lada pöörded
lada pöörded
-
lLaurix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: M400/1 Omega2.4
- Kontakt:
lada pöörded
huvitab siis, palju üks stock. lada mootor pöördeid aretama peaks...tühikäigul kasvõi...enda omal pean seda 7500rpm-i suht., heaks...kuid olen ka kursis sellega et stock. ladal ei ole mõtet üle 6000 lasta, siis kaob mõte ära...max pöördemoment on ju nats alla 6000...mingi 5800!
põlluralli rules
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
parim moment 5600 rpm;)Esialgne postitaja Laurix
huvitab siis, palju üks stock. lada mootor pöördeid aretama peaks...tühikäigul kasvõi...enda omal pean seda 7500rpm-i suht., heaks...kuid olen ka kursis sellega et stock. ladal ei ole mõtet üle 6000 lasta, siis kaob mõte ära...max pöördemoment on ju nats alla 6000...mingi 5800!
-
fFlammablE
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 45
- Liitunud: 27 Mär 2007 00:07
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Autod: Auto puudub
mul ühes autoraamatus oli sigullide võimsusgraafik. sellejärgi arvestasin täpselt, millal kõige kasulikum käiku vahetada, et saavutada maksimaalne kiirendus. aga vahetades mootoril näiteks nuka, muutub graafik oluliselt.
kui ma ei eksi, oli vist nii, et esimene käik 5800, teine 5600, kolmas ja neljas ei mäleta täpselt. püüan raamatu üles leida õhtal.
kui ma ei eksi, oli vist nii, et esimene käik 5800, teine 5600, kolmas ja neljas ei mäleta täpselt. püüan raamatu üles leida õhtal.
-
lLaurix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: M400/1 Omega2.4
- Kontakt:
to serbin: erinevatel mootoritel see erinev...vähemalt raamatus oli graafik, ja sealt lugesin välja et see 5600 on 06-el kuid 01-el on see u. 5800rpm-i kuid eks see pigem tunde asi ole...igaüks ju tunnetab kuidas milliste pöörete juures autol see minek on!:spin
ntx tuttav endine rallisõitja ütles et esimese käiguga pole hea üle 6500rpm-i lasta, kuid teisega juba võib:D
ntx tuttav endine rallisõitja ütles et esimese käiguga pole hea üle 6500rpm-i lasta, kuid teisega juba võib:D
põlluralli rules
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Tehke jah ikka vahet maksimaalsel pöördemomendil ja maksimaalsel võimsusel.
Tippvõimsused on ladadel tehaseseades nii nagu Acid ütles 5600 ja 06'l 5400 pööret. Maksimaalne pöördemoment jääb pöörete poolest alati ca. poole peale maksimaalvõimsusest. Sõltub see eelkõige nukast, aga ka sisse- ja väljalaske kollektorite pikkusest. Ei pöördemomendi ega maksimaalvõimsuse pööretevahemik sõltu lülitavast käigust, sest need on mootori karakteristikud, mis "teostatakse" juba enne käigukasti jõudmist.
See kas teise käiguga tuleks pöördeid kaugemale lasta kui esimesega, sõltub juba ülekannete pikkusest, õieti kahe käigu pikkuste vahest.
Tehase andmetel on maksimaalne moment 3400 ja 06'l minu mäletamist mööda mitte 3000 vaid 3200 pöörde peal (viimase osas võin ka eksida)
Tippvõimsused on ladadel tehaseseades nii nagu Acid ütles 5600 ja 06'l 5400 pööret. Maksimaalne pöördemoment jääb pöörete poolest alati ca. poole peale maksimaalvõimsusest. Sõltub see eelkõige nukast, aga ka sisse- ja väljalaske kollektorite pikkusest. Ei pöördemomendi ega maksimaalvõimsuse pööretevahemik sõltu lülitavast käigust, sest need on mootori karakteristikud, mis "teostatakse" juba enne käigukasti jõudmist.
See kas teise käiguga tuleks pöördeid kaugemale lasta kui esimesega, sõltub juba ülekannete pikkusest, õieti kahe käigu pikkuste vahest.
Tehase andmetel on maksimaalne moment 3400 ja 06'l minu mäletamist mööda mitte 3000 vaid 3200 pöörde peal (viimase osas võin ka eksida)
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
graafik
Kui asi pildina ette tuua, siis peaks köik aru saama, mis vahe on efektiivvöimsusel ja pöördemomendil:
Muide, kui kedagi huvitab, siis vördluseks tuues siksiga: Cadillac Sixteen 'il on ca. 1150 KW ja 1000 Nm (16 silindrit)
Muide, kui kedagi huvitab, siis vördluseks tuues siksiga: Cadillac Sixteen 'il on ca. 1150 KW ja 1000 Nm (16 silindrit)
Arrogance diminishes wisdom.