Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#81

Postitus Postitas apsu » 29 Sept 2010 12:19

Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

Erx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:12
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: 21063

#82

Postitus Postitas Erx » 29 Sept 2010 12:36

Tänud. Segane on veel see, et kui mootor on 011 ja karpa 2105(tüübi nr ei mäleta aga kerel oli 2105, mingeid el. klappe pole), siis kas siibri algseaded peavad olema 011 või 05 andmete järgi? Neil põhikambri siibri algseadetes suur erinevus, 011 on suletud aga 05 lausa 0,5-0,55mm.

[Muudetud: 29-9-2010 Erx]

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#83

Postitus Postitas apsu » 29 Sept 2010 12:49

kui karpa on 05, siis ikka 05 moto seadesse. 011 seades see karpa ei tööta
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

#84

Postitus Postitas kõrv » 29 Sept 2010 17:09

aga mõlemal ju 1.3 mootorid...
Muskel kasvab rooli taga !

Erx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:12
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: 21063

#85

Postitus Postitas Erx » 29 Sept 2010 17:24

On jah, sellepärast mu omal 05 oma peal ongi, arvatavasti juba tehasest. 011 karpal on mõlemad kanalid ühe läbimõõduga, 05 omal on aga esimene kanal väiksem ja teine suurem, sealt tulenevalt on siis ka siibrite algasendid erinevad.

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#86

Postitus Postitas apsu » 29 Sept 2010 18:50

ja sellest tulenevalt tulebki seadistada karburaatorit tema enda tüübi järgi, mitte mootori tüübi järgi
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#87

Postitus Postitas nomotivation » 12 Jaan 2011 10:54

Aidake mind ja õelge kas ma saan esimesel lehel oleva artiklist õigesti aru ja plokikaas märgistusega 21011-1003015 on suurendatud põlemiskambriga?
Et siis huvitaks kui suur surveaste jääb antud plokikaane paigaldamisel 06 plokile, millel on süvisega kolvid?

-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

#88

Postitus Postitas -Imelyk- » 20 Okt 2011 22:19

Sooviks teada mis tööpõhimõtte on sellel elektromagneetilisel klapil mis osadel karpadel küljes? Kas see mõjutan mootori tööd, teeb ökonoomsemaks? Sirvisin teemasid ja otsisin aga ei leidnud midagi peale selle, et kui seda ära ei ühenda siis auto käivitub halvasti.

Teada tahan sellepärast et on olemas selline karpa markeeringuga 2107 ning sooviks teada kas seda on mõtet panna 2106 peale.

-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

#89

Postitus Postitas -Imelyk- » 09 Nov 2011 16:23

Soov teada, et mis toru mõndadel mootoritel plokikaane otsast välja tuleb. Seal ketileevendi lähedalt. Kuskilt lugesin et mingi õhutus või jahutus.
Enda 1500 mootoril ka sama toru, aga ma ei oska seda kuhugi ühendada? Kuhu ma selle peaksin ühendama või panen lihtsalt pimeda ette?

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#90

Postitus Postitas PuZuP » 09 Nov 2011 16:24

Võid panna pimedaks.
Ketikoja tuulutus oli see ning mälu järgi läks enam vähem samasse kohta kuhu karteri tuulutus õhufiltri kopsikusse.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

#91

Postitus Postitas -Imelyk- » 09 Nov 2011 17:38

 
PuZuP kirjutas:Võid panna pimedaks.
Ketikoja tuulutus oli see ning mälu järgi läks enam vähem samasse kohta kuhu karteri tuulutus õhufiltri kopsikusse.


Kas sa ei tea kas tal mingit kasutegurit ka on kui ma selle ära ühendan nii nagu peaks?

madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

#92

Postitus Postitas madis1080 » 09 Nov 2011 21:05

2107 karbuss ei allu tühikäigu korraldustele. Kõik nii maha keeratud kui saab, peaks väiksemad tühikäigu düüsid panema?

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#93

Postitus Postitas PuZuP » 10 Nov 2011 10:29

 
-Imelyk- kirjutas: 
PuZuP kirjutas:Võid panna pimedaks.
Ketikoja tuulutus oli see ning mälu järgi läks enam vähem samasse kohta kuhu karteri tuulutus õhufiltri kopsikusse.


Kas sa ei tea kas tal mingit kasutegurit ka on kui ma selle ära ühendan nii nagu peaks?


Hakka teema algusest lugema. Motamees kirjutas sellest teema algusepoole.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#94

Postitus Postitas olaaf » 10 Nov 2011 11:06

Kas karburaatori korpus on sirge ja ujukitase paigas?
Kas magnetklapp on korralikult kinni ja ei tõmba õhku vahele kummitihendi vahelt.

Tõenäoliselt on kuskil tühikäigu süsteemis õhuleke, või gaasihoovastikuga mingi probleem ja segusiiber ei sulgu korralikult.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

#95

Postitus Postitas madis1080 » 12 Nov 2011 19:01

Leidsin vist vea. Ei saanud proovida kohe bensiin sai oitsa:) Aga seal kus see magnet klapp vms peaks olema seal on selline messingist junn vms oma 1cm läbimõõduga ja koonuse kujuline otsast. See oli kuidagi kõveralt sisse keeratud ja eemaldades selle koos korpusega sai sealt suuga läbi puhuda. Ajasin ta sirgelt sinna sisse ja pärast seda ei saanud. Eks näis.

Aga kust saab 2105 karbussil segureguleerida?

-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

#96

Postitus Postitas -Imelyk- » 26 Nov 2011 18:40

Mure nimelt selline:
Sooviks 06-le(1300ccm) peale panna 03(1500ccm)karpa, kuna 03 oma on teine lõõr mehaaniline ning omab ka magnetklappi.
03 karpa tähis on: 1107010-01 Ja tahaks teada kas seda tohib üldse peale panna, kuna seal düüsid 1500 mootori omad?

martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

#97

Postitus Postitas martvl » 19 Jaan 2012 20:26

üks vanamees,käis pani süüte paika,võttis magnetklapilt nõela ära,nüüd on vähemalt tühikäik olemas,kuid pöörded kõiguvad,mida teha ?
autoks 21063 !
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D

-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

#98

Postitus Postitas -Imelyk- » 19 Jaan 2012 22:23

mine osta siksi poest uus klapp, see ei maksa midagi. pole ju mõtet neid nõelu lammutada.

martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

#99

Postitus Postitas martvl » 19 Jaan 2012 23:15

no seal on elektrooniline klapp,kuid mu autol puudub vastav juhe mis sinna klappi peaks käima :puzzled
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D

-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

#100

Postitus Postitas -Imelyk- » 20 Jaan 2012 08:14

+ juhe vea sinna.


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist