otseselt ei vedele aga üks komplektne plokk (vänt, kolvid, kepsud ja muu sees) on olemas. selle juurde veel kaan millelt peab küll veidi maha hammustama, et surve uuesti paika saaks (põlemiskambrit veidi suuremaks freesitud..)
mul pole vaja muid vidinaid mul oleks tegelt üldse 1400cc mootorit aga 1300 siis puuriks veel parem oleks kui kellegil 1400 plokk on koos kolvidega võio siis 1300 plokk ilma kolbideta ja kaaneta
kõige parem oleks kui kellegil oleks üks komplektne 1400.........siis saaks vfts oma masina kiiremini pöördesse mudu hakkab ise veel mootorit kah nokitsema
Aga minul on hoopis selline küsimus.... Olen juhtunud nägema müügil agregaate hülsi lihvimiseks. Sellised puurpinki käivad ja kolme pika teemant teraga. Kas see on siis ette nähtud ka hülsi remont mõõtu ajamiseks? või teostatakse ka väiksema mõõdulisi remonte, et lihtsalt natuke siledamaks ja sama mõõdu kolvid+rõngad sisse?
Aga jah see agregaat on nagu kolm lihv...klotsi. Vedrudega surutakse laiali vastu hülsi seinu. Sama asi aga palju väiksem oli ka piduri silindrite jaoks.
Kui viitsid Valka tulla siis saad 1,3 mootori koos neljase kastiga noooooooo........ teeme 350eeku. Mootor so'itis aga vo'tis o'li ja seest on pa..ka ta''is.
Oli üks 05 plokk,viskasin minema.Ja veel üks011 plokk,aga sellel 3mm maha võetud juba.Kuid plokil alumised raami pooled puudu.See eest on teiste plokkide omad olemas ,aga peab sobitama.Annaks ära kui tahad.
Ah krt see plokk ju vaskrõngaste jaoks.
Esialgne postitaja tuhajuhe
Oli üks 05 plokk,viskasin minema.Ja veel üks011 plokk,aga sellel 3mm maha võetud juba.Kuid plokil alumised raami pooled puudu.See eest on teiste plokkide omad olemas ,aga peab sobitama.Annaks ära kui tahad.
Ah krt see plokk ju vaskrõngaste jaoks.
Motamehe jutt peab paika.Rikkusin omal ka ühe ploki ära.Läks oaalsex.See riistapuu visake nii kaugele kui jõuate;) Kui pole vajadust just ämbreid läigama lüüa:)
ma vaatan, et siin mõned teavad asjast nii mõndagi, ma mingi automehaanik pole ja mootoreist suurt midagi ei jaga, aga sigull (01) on täiesti olemas, ok probleem siis selles, et auto seisis nii paar kuud lihtsalt, kui jälle tahtsime liikuma saada ei saanud sellega hakkama algul arvasin, et kogu kupatus on nii bensust nii kuiv, et kohe mitte ei taha köhida, aga näed tuli välja, et sädet polnud (küünlad kusjuures on korralikud, st vähekasut.) mõtsin, et asi jagajas, panin uue jagaja peale ja nüüd pole ei sädet ja tagatipuks ei vea ta enam starteritki ringi.... :'( oskab keegi ehk nõu anda, mille ülevaatamisest alustada või mida üldse ette võtta.... ??? oleks väga tänulik asjaliku info eest
Oleksid võinud teha eraldi teema selle kohta. Vaheta ära kontaktid, kondekas, süütepool ja küll see säde tagasi tuleb. Küünlajuhtmed võiks kah ära vahetada.
Esialgne postitaja marks
Oleksid võinud teha eraldi teema selle kohta. Vaheta ära kontaktid, kondekas, süütepool ja küll see säde tagasi tuleb. Küünlajuhtmed võiks kah ära vahetada.
teema teemaks a tänud soovituse eest sellegipoolest teen selle ravikuuri ära ja eks ole näha mis saama hakkab, tööle läeb, võid proovisõidule tulla
eeldan et oled täielik saabas tehnikas ja pakun alahendusena et aku on tühi ja sellepärast ei vea starterit ringi aga vaevalt keegi niisaabas on aga starteri teemat on siin arutatud sitaks otsi ja sealt leiad lahenduse aga kas sa ikke süüte panid pärst õigeks kui uue jagaja installisid
nüüd kõik muu töötab, säde on, starter käiab ja puha a krt... käima ei läe, ise arvan, et karbuss üle ujund, sest lükates ajab tagant ullu bensu välja, kuid siiski, ma võin eksida, oskab keegi öelda, kas on probleem just selles, või võib see olla ka millegis muus ??