Genekas laeb liiga nõrgalt
Genekas laeb liiga nõrgalt
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Genekas laeb liiga nõrgalt
Selline probleem, et päeva saab probleemideta sõita, aga siis on aku tühi. Pingeregulaatoril on punane ja roheline tuluke ning need värelevad ilusti koos. Kaitse on korras. Mis teha?:(
-
hheiki.k
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
- Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
- Autod: VAZ 2103 “74
- Kontakt:
Üks küsimus ja mure, mida ei osanud kuhugi panna!
Laadisin aku korralikult täis, auto läks korralikult käima sõitsin u. 15 km peatusin, suretasin välja ja kui uuesti panin läks jälle tööle. Sõitsin uuesti u.15 km peatusin jälle ja kui siis hakkasin tööle panema enam ei läinud üldse(lubas aga käima ei hakanud) - tuli sõbraga käima lükata ja koju sõita. Kodus läks aga uuesti korralikult käima.
Kas vahepealne mittekäivitumine võis olla sellest, et kapotialune oli liiga kuum ja mootor ei saanud jahedat õhku käivitamiseks või on ikka aku ja geneka viga?
Pikk jutt aga järsku keegi oskab mõne targa sõna öelda.
Laadisin aku korralikult täis, auto läks korralikult käima sõitsin u. 15 km peatusin, suretasin välja ja kui uuesti panin läks jälle tööle. Sõitsin uuesti u.15 km peatusin jälle ja kui siis hakkasin tööle panema enam ei läinud üldse(lubas aga käima ei hakanud) - tuli sõbraga käima lükata ja koju sõita. Kodus läks aga uuesti korralikult käima.
Kas vahepealne mittekäivitumine võis olla sellest, et kapotialune oli liiga kuum ja mootor ei saanud jahedat õhku käivitamiseks või on ikka aku ja geneka viga?
Pikk jutt aga järsku keegi oskab mõne targa sõna öelda.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Vooluprobleem ja kuumus on ikka täiesti eri asjad.Kui voolu vähe siis käib mootor starterit andes vaevaliselt või üldse mitte. Kui kuumuse viga siis lihtsalt ei käivitu. Loomulikult on mõlemad vead ja nad tuleb kõrvaldada. Sinu jutu järgi on viga pigem karbas (lubas aga käima ei läind) Liiga rikas segu. Vaata ka jagaja kontaktid üle
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Relee peal tulukesed vilkusid. Siis on ergutusahel olemas. Üldse on kontaktrõngastel harva vigu. Kui siis ainult läbikulumine.Esialgne postitaja 2104
Kui viitsimist siis võta genekas maha ja vaata kuidas on vaskrõngaste lood. (need rõngad kuhu käivad harjad vastu). Need peavad olema täiesti ümarad, ei tohi viskuda. ja samuti vaata dioodid üle. Jõudu ja jaksu!
Arrogance diminishes wisdom.
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
võta tester kätte ja mõõda ära pinge kõikumine. see käib nii - mõõda laadimine aku pealt nt. 13,4 (nõrk) ja siis generaatori + klemmilt nt. 13,9 (hea) kui vahe nii suur siis paigalda generaatori ja kere vahele lisa massi juhe, kuna puudub korralik mass. ja sealt seest sa ei leia eriti midagi. kui otseselt just mulda täis ei ole, mis niiske ilmaga hakkab lühistama ja kaotab laadimisvoolu.Esialgne postitaja marks
Selline probleem, et päeva saab probleemideta sõita, aga siis on aku tühi. Pingeregulaatoril on punane ja roheline tuluke ning need värelevad ilusti koos. Kaitse on korras. Mis teha?:(
jahil
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
natuke mõtlesin järgi ja hakkas ka endal häbi:puzzled mõõta tuleb ikka nii, et pluss juhe jäta testril aku peale ja miinus juhtmega proovid. pane vastu mootorit ja vastu aku - klemmi siis saad vahe teada:P. hakkas ikka päris piinlik:puzzledEsialgne postitaja effektvõta tester kätte ja mõõda ära pinge kõikumine. see käib nii - mõõda laadimine aku pealt nt. 13,4 (nõrk) ja siis generaatori + klemmilt nt. 13,9 (hea) kui vahe nii suur siis paigalda generaatori ja kere vahele lisa massi juhe, kuna puudub korralik mass. ja sealt seest sa ei leia eriti midagi. kui otseselt just mulda täis ei ole, mis niiske ilmaga hakkab lühistama ja kaotab laadimisvoolu.Esialgne postitaja marks
Selline probleem, et päeva saab probleemideta sõita, aga siis on aku tühi. Pingeregulaatoril on punane ja roheline tuluke ning need värelevad ilusti koos. Kaitse on korras. Mis teha?:(
jahil