Kuidas paigaldada väntvõlli lõtkuseibi?
Kuidas paigaldada väntvõlli lõtkuseibi?
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Kuidas paigaldada väntvõlli lõtkuseibi?
Praegu on mootor lahti kistud, kuna saaled imelikul kombel ülikiirest läbi läinud. Kui mootor juba lahti on siis mõtlesin ,et võiks lõtkuseibid ka ära vahetada aga uued seibid ei taha oma kohale minna (või noh, üldse ie taha vahele minna). On nende paigaldamiseks oma nipp või midagi või peab lihtsalt mootori maha võtma selle jaoks:puzzled? Väntvõlli olen proovinud lükata salongi poole aga pole ikka vahele läinud.
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Ega ma ka pane ju:D, uued kepsu -ja raamsaaled olmas;)Algselt postitas: olaaf
. samast kohast samasid saalesid mina sisse ei paneks
Imelik on see ,et poolkuud tunduvad pronksist tehtud:yllatunud
Eelmised saaled, sai uued pandud, sõitsin kokku alla 100km:P. Samas kolvirõngad, mis said samal ajal uued pandud olid väga heas korras:puzzled
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Tänud!
Sain juba paika tegelt;)
Käiasin saale teist poolt( seada mis väntvõlli pool POLE) nii palju ,et vahele mahuks. Raamsaalede ja pikilõtku saaled nüüd paigas siis:) Kepsusaaled on ka omal kohal, lihtsalt kolb tuleb veel silindrisse saada, siis võib alt ka kepsud kinnitada ja mootori alumise otsa kokku panna. Kindluse mõttes kontrollin veel natuke mootori ülemist osa ka:rolleyes
Edit: Pikilõtku saalesid müüdi komplektis, mõlemad olid ühe suurusega:puzzled
Sain juba paika tegelt;)
Käiasin saale teist poolt( seada mis väntvõlli pool POLE) nii palju ,et vahele mahuks. Raamsaalede ja pikilõtku saaled nüüd paigas siis:) Kepsusaaled on ka omal kohal, lihtsalt kolb tuleb veel silindrisse saada, siis võib alt ka kepsud kinnitada ja mootori alumise otsa kokku panna. Kindluse mõttes kontrollin veel natuke mootori ülemist osa ka:rolleyes
Edit: Pikilõtku saalesid müüdi komplektis, mõlemad olid ühe suurusega:puzzled
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Väntvõlli teljesuunaline liikumine (pikilõtk) on piiratud kahe poolrõnga komplektiga ,mis paigaldatakse mõlemale poole raamlaagrit.
Laagrist eespool asuv (ettepoole jääv) on valmistatud terase ja alumiinumi baasil ,aga tagumine on metallkeraamiline (kollane).
Poolrõngaid on normaalpaksusega 2,310-2,360 mm ja suurendatud paksusega 2,437-2,487 mm.
Pikilõtk peab olema vahemikus 0,06-0,26 mm. Kui on suurem ,kui üle viimase lubatud 0,35 mm (viimane piir!) ,siis vahetatatakse seibid 0,127 mm võrra paksemate vastu (paksem komplekt ,millest eespool juttu oli).
Paigaldad mootorile indikaatorkella ja nullid ta ära. Seejärel togid kruvikeerajatega võlli piki telge ette- ja tahapoole lõpuni. Kell näitabki pikilõtku. Vt.pilti!
Kui mootor on auto peal ,siis saab määrata pikilõtku siduripedaali allatallamisega. Sel juhul on kell paigaldatud mootori etteotsa ,kus ta mõõdab võlli nihkumist pikisuunas.
Mõlemal juhul vaja mingiseid kinnitusi indikaatori kinnitamiseks.
(vist peaks olema õige ,tõlge mota pandud jutust)
Polegi köki-möki ,et muudkui käian ja käib küll....
Laagrist eespool asuv (ettepoole jääv) on valmistatud terase ja alumiinumi baasil ,aga tagumine on metallkeraamiline (kollane).
Poolrõngaid on normaalpaksusega 2,310-2,360 mm ja suurendatud paksusega 2,437-2,487 mm.
Pikilõtk peab olema vahemikus 0,06-0,26 mm. Kui on suurem ,kui üle viimase lubatud 0,35 mm (viimane piir!) ,siis vahetatatakse seibid 0,127 mm võrra paksemate vastu (paksem komplekt ,millest eespool juttu oli).
Paigaldad mootorile indikaatorkella ja nullid ta ära. Seejärel togid kruvikeerajatega võlli piki telge ette- ja tahapoole lõpuni. Kell näitabki pikilõtku. Vt.pilti!
Kui mootor on auto peal ,siis saab määrata pikilõtku siduripedaali allatallamisega. Sel juhul on kell paigaldatud mootori etteotsa ,kus ta mõõdab võlli nihkumist pikisuunas.
Mõlemal juhul vaja mingiseid kinnitusi indikaatori kinnitamiseks.
(vist peaks olema õige ,tõlge mota pandud jutust)
Polegi köki-möki ,et muudkui käian ja käib küll....