mootori mahavõtt

mootori mahavõtt

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

mootori mahavