Tahan selgust. seoses vändaga
Tahan selgust. seoses vändaga
Tahan selgust. seoses vändaga
ühesõnaga. teeme selgeks, mis on pikk vänt, mis lühike. vabandage minu juhmust, kuid lihtsalt seletades peaks ju nii olema, et pikal vändal on kepsude kinnituskohad, kuidas iganes neid ei nimetata, viidud tsentrist kaugemale. füüsikaliselt, seega peavad kepsude muude parameetrite samaks jäädes, kepsud olema lühemad. muidu lööb teine ju liiga ülesse, ehk siis klappidesse. seega, 1300 on norm. vändaga, aga 1500mootor on pika vändaga, lühemate kepsude ja samade kolbidega. maht suureneb ainult tänu sellele, et alumine surnud punkt on madalamal, seega iga silindri kohta 50cm/3. olen siiamaani korrektne???????????????
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kepsud on kõikidel Lada mootoritel ühepikkused(Samarate kohta ei oska öelda).1,5 ja 1,6 mootorite kolvikäik on 80mm 1,2 ja 1,3 mootoritel 66mm.Vastavalt sellele on ka plokk kõrgem või madalam kuna surveaste peab ju olema ühesugune.
Kel arusaamisega lood kehvad,tulge siia näitan lahtiste mootorite peal erinevusi.
Kel arusaamisega lood kehvad,tulge siia näitan lahtiste mootorite peal erinevusi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Kle mees viga ei minu arusaamisprobleemides. Ma pole lihsalt palju kokku puutunud Lada mootoritega. ma olen lähedalt kokku puutunud UMZ 412 mootoriga ja kui sellel keps kasvõi natukenegi lühemaks teha, lendab kolb a.s.s vastu vända vastukaalu, tulemuseks pilbasteks mootor.
Palju neid 80mm "lühikesi" mootoreid tehtud on? palju seal siis kolvi ja vända vahele ruumi jääb?
Palju neid 80mm "lühikesi" mootoreid tehtud on? palju seal siis kolvi ja vända vahele ruumi jääb?
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
seda ka veel, nn "ruutmootor" on siis juba ka tehase 1600ne, kolb 79, käik 80 ja töömahuks ei tule kohe kuidagi 1,7L. miks siis see hea on et aretad madalasse plokki seda mis tegelt juba tehases valmis aretatud? Mul peab mingi väga oluline detail märkamata olema jäänud kui ma ikka veel tõtt ei räägi.
Ja IMHO 1.3 peaks paremini pöördesse minema kui see nn "ruutmootor" sest minuteada mida suurem bore/stroke jagatis seda parem.
Ja IMHO 1.3 peaks paremini pöördesse minema kui see nn "ruutmootor" sest minuteada mida suurem bore/stroke jagatis seda parem.
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Asi on tõesti nii, et töömahuks tuleb sama mis 06 mootoril, ehk siis 1600. Et kergesti pöördesse minevat mootorit teha tuleks silindrid puurida 82mm mõõtu. Siis on nö. "lühikese käiguga" mootor.
Ja no asja point on selles, et kui sul pole just kuskilt 03/06 plokki käepärast võtta ja garaazi nurgas seisab ainult 03/06 vänt, siis saad oma 1.2/1.3 teha suurema töömahuga mootoriks. Selleks on sul vaja 7mm lühemaid kepse. Ardi teadis kunagi rääkida, et sobivad Fiat 131/Argenat kepsud (vist olid Ardi juures 200 eeku).
Muidugi teine variant mida mina enda mootoril teha tahaks on teha rihmaga 1.3 1.7'ks, teatavasti pole Lada teinud ühtegi 1.7 rihmaga mootorit
Ja no asja point on selles, et kui sul pole just kuskilt 03/06 plokki käepärast võtta ja garaazi nurgas seisab ainult 03/06 vänt, siis saad oma 1.2/1.3 teha suurema töömahuga mootoriks. Selleks on sul vaja 7mm lühemaid kepse. Ardi teadis kunagi rääkida, et sobivad Fiat 131/Argenat kepsud (vist olid Ardi juures 200 eeku).
Muidugi teine variant mida mina enda mootoril teha tahaks on teha rihmaga 1.3 1.7'ks, teatavasti pole Lada teinud ühtegi 1.7 rihmaga mootorit
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
No see on küll täielik hämamine. Selline mootor ( 1,6 )on ju tehases juba tehtud milleks siis ise midagi aretada ja maksta mingi kahtlase asja peale. Müü oma vabad jupid maha ja osta 1,6 mootor! See teine põhjus on palju kiftim. Tõepoolest ei ole sellist rihmaga mootorit. See on hea põhjus.Esialgne postitaja Acid
Ja no asja point on selles, et kui sul pole just kuskilt 03/06 plokki käepärast võtta ja garaazi nurgas seisab ainult 03/06 vänt, siis saad oma 1.2/1.3 teha suurema töömahuga mootoriks. Selleks on sul vaja 7mm lühemaid kepse. Ardi teadis kunagi rääkida, et sobivad Fiat 131/Argenat kepsud (vist olid Ardi juures 200 eeku)
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Selle rihmaga 1,7 mootori peale mõtlen vaikselt isegi, kusjuures viimati panin enda 05-le peale mingi välismaa rihma, millel oli pakendi peal terve rida erinevaid autosid millele see rihm sobib, sh ka 2,0 ja 2,3 mootorid . seega peab ka rihm valule vastu..
selle jura mõtteks on see, et mitte keegi ei taha 1200-1300 plokki, vahest peab peale maksma, et ära viidaks.. nõutud just 1600+ mootorid, veel üks mainimata pluss on see, et kindlustuses ütled mootori mahuks 1,2 aga tegelt 1,6või 1,7...
selle jura mõtteks on see, et mitte keegi ei taha 1200-1300 plokki, vahest peab peale maksma, et ära viidaks.. nõutud just 1600+ mootorid, veel üks mainimata pluss on see, et kindlustuses ütled mootori mahuks 1,2 aga tegelt 1,6või 1,7...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."