Karpaga õudne jama!!!
Karpaga õudne jama!!!
Karpaga õudne jama!!!
Lugu järgmine: Mu masinal on vanema tüübi karpa -mehhaaniline el. magnet klapiga. Tühikäik muutus ebastabiilseks, ja otsustasin teist veidi uuendada! Vahetasin nõelklapi ja kütuse ja õhu düüsid-Panin nii nagu originaalis 1kamber kütus 120 õhk150 2kamber kütus 130 õhk 150. Veel vahetasin düüsi teiselpool karpat el. magnet klapi vastas. Kogemata näppisin ka segukruvi. panin masina käima ja külmalt tudiseb kuidagi kahtlaselt-umbes nagu üks silinder ei töötaks või jätaks vahele! Tühikäik on nüüd sellele vaatamata stabiilne. mõtlesin et no ok. regullin karpa õpetuse järgi ära ja kõik korras aga... Õpetuses seisab et suurenda mootori pöörlemissagedust segukruvi väljapoole keerates ja seejärel vähenda tühikäigupiirdeukruvi väljapoole keerates kuni saad soovitud tühikäigu pöörlemis sageduse. Tõrge tuli sellest et minu karpal segukruvi väljapoole keerates pöörded hoopis langesid. Panin masinal tühikäigu 900pm peale ja läksin ülevaatuspunkti stendi. Aparaat ülevaataja sõnul üle kümne ei näitavat ja seega näitas tabloo kümmet!! Ülevaataja proovis kah asja timmida kuid ei midagi tema sõnul pidavat mootor välja surema kui segukruvi kinni keerata, minu omal aga hoopis pöörded tõusid. Nädal varem ülevaatusel oli CO 0,23. Kasutasin hetke kui ta selja pööras ja tagurdasin ülev. punktist välja, peeglist nägin veel kuidas ta karvane käsi mu ülevaatusklepsu järele haaras!!! Enne minekut olin ujuki tasene täpselt paika pannud -tase 7mm amplituud 8,5mm-Minek oli äärmiselt kesine. Kohapealt kiirendades viskas musta suitsu ja jõudu polnud. Max kiiruseks jäi 90. Kütusekulu ligemale 20 sajale. Suitsemine lõppes alles taseme kõstmisel(ujuki järgi) 10mm-ni. Proovitud sai ka 15mm-se tasemega, ent siis hakkas mootor üle 50 km/h sõites vahele jätma. Praegu on tase 10mm. Kiirendus on kehv, max kiirus u 100km/h pensukulu maanteel 10! Varem oli 7.2 ja külmalt ikka tudiseb! Süüde on õige, kontaktid puhtad ja reguleeritud, küünaldega varem probleeme polnud, üle ei löö, kondekas ja jagaja kaan vahetatud!!! Nii siiber on juba sellest karbussi kallal n.......sest!!! Kaks nädalat juba iga päev auto all. Tüdruk lubas maha jätta ja sõbrad ütlevad kah et T..a sa N....D selle siksiga, me ostame sulle kamba peale OPELI aga pese käed puhtaks ja lähme pubisse õlut jooma!!!!! Pakkuge mingi variant välja, enam ei oska kuskilt viga otsida!!!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ilmselt sa töökäigus tegid mingivea. Kas on mõni düüs lahti (ei ole lõpuni keeratud) ja sealt vahelt võtab lisabensiini. Kõik märgid viitavad rikkale segule ja sitale tüdrukule. Pole mingi girlfrend kes auto pärast sind võtab ja maha jätab. Ujukitasemest ka. Kui sa suurendad vahet 10mm või 15mm peale siis tasapind hoopis langeb mitte ei tõuse niikui sina aru saad. Tasapind pane ÕIGEKS nii nagu tehas ette näeb. Ära ole inseneridest targem. Eriti siis kui sul karbaga probleeme on.
C
Sellest et vahet suurendades tase langeb saan ma väga hästi aru aga point selles, et tehase poolt antud taseme juures uputab ikka ropult üle (CO üle kümne ja kiirendades viskab musta nagu diisel) praegu on vahe 10 ja asi on veel mingilgi määral talutav, kuigi vähe võimsust ja suur kütusekulu! mis selle el. magnet klapiga viga saab olla? Klõpsatuse järgi süüte sisselülitamisel paistaks nagu kõik korras olevat!!!Tüüsid on õigesti ja korralikult kinni (küte ja õhk) Isegi kui kütuse düüsid omavahel ära vahetada ei muutu mitte midagi!!!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
"Düüs teispool karpat" ehk teise kambri üleminekudüüs. Kas see on ikka ka kinni ja seal sees kruvi all teine osa koonusotsaga ka olemas. Siis vaata veel ujukinõel üle (et ta ikka peaks) Segukruvi keera esialgu kinni ja siis umbes 1,5 pööret lahti. Siis peaks juba tööle hakkama ja saab regulli alustada. Töötav mootor peab seisma jääma kui tühikäigu magnetklapi juhtme tagant ära võtad.
