OK. Aga kui strobo ei ole, siis nii. Vöta jagaja kaan maha, ning pööra mootorit seni, kuni rootor jöuab 1. silindri kohale (kaanel on numbrid pääl vöi vaata kuhu juhe jookseb). Kui vänta pole, siis liiguta autot neljas käik sees. Nii pööra mootorit seni, et alumisel rihmarattal olev märk olex keskmise kriipsu juures (5 kraadi) teine lühike on 10 kraadi ja pikk on surnudseis. Vöta indikaator, 1 ots massi ja teine selle juhtme külge, mis läheb kontaktist süütepooli. keera jagaja 13 vötmega lahti ning reguleeri seni, kuni indikaatori tuli just just pölema hakkab. Süüde peab sees siis olema;) Siis liiguta mootorit jälle tagasi, kui asi paikas on , ning kontrolli, kas mootorit pöörates tuli süttib siis, kui märk on 5 kraadi juures. Kui nii on, siis ongi valma. Muide, nii käsitsi pannes ja stroboga kontrollides on tulemused päris erinevad. Strobo näitas, et panin 13 kraadi, kuigi märgid näitasid, et 5. Usaldan strobot rohkem ja panin selle järgi paika.
Arrogance diminishes wisdom.