Gaasi andes sureb välja

Gaasi andes sureb välja

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Gaasi andes sureb välja

Postitus Postitas Kristo »

Lugu siis selline, et külmal mootoril kui vaikselt gaasi annad siis sureb välja. Kui tiba jõudsamalt vajutada siis ei sure. Ja kui lapatsi kohe vastu põhja surud siis nagu mõtleb enne ja siis lendab pöördesse.
Milles võiks viga olla?
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Mul on ka praegu sama jama, viga pidi olema kiirenduspumbas. Pole viitsinud veel vahetatada ise. Või mis teised arvavad?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

keera süüdet varasemaks..siis kaob see mõtlemine enne pöörete lendu ära..
ja külmal mootoril tooreklappi päris lahti ära lükka..

;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Selliste sümptomitega asja viga on arvatavasti karba vales reguleeringus. Kui on selline "auk" sees enne pöördesse lendamist, on see bensiini vähesuse viga. Enne kui kiirenduspumpa vahetama hakkad, vaata et sul see kiirenduspumba kruvi, mis laseb kütet pumbast tagasi liikuda, kinni oleks. Regulli oma karbat nats, kui ei tia mis kruvi mida teeb, siis vaata teemat "karburaatori reguleerimine" panin sinna kena pildi, kus köik hästi näha (uuematüübi karba). Väärt lugemist teema all on vanema tüübi karba joonised. UUri nats ja reguleeri.
Arrogance diminishes wisdom.
e
eq
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eq »

süüte keeramine ja karpa reguleerimine koos peaksidki selle probleemi ära lahendama...kuigi minul oli suurem probleem süütes
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja eq
kuigi minul oli suurem probleem süütes
mul aitas ka süüte keeramine puterdamise vastu..
aga liiga palju ei tohi keerata :kuri
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

mul oli sama jama...põhjus peitus selles et need düüsid, mis küljepeal on, need olin liiga kõvasti sisse keerand ja augud olid lapikud:sein vahetasin karpa kogu täiega ära..panin selle keerulisema varjandi peale...timmisin ja timmisin...käisin proovisõidul...vaatan tyhikäiku pole...a pöördesse läheb nagu loom...ehe...point selles, et alumine diagonaalselt paiknev düüs oli jalga lasknd...:o assa...ei topi ma sinna midagi...pole mulle seda tyhikäiku vajagi...annan niikuinii aint täisgaasiga koguaeg:D
põlluralli rules
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kesklinnas ummikus täisgaasiga ilma tühikäiguta sõita võib tõeliselt mõnus olla..:sein:D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Enne kui pumpa lõhkuma hakkad vaata kiirendusdüüs üle, 05tel ikka kipub sodi täis minema. (Filter maha ja tõmba gaasi hoovastikku siis kohe näha kas pritsib ja kuhu poole). Ise sain probleemist lahti uue ostmisega (Seda on paras k*pp läbi traadiga sorkida). Paha ei tee ka karpa bensu filtri kontollimine. Kui pedaali vajutad siis kiirenduspumbast mahlu ei tule ja läheb hetke pärast tööle teine lõõr ja siis läheb alles pöördesse.

EDU
Vasta