise märgi vahele ja jägaja rootor kaane järgi neljanda silindri juhtme kohale.Aga nii et kontaktid ei ole veel avatud.
56506878
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

tänud kõigile, probleem lahendatud, auto käib nagu kellavärk. :)
Vasta