Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Väärt lugemist [karpa, mootor, väljalase]

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

#41

Postitus Postitas kopec » 29 Mai 2005 21:04

Kas on kellelgi kogemust,kuidas puhastada SOLEXi kiirenduspumba düüse?
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#42

Postitus Postitas mess » 30 Mai 2005 21:14

Algselt postitas: kopec
Kas on kellelgi kogemust,kuidas puhastada SOLEXi kiirenduspumba düüse?


Atsetoonis leotades ning suruõhuga läbi puhudes
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#43

Postitus Postitas tuhajuhe » 02 Nov 2005 21:29

kas see teine kruvi ka olemas on mis pildil hästi näha on selle noole kõrval?
56506878

Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

#44

Postitus Postitas Ladarider » 03 Nov 2005 00:10

Algselt postitas: tuhajuhe
kas see teine kruvi ka olemas on mis pildil hästi näha on selle noole kõrval?

See on jah peaks õhu olema?

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1370
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#45

Postitus Postitas Mel » 17 Nov 2005 08:32

Väikesel segukoonusel peaks ikka olema karpa lõõri keskosa poole kaks auku? Vaadake selle sama teema esimest lehekülge, kus on värvilised karpa joonised, seal, kus on segukoonusel numbrid 9 ja 10 juures.
2101****.. karpadel on ilusti olemas mõlemad augud. Kuid kõigepealt oli mul jama ühe 2105****... karpaga ja siis 2107***....karpaga, mõlema juhul hakkas mootor detoneerima, otsisin ja otsisin viga ning lõpuks avastasin, et mõlemal karpal pole number 10 juures olevat auku. Samas karpa lõõri seina pool on ilusti kanal olemas. Vahetasin väikese segukoonuse ära 2101**** tüüpi karpa oma vastu (kus nr 10 auk olemas) ja detonatsioon kadus. Sealjuures olid mõlemal juhul kõik düüsid täpselt sellised, mida raamat ette näeb, ka pärast väikese segukoonuse vahetust jäid samaks

Kas 2105 ja 2107 markeeringuga karpadel ei peagi seda auku seal olema? Kui nii, mis eesmärki see täidab? Ja kuidas sellise segukoonusega detonatsioonist lahti saada?

Lisan ka lingi teema esimesele lehel:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#46

Postitus Postitas Raxo » 22 Dets 2005 14:17

2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#47

Postitus Postitas tuhajuhe » 22 Dets 2005 19:23

Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)

Kolvi suhtes on mul mõned kahtlused,seal töötlemis käigus tekkinud terav serv ülemise ja alumise osas.Esmane murde koht ja keps kerge küll aga sedasi hakkab laperdama pikki väntvõlli.
56506878

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#48

Postitus Postitas Moss » 22 Dets 2005 20:22

Algselt postitas: tuhajuhe
Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)

Kolvi suhtes on mul mõned kahtlused,seal töötlemis käigus tekkinud terav serv ülemise ja alumise osas.Esmane murde koht ja keps kerge küll aga sedasi hakkab laperdama pikki väntvõlli.


Pildil olevad tükid on muidu pärit Estonia mootorist.

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#49

Postitus Postitas tuhajuhe » 22 Dets 2005 22:18

Algselt postitas: Moss
Algselt postitas: tuhajuhe
Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)

Kolvi suhtes on mul mõned kahtlused,seal töötlemis käigus tekkinud terav serv ülemise ja alumise osas.Esmane murde koht ja keps kerge küll aga sedasi hakkab laperdama pikki väntvõlli.


Pildil olevad tükid on muidu pärit Estonia mootorist.

Aga keps?
pange keegi see keps sisse nii,et ei tekiks probleeme;)
56506878

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#50

Postitus Postitas tuhajuhe » 23 Dets 2005 22:03

Algselt postitas: Raxo
2101 mootori osade tolerantsid, remontmõõdud jne

Muuhulgas ka titaanist keps ja saleduskuuri läbinud kolb ;)

Mina saan aru et siis seal pildil peab olema ka titaanist keps :yllatunud
56506878

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#51

Postitus Postitas Raxo » 24 Dets 2005 00:15

Algselt postitas: tuhajuhe
Mina saan aru et siis seal pildil peab olema ka titaanist keps :yllatunud

Hambaga ei katsunud, aga jutujärgi küll ;)

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#52

Postitus Postitas Raxo » 24 Dets 2005 11:50

Ma usun, et Moss oskab paremini kommenteerida.

Ma ei oskaks võrdlusmomenti tuua, kuna pole tavalist kepsu ammu käes hoidnud.

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#53

Postitus Postitas Moss » 24 Dets 2005 15:33

Ma katsusin jah seda. Oli päris kerge aga mitte päris balsa puust :D Noh, ütleme veidi raskem kui minu Nokia 3410.
Orig. vormi valatud kepsuga tegu.

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#54

Postitus Postitas tuhajuhe » 24 Dets 2005 18:50

Seda minagi vaatasin ,et kepsul valunumbrid peal.Titaan kepsul ei saaks kuidagi neid olla ;)
56506878

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#55

Postitus Postitas tuhajuhe » 25 Dets 2005 00:51

Oled kindel,et tehti titaan kepsusi vihuris sedasi???Valati kohe titaani vormi:)
56506878

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#56

Postitus Postitas Moss » 25 Dets 2005 15:43

No õppejõud ütles et tegu titaankepsuga. Titaani valuomaduste kohta ei oska ma midagi kosta...
Eks ma uuel aastal lähen kaalun ja uputan siis.
Heureka! :lol

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#57

Postitus Postitas Raxo » 27 Jaan 2006 21:41

Kui palju peaks nr. 67 kruvi (tühikäigu nõelkruvi) olema välja keeratud?

Ja millal kasutatakse reguleerimisel nr. 30 kruvi?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#58

Postitus Postitas olaaf » 28 Jaan 2006 00:55

kruvi nr 30 on segu hulk 01, 03 ja 06 karpadel,
kruvi 67 siis segu kvaliteet.

- seguklapi piirdekruvi (30) pööratakse seisu, mille korral mootor töötab võimalikult väikesel pöörlemissagedusel vahelejätmisteta;
- nõelkruvi (67) pööramisega saavutatakse mootori suurim pöördesagedus seguklapi selles asendis;
- piirdekruviga (30) vähendatakse jällegi mootori pöörlemissagedust;
- nõelkruvi 2 sissekeeramisega sadakse väntvõlli selline pöörlemissagedus, mil mootor töötab tuntavate vahelejätmisteta;
- sellest asendist keeratakse nõelkruvi väljapoole 30-60 kraadi (mitte rohkem!) nii, et mootori töörütm oleks ühtlane.

tühikäik siis 900-1000rpm :)

lõik raamatust: Sõiduauto Zhiguli, lk 49
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#59

Postitus Postitas Raxo » 11 Mär 2006 12:55

Millele viitab asjaolu, et külmalt käivitades tuleb õhuklapiga ülitäpselt mängida, et saaks auto omapead tiksuma jätta? Kuigi ka siis eriti ei julge, kuna pöörded on madalad.

Vähem õhuklappi sulgedes on pöörded veel madalamad ja rohkem sulgedes hakkab lonkama.

Karburaator ikka 01 enda oma.

Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

#60

Postitus Postitas Laurimetall » 29 Mär 2006 19:49

Võib-olla on viga käivitusüsteemi membraanis ,mis liigrikastab segu ,kui tooreklapp on peal. Põhimõtteliselt on nii ,et kui toores on põhjas ,siis peale mootori käivitumist peab tooreklapp ise natuke lahti tulema. Kui ei tule ,siis segu liigrikastub ja mootor seiskub. Sina aga lükkad samal ajal toorest tagasi ,et segu lahjem oleks ,kuid samaaegselt lükkad mehaaniliselt ka seguklappi kinni ja mootori pöörded langevad.


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 8 külalist