küünlad

küünlad

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Esialgne postitaja overspeed

http://www.hot.ee/overspeed/
Tänud Overspeedile, kes viitsis seda teha.:cool:
Kuidas süüdet reguleeritakse?:puzzled
h
heiki.k
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
Autod: VAZ 2103 “74
Kontakt:

Postitus Postitas heiki.k »

Olen kahe käega originaalküünalde poolt!
Sai ka just uued peale pandud ja nii kui võtit andsin mootor kohe nurrus ka! 17.-tk eest nalja kui palju!
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Vöta stroboskoop, pane säde 5 kraadi enne ülemist surnud seisu, reguleeri veeel natuke, ja ongi valmis. :D
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

süüte reguleering

Postitus Postitas overspeed »

OK. Aga kui strobo ei ole, siis nii. Vöta jagaja kaan maha, ning pööra mootorit seni, kuni rootor jöuab 1. silindri kohale (kaanel on numbrid pääl vöi vaata kuhu juhe jookseb). Kui vänta pole, siis liiguta autot neljas käik sees. Nii pööra mootorit seni, et alumisel rihmarattal olev märk olex keskmise kriipsu juures (5 kraadi) teine lühike on 10 kraadi ja pikk on surnudseis. Vöta indikaator, 1 ots massi ja teine selle juhtme külge, mis läheb kontaktist süütepooli. keera jagaja 13 vötmega lahti ning reguleeri seni, kuni indikaatori tuli just just pölema hakkab. Süüde peab sees siis olema;) Siis liiguta mootorit jälle tagasi, kui asi paikas on , ning kontrolli, kas mootorit pöörates tuli süttib siis, kui märk on 5 kraadi juures. Kui nii on, siis ongi valma. Muide, nii käsitsi pannes ja stroboga kontrollides on tulemused päris erinevad. Strobo näitas, et panin 13 kraadi, kuigi märgid näitasid, et 5. Usaldan strobot rohkem ja panin selle järgi paika. :spin
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Esialgne postitaja autopedeenn
Aga ega keegi selliste imevigurite nagu MagnetiMarellide kohta midagi kosta ei oska?
MagnetiMarelli on lihtsalt üks auto elektriseadmete (vist itaalia) tootja. Olen näinud marelli süütepoole, kommutaatoreid, genekaid ja muid "vigureid". Küünlaid pole näind. Ega need miskit imevigurid pole. Samad mis Boshil, Lukasel või teistel
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Ahjaa, jätsin selle mainimata süütereguleeringul, et kui te mootori just kokku panite ja jagaja maas käis, siis tuleb keerata 1. silinder küll surnud seisu, aga töötakti ajal (kui surve jääb silindrisse ja peaks toimuma plahvatus). Ning siis panete rootori nuutidesse paika nii, et ta on sellises asendis mis annab körgepinge esimesele silindrile. Ning siis hiljem panete täpse reguleeringu nagu ülalpool kirjutatud :D
Arrogance diminishes wisdom.
Vasta