Genekas laeb liiga nõrgalt

Genekas laeb liiga nõrgalt

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Genekas laeb liiga nõrgalt

Postitus Postitas marks »

Selline probleem, et päeva saab probleemideta sõita, aga siis on aku tühi. Pingeregulaatoril on punane ja roheline tuluke ning need värelevad ilusti koos. Kaitse on korras. Mis teha?:(
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Rihm sai hiljuti vahetatud, aga kuidas saab aru et see läbi on? Rihm on ka korralikult pingul
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

harjad kulund!:)
põlluralli rules
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Need on ka umbes kuu aja eest vahetatud. Pingeregulaator on ka uus
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Laadimise lamp põles läbi, eks panen uue rihma peale ja annan teada, mis juhtus:D
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Uus rihm on peal, kuid probleem sellega ei kadunud. Uus genekas?:(
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Olen kokku puutunud Boschi genekaga (08 oma). Parandamiseks sai viia Boschi töökotta, et vaadataks, mis viga. See jäi aga ära, kui öeldi, et geneka lahti võtmine maksab 300 eeki. :o Ei lugenud ka seegi, et genekas juba autolt maas. Kindlasti on ka odavamaid kohti.
2
2104
Suletud kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2104 »

Kui viitsimist siis võta genekas maha ja vaata kuidas on vaskrõngaste lood. (need rõngad kuhu käivad harjad vastu). Need peavad olema täiesti ümarad, ei tohi viskuda. ja samuti vaata dioodid üle. Jõudu ja jaksu!
h
heiki.k
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
Autod: VAZ 2103 “74
Kontakt:

Postitus Postitas heiki.k »

Üks küsimus ja mure, mida ei osanud kuhugi panna!
Laadisin aku korralikult täis, auto läks korralikult käima sõitsin u. 15 km peatusin, suretasin välja ja kui uuesti panin läks jälle tööle. Sõitsin uuesti u.15 km peatusin jälle ja kui siis hakkasin tööle panema enam ei läinud üldse(lubas aga käima ei hakanud) - tuli sõbraga käima lükata ja koju sõita. Kodus läks aga uuesti korralikult käima.
Kas vahepealne mittekäivitumine võis olla sellest, et kapotialune oli liiga kuum ja mootor ei saanud jahedat õhku käivitamiseks või on ikka aku ja geneka viga?
Pikk jutt aga järsku keegi oskab mõne targa sõna öelda.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Vooluprobleem ja kuumus on ikka täiesti eri asjad.Kui voolu vähe siis käib mootor starterit andes vaevaliselt või üldse mitte. Kui kuumuse viga siis lihtsalt ei käivitu. Loomulikult on mõlemad vead ja nad tuleb kõrvaldada. Sinu jutu järgi on viga pigem karbas (lubas aga käima ei läind) Liiga rikas segu. Vaata ka jagaja kontaktid üle
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Esialgne postitaja 2104
Kui viitsimist siis võta genekas maha ja vaata kuidas on vaskrõngaste lood. (need rõngad kuhu käivad harjad vastu). Need peavad olema täiesti ümarad, ei tohi viskuda. ja samuti vaata dioodid üle. Jõudu ja jaksu!
Relee peal tulukesed vilkusid. Siis on ergutusahel olemas. Üldse on kontaktrõngastel harva vigu. Kui siis ainult läbikulumine.
Arrogance diminishes wisdom.
h
heiki.k
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
Autod: VAZ 2103 “74
Kontakt:

Postitus Postitas heiki.k »

Overspeed:
Suured tänud vastuse eest, sain nüüd selle asja enda jaoks veidi selgemaks. Rikkas segus võib jah probleem olla, sest järele mõeldes ütlesid eelmisel ülevaatusel onud ka, et segu tahab reguleerimist;).
Proovin su soovitused järgi!
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja marks
Selline probleem, et päeva saab probleemideta sõita, aga siis on aku tühi. Pingeregulaatoril on punane ja roheline tuluke ning need värelevad ilusti koos. Kaitse on korras. Mis teha?:(
võta tester kätte ja mõõda ära pinge kõikumine. see käib nii - mõõda laadimine aku pealt nt. 13,4 (nõrk) ja siis generaatori + klemmilt nt. 13,9 (hea) kui vahe nii suur siis paigalda generaatori ja kere vahele lisa massi juhe, kuna puudub korralik mass. ja sealt seest sa ei leia eriti midagi. kui otseselt just mulda täis ei ole, mis niiske ilmaga hakkab lühistama ja kaotab laadimisvoolu.
jahil
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja effekt
Esialgne postitaja marks
Selline probleem, et päeva saab probleemideta sõita, aga siis on aku tühi. Pingeregulaatoril on punane ja roheline tuluke ning need värelevad ilusti koos. Kaitse on korras. Mis teha?:(
võta tester kätte ja mõõda ära pinge kõikumine. see käib nii - mõõda laadimine aku pealt nt. 13,4 (nõrk) ja siis generaatori + klemmilt nt. 13,9 (hea) kui vahe nii suur siis paigalda generaatori ja kere vahele lisa massi juhe, kuna puudub korralik mass. ja sealt seest sa ei leia eriti midagi. kui otseselt just mulda täis ei ole, mis niiske ilmaga hakkab lühistama ja kaotab laadimisvoolu.
natuke mõtlesin järgi ja hakkas ka endal häbi:puzzled mõõta tuleb ikka nii, et pluss juhe jäta testril aku peale ja miinus juhtmega proovid. pane vastu mootorit ja vastu aku - klemmi siis saad vahe teada:P. hakkas ikka päris piinlik:puzzled
jahil
Vasta