Jahutus

Jahutus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
muhemeel
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Jahutus

Postitus Postitas muhemeel »

Mootor tahab ülekuumeneda.Termo on ära võetud,radikas peaks töötama,pump samuti.Kahtlustatakse ploki tihendit,kas see võib nii olla ja mis teha.:mad:
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kui termo on ära võetud, siis jahutusvedelik läheb sealt kust tal kergem minna ja ta tiirleb väikse ringiga. Sellepärast mootor lähebki sul kuumaks. Pane termo tagasi (korralik), või pane väike ring kinni, näiteks pigista voolik kinni, ja kui ikkagi läheb kuumaks siis on süsteem sitane või mingi mäda veepumbaga.
Jupid Venemaalt!
m
muhemeel
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas muhemeel »

Termol on ülemine auk kinni joodetud,täisring kogu aeg taga.Pestud korra kiirpuhatus vahendiga,äädikaga.Kuid ei midagi ikka läheb tuliseks.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ventilaatori rihm ei libise? see tavaliselt põhjustab sellist jama..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kas tihendite vahetamisel on kasutatud hermeetikuid??? Mõnel meeldib mingi möga toppida isegi plokikaane tihendi vahele, ja siis ülearune hermets kipup kanalitesse minna.:mad:. Kas raadikas läheb ka kuumaks ja mis teeb sooendus?
Jupid Venemaalt!
m
muhemeel
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas muhemeel »

Ventika rihm ei tohiks libiseda,kuna sai teda hiljuti pingutatud.Ja loodan,et midagi nad kanalitesse ei ajanud.Kui salongi soenduse radikas lahti teha langeb temb. kuigi palju,kuid endal palav ja linnas ikka jama.Ei tea kas tasub proovida elektri vent panna,sel kogu aeg pöörded peal.
Või parem juba panna teine mootor,kui viga täpselt ei tea.:rolleyes
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Sa võid 10 mootorit ära vahetada, aga viga võib mujal olla. Võta radiaator maha ja pese seest ja väljast, ja pane ikkagi korralik termo peale. Laena mõne tuttava käest prooviks. Minul on neljandik radika ära lõigatud (mäda oli) aga temp on ilusti keskel:)
Jupid Venemaalt!
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

ma nüüd kindlalt ei julge öelda, aga kas süütemomendi õigusus ei mõjuta ka temperatuur???? kuigi ma võisin praegu väga puusse panna.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ka mul on osa radikast "eemaldatud" :lol aga temp keskel.. nii, et usun, et sul probleem ikka kuskil mujal.. Muide kas õhukorke pole jahutussüsteemis, kas radikast jahutusvedelik ei kao ja kas õli on normaalset värvi.. (kui tosool õlis siis on õli hallikas..). kui ka neid muresid pole siis ilmselt jahutussärgis katlakivi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Esialgne postitaja jeejee
ma nüüd kindlalt ei julge öelda, aga kas süütemomendi õigusus ei mõjuta ka temperatuur???? kuigi ma võisin praegu väga puusse panna.
Kui süüde on liiga vara, siis mootor võib ka ülekuumeneda. Kui oled puusse pannud siis koos minuga:lol:lol:lol
Jupid Venemaalt!
m
muhemeel
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas muhemeel »

Tuleb vist jah süüdet vaatama hakata,kruvisin küünlad maha,kaks neist pruunikad,kaks jälle nadi tahmased.Töötama peaks,kuid äkki pandi klapivahe regullimisega puuse,muidu olid kõik tahmased.Eks proovi ka mootorit pesta,kuid mis see kõige parem vahend on.Kiirpuhastus vahend küll vett pruunikamaks ei teinud.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Esialgne postitaja muhemeel
Kiirpuhastus vahend küll vett pruunikamaks ei teinud.
Vett:puzzled Oledki veega p....se keeranud süsteemi, katlakivi nii et tapab.
Poes on kindlasti müüa mingeig vahendeid. Olen mossel pestnud soojendusradika mingi soome vahendiga, aga eip mäleta mis nimetus oli, mingi must pudel punase kirjaga oli, konnapoegi ja ämblikuid tuli küll välja:lol
Jupid Venemaalt!
m
muhemeel
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas muhemeel »

Ega siis koguaeg veega sõidetud pole.Ei jõua ju tosooli koguaeg radikasse valada,kui radikat pestud ja mitu korda.Kuid tänan!Vanast autoraamatust lugesin,seal soovitati piimhapet,ei tea kas seda kuskilt ka saab veel.:P
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

mootori ajavad sooejemaks veel lahja kyttesegu -mispõleb kuumemalt,
varajasem süütemoment - segu pannakse varem põlema ning soojust jääb rohkem mootorisse

võibolla on sul pump otsa saanud?

pane näiteks ventika ymber mingi kate, et vent efektiivsemalt töötaks, nagu 07mel kasutatakse(radiaatori ja mootori vahel ja vent seal katte keskel siis)

või installi 2 venti :)
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Esialgne postitaja UssLoom
installi 2 venti :)
See on küll huvitav pakkumine:rolleyes
Arvad et üks elektriline ja teine mehaaniline.:puzzled
Jupid Venemaalt!
m
muhemeel
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas muhemeel »

Kas el.vent teisele ette ei jää.Muide pani teise termo tagasi ja linnast väljas laseb sõita küll,kui linna ära parem trügi,kuid seal ka vaja sõita.Süütega ei oska midagi peale hakata,töötab ju enem vähem.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

süüdet võid keerata. jagajat veidi päripäeva.. kindlasti töötava mootoriga
arvesta, et kui liiga palju keerad kaob jõud ja suureneb bensu kulu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
muhemeel
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas muhemeel »

Ehh,nüüd jahutab,va radikast ei tulnud õhku läbi.Kuid nüüd ei lähe jälle nii soojaks kui peaks,tuleb veel termo uuesti ära vahetada.Liigne jahutus ei pidanud ju ka hea olema või kuidas?:)
Vasta