C
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
mul kah väike jama karbussiga.
nimelt mingi paar päeva tagasi ei tahtnud auto kohe üldse mitte külmast peast käima minna. (st. peale ööläbi seismist).tükk aega käiasin ja siis lõpuks läks.aga niikui gaasi andsin, poos kinni ja tuurid sai üles ainult gaasipedaaliga mängides.sõites oli sama lugu.mingist kiirendusest polnud juttugi.1 km peale sain sisse 60 km/h, gaasi koguaeg põhjas hoides.kui mootor soojaks ära läks, siis polnud enam nii hull, aga tühikäigul ikka lonkas ja äkki gaasi vajutades tõmbas ka korra nagu hinge kinni.täna hommikul siis avastasin, et kiirenduspumba hoob on karpa küljest lahti.kähku õhufiltri kopsik maha ja hoob külge tagasi.starterit ja hoplaa, läks käima ja pöördesse läks ka ilusti.nüüd u. tund tagasi sai käidud väike metsatiir tehtud.külmana jälle nagu lonkas natuke aga tõmme oli hea ja mingit muud jama ei täheldanud.kuid suure maantee peale keerates polnud nagu enam minekut üldse-panin mingi 60-e pealt neljanda ja surusin gaasi põhja.ikka väga teosammul kogus kiirust.kui masin juba soojaks ära läks, tuli ka tõmme tagasi, aga tühikäigul käik sees sõites lonkab ja turtsub ikka kõvasti ja äkki gaasi andes tõmbab ka nagu u. 1 sek-ks hinge kinni.
äkki keski oskab aidata.ise pole karpaga muud teinud kui ainult tühikäiku regullind.
nimelt mingi paar päeva tagasi ei tahtnud auto kohe üldse mitte külmast peast käima minna. (st. peale ööläbi seismist).tükk aega käiasin ja siis lõpuks läks.aga niikui gaasi andsin, poos kinni ja tuurid sai üles ainult gaasipedaaliga mängides.sõites oli sama lugu.mingist kiirendusest polnud juttugi.1 km peale sain sisse 60 km/h, gaasi koguaeg põhjas hoides.kui mootor soojaks ära läks, siis polnud enam nii hull, aga tühikäigul ikka lonkas ja äkki gaasi vajutades tõmbas ka korra nagu hinge kinni.täna hommikul siis avastasin, et kiirenduspumba hoob on karpa küljest lahti.kähku õhufiltri kopsik maha ja hoob külge tagasi.starterit ja hoplaa, läks käima ja pöördesse läks ka ilusti.nüüd u. tund tagasi sai käidud väike metsatiir tehtud.külmana jälle nagu lonkas natuke aga tõmme oli hea ja mingit muud jama ei täheldanud.kuid suure maantee peale keerates polnud nagu enam minekut üldse-panin mingi 60-e pealt neljanda ja surusin gaasi põhja.ikka väga teosammul kogus kiirust.kui masin juba soojaks ära läks, tuli ka tõmme tagasi, aga tühikäigul käik sees sõites lonkab ja turtsub ikka kõvasti ja äkki gaasi andes tõmbab ka nagu u. 1 sek-ks hinge kinni.
äkki keski oskab aidata.ise pole karpaga muud teinud kui ainult tühikäiku regullind.
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
öösel on jah paras lugeda aga olen ka ise karpadega jamanud ja tunnen teile kaasa. ise mõtlen ka öösel unes juba kuidas ma paigaldan hoopis VW golf II gti pritsungisüsteemi. süda ei anna rahu. . kui auto looma hakab panen ka pildid siia ja siis imestage .Esialgne postitaja viaccess
miq ja Rocky ku te isegi ei saa oma karpasid tööle pole hullu, teie jutud on nii mõnusad et vähe ei ole:)
jahil
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
Esialgne postitaja effektöösel on jah paras lugeda aga olen ka ise karpadega jamanud ja tunnen teile kaasa. ise mõtlen ka öösel unes juba kuidas ma paigaldan hoopis VW golf II gti pritsungisüsteemi. süda ei anna rahu. . kui auto looma hakab panen ka pildid siia ja siis imestage .Esialgne postitaja viaccess
miq ja Rocky ku te isegi ei saa oma karpasid tööle pole hullu, teie jutud on nii mõnusad et vähe ei ole:)
mis siin ikke imestada ega sa esimene ple kes sellise asjaga hakkama saab...see juba üpris tavaline asi:D
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
niisiis.tulin just õuest auto kallalt.karbussis pole mingit kala.asi on küünaldes.miskipärast tahmab ära ja enam korraliku pauku ei anna või töötab üldse ainult 3-e pütiga.igatahes peale küünalde puhastamist liivapaberiga töötas nagu vana mees.
ja väike lisapala ka.proovisin ühe tiiru ilma õhufiltrita teha.sa kurat kus alles läks masin edasi.niiet kiirendamise ajaks soovitan kõigil õhufilter maha krudida ja karpa pealt lahti jätta.minek on ikka kohe teisest puust.
ja väike lisapala ka.proovisin ühe tiiru ilma õhufiltrita teha.sa kurat kus alles läks masin edasi.niiet kiirendamise ajaks soovitan kõigil õhufilter maha krudida ja karpa pealt lahti jätta.minek on ikka kohe teisest puust.