4. leht 7-st

Postitatud: 29 Mär 2006 21:31
Postitas Raxo
Oligi viga membraanis. Lihtsalt peale vaadates ei olnud näha, et katki oleks, kuid vastu valgust vaadates oli asi selge.

Suured tänud, Laurimetall! :)

Postitatud: 21 Veebr 2007 10:29
Postitas hautz
See veits teemast välja .aga mille voolik see karpa taga pool(gaasihoovastiku ja õhuklapitrossi vahel)on,paljudel on see kinni pandud ,aga mida see kinnipanemine annab.

Postitatud: 21 Veebr 2007 19:11
Postitas olaaf
midagi ei anna,
see on karterituulutuse kompensatsiooni toru, töötab siis, kui drosselklapid kinni .
miks ta kasulik on ei mäleta.. raamatus on see kirjas ka kindlasti..
üldiselt võib öelda, et selle sulgemine teeb segu rikkamaks :)
“vahel kui karpa kõver ja tõmbab õhku vahele ei saa muidu tühikäiku paika kui see kinni...

Postitatud: 21 Veebr 2007 20:35
Postitas Tegija
See toru on kasulik kuna läbi selle käib karpa võllide määrimine. Karterigaasid sisaldavad ju väheke õlipiisakesi ja selle toru abil see õli sinna võllidele lähebki.

Postitatud: 02 Mär 2007 14:36
Postitas siim789
07-mega probleem. Kiirendus väga lahja (üle 30sek läheb aega, et 100ni jõuda) ja tippkiiruseks vast 120 tuleb vaevaliselt. Teise lõõri avamise vaakummembraan koos kestaga sai uus pandud ja kõik tühikäiguregulaatorid uued. Tühikäigu sain väga heaks aga edasi ikka ei lähe. Proovisin teise lõõri mehhaaniliselt avama panna, et, kui gaasi põhja vajutad tõmbab kohe lahti teise lõõri ilma selle vaakumita. Aga ikka vahet ei ole. Kust võiks veel viga otsida? 30sek ja 120km/h on ju 90 aasta 07me jaoks natuke lahjavõitu:yllatunud

K;Vene ime ümber teha.

Postitatud: 22 Okt 2007 10:07
Postitas SexSix
VAZ21043.Autol halli anduriga süütesüsteem,komutaator ja puha.Karpa selline 2108 moodi,täisautomaatne(puudub võimalus käsitsi õhuklappi reguleerida) vee tmperatuuri järgi reguleeritakse.Tagasivool bensiini paaki ka olemas.Katalüsaator(passis ka kirjas).KÜSIMUS;kas on võimalik paigaldada karpa mis on käsitsi reguleeritava õhuklapiga(2108)?Kas CO2 ja CO ja LAMDA saab paika reguleerida,et ei tuleks ülevaatusel probleeme?See praegune ehitus kole keeruline,võtab palju ruumi ja ei taha vahel toimida(tundub nii).

Postitatud: 22 Okt 2007 15:20
Postitas olaaf
saab panna peale,
korras isendiga saab kõik ilusti paika..

Postitatud: 22 Okt 2007 15:56
Postitas grimes
Nii tekkis ka endal üks küsimus nüüd...
Nimelt kui korraks sõbra käes mu six oli... siis ta timmis karpat ja vahetas düüse..
Karpa sai nagu timmi. Ei tea kui täpselt. Sest muidu liigub hästi nüüd... kui sõita vaikselt ja korraga gaas põhja lüüa. Siis nagu enam tühja kohta ei teki. Tühikäik on ok ja kõik nagu hea.
Aga bena võtab palju :puzzled Kuskil 13L sajale. Vähemalt tundub nii. Ei ole küll nii täpselt seda aja ajanud. Aga nii ta umbes võtab.

Postitatud: 22 Okt 2007 16:14
Postitas VAZ
Linnasõidul 13l 100-le ?
Ju on segu rikkaks reguleeritud, see seletab ka hea mineku igast asendist ;)

Postitatud: 23 Okt 2007 08:27
Postitas olaaf
Algselt postitas: grimes
Nii tekkis ka endal üks küsimus nüüd...
Nimelt kui korraks sõbra käes mu six oli... siis ta timmis karpat ja vahetas düüse..
Karpa sai nagu timmi. Ei tea kui täpselt. Sest muidu liigub hästi nüüd... kui sõita vaikselt ja korraga gaas põhja lüüa. Siis nagu enam tühja kohta ei teki. Tühikäik on ok ja kõik nagu hea.
Aga bena võtab palju :puzzled Kuskil 13L sajale. Vähemalt tundub nii. Ei ole küll nii täpselt seda aja ajanud. Aga nii ta umbes võtab.
selles pole ju midagi imelikku - iga hobune tahab juua saada...
üldiselt läheb kütet rohkem kuna sa kiirendad jõulisemalt..
proovi mõnda aega sõita hästi sujuvalt.. kiirenda aeglaselt jne

ise vahetasin 1k kütusedüüsi 109 -> 120 ning praktiliselt kulu ei tõusnud..
pane autole aeglasem peaülekanne ning kergem hooratas ning keera nukkvõlli pool kraadi varasemaks - kui siis suudad ennast tagasi hoida hoiad linnas märgatavalt kütet kokku...

Postitatud: 04 Mär 2008 00:02
Postitas Parsize
Kas keegi teab, mille reguleerkruviga on tegu antud pildid (tegin punase ringi)? Pildil see puudub, aga minu karpal on see olemas.
http://nagi.ee/photos/parbo/4597093/

Veel on selline küsimus, kui on võrdse kubaturiga mootorid 1500 lada ja 1500 mosse. Peal mõlemal lada 2101 karburaatorid.
Miks ei saa kasutada mossel lada seadistust (sama läbimõõduga düüse). Mosse jääb lihtsalt nälga ! Ometi on mõlemad 1500 cm3.

Mart.

[Muudetud: 3-3-2008 Parsize]

Postitatud: 04 Mär 2008 15:19
Postitas PuZuP
Sest mootorid on erinevad, alustades kaantest (Mosse "X-flow" vs Lada "U-flow")
Pluss veel igasugused muud erinevused, alustades kolvikäikude, põlemiskambri erinevuse ja kanali pikkustege...

Postitatud: 14 Juun 2008 21:08
Postitas Rainer
Küsimus 07 karpa elektromagnetklapi kohta. Sain tuttavalt uue 07 karpa mis on koos elektromagnetklapiga ja kuhu ühendada klapist tulev juhe? Autoks on vaz 21011. Otsingust otsides sain teada selle klapi tööpõhimõtte aga kuhu see juhe ühendada ei leidnud. Ühe ladafoorumlase käest sai küsitud selle kohta, ei pidavat midagi juhtuma kui ma seda juhet ei ühendagi kuskille. Aga sooviks ikka teada saada kuhu ühendada? (karpa veel laual peal)
Kui kellelgi aega ja teab kindlalt kuhu see juhe ühendada vaz 011, siis oleksin tänulik kui ta ka vastaks.


Oma lolli peaga võtaks impulsi jagajast?

Postitatud: 19 Nov 2008 19:44
Postitas Peep7
nii tekkis küsimus kui palju peab olema solex karpal vahe ujuki ka karpa vahel ? vöi panna see möne teise karpa andmete järgi paika ?

Postitatud: 19 Nov 2008 21:28
Postitas kopec
http://rapidshare.com/files/165415953/S ... al_RUS.pdf

Uppisin ühe manuaali soleksi kohta,ehk läheb vaja.

Veel üks karpade kohta(ingliskeelne)

http://rapidshare.com/files/165423763/r ... manual.rar

Veel on motorcrafti,pieburgi ja weberi manuaalid (venekeelsed),kui keegi soovib,siis viskan need ka üles.

[Muudetud: 19-11-2008 kopec]

Postitatud: 13 Mär 2009 21:36
Postitas Peep7
pumpan bensiini peale, annan paar korda gaasi ja (pildil kasti/de sees ) seal hakkab bentsu jooksma :sein nii on juba 2-hel karpal. Karpad on solex ja 2105. Milles on viga ?? :sein:sein:seinPilt

Postitatud: 14 Mär 2009 11:52
Postitas olaaf
nõelklapp ebatihe, ujuk jääb kinni, valesti reguleritud ujuki tase, küttesurve liiga suur,

Postitatud: 10 Mai 2010 14:45
Postitas andi789
selline mure et kui muljun kaasi niipalju et avaks karpas esimese klapi siis võtab ilusti pöörded üles aga kui muiljun veel et teine ka avaneks siis tõmbab hinge täiega kinni.Mida ma keerma peaks??

[Muudetud: 10-5-2010 andi789]

Postitatud: 10 Mai 2010 15:12
Postitas olaaf
keerama peaks karpa lahti ja puhastama küttekanalid ja kütusedüüsid.
düüse on odavam mitte segamini ajada.

Postitatud: 29 Sept 2010 12:15
Postitas Erx
Sirvisin teema läbi, aga ei leidnud ikka kuidas tühikäigu segu paika keerata. Äkki keegi suunaks õigele teele?:) Autoks 21063 ja karpa daaz 2105.

[Muudetud: 29-9-2010 Erx]