Tänud. Segane on veel see, et kui mootor on 011 ja karpa 2105(tüübi nr ei mäleta aga kerel oli 2105, mingeid el. klappe pole), siis kas siibri algseaded peavad olema 011 või 05 andmete järgi? Neil põhikambri siibri algseadetes suur erinevus, 011 on suletud aga 05 lausa 0,5-0,55mm.
On jah, sellepärast mu omal 05 oma peal ongi, arvatavasti juba tehasest. 011 karpal on mõlemad kanalid ühe läbimõõduga, 05 omal on aga esimene kanal väiksem ja teine suurem, sealt tulenevalt on siis ka siibrite algasendid erinevad.
Aidake mind ja õelge kas ma saan esimesel lehel oleva artiklist õigesti aru ja plokikaas märgistusega 21011-1003015 on suurendatud põlemiskambriga?
Et siis huvitaks kui suur surveaste jääb antud plokikaane paigaldamisel 06 plokile, millel on süvisega kolvid?
Sooviks teada mis tööpõhimõtte on sellel elektromagneetilisel klapil mis osadel karpadel küljes? Kas see mõjutan mootori tööd, teeb ökonoomsemaks? Sirvisin teemasid ja otsisin aga ei leidnud midagi peale selle, et kui seda ära ei ühenda siis auto käivitub halvasti.
Teada tahan sellepärast et on olemas selline karpa markeeringuga 2107 ning sooviks teada kas seda on mõtet panna 2106 peale.
Soov teada, et mis toru mõndadel mootoritel plokikaane otsast välja tuleb. Seal ketileevendi lähedalt. Kuskilt lugesin et mingi õhutus või jahutus.
Enda 1500 mootoril ka sama toru, aga ma ei oska seda kuhugi ühendada? Kuhu ma selle peaksin ühendama või panen lihtsalt pimeda ette?
PuZuP kirjutas:Võid panna pimedaks.
Ketikoja tuulutus oli see ning mälu järgi läks enam vähem samasse kohta kuhu karteri tuulutus õhufiltri kopsikusse.
Kas sa ei tea kas tal mingit kasutegurit ka on kui ma selle ära ühendan nii nagu peaks?
PuZuP kirjutas:Võid panna pimedaks.
Ketikoja tuulutus oli see ning mälu järgi läks enam vähem samasse kohta kuhu karteri tuulutus õhufiltri kopsikusse.
Kas sa ei tea kas tal mingit kasutegurit ka on kui ma selle ära ühendan nii nagu peaks?
Hakka teema algusest lugema. Motamees kirjutas sellest teema algusepoole.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Leidsin vist vea. Ei saanud proovida kohe bensiin sai oitsa:) Aga seal kus see magnet klapp vms peaks olema seal on selline messingist junn vms oma 1cm läbimõõduga ja koonuse kujuline otsast. See oli kuidagi kõveralt sisse keeratud ja eemaldades selle koos korpusega sai sealt suuga läbi puhuda. Ajasin ta sirgelt sinna sisse ja pärast seda ei saanud. Eks näis.
Mure nimelt selline:
Sooviks 06-le(1300ccm) peale panna 03(1500ccm)karpa, kuna 03 oma on teine lõõr mehaaniline ning omab ka magnetklappi.
03 karpa tähis on: 1107010-01 Ja tahaks teada kas seda tohib üldse peale panna, kuna seal düüsid 1500 mootori omad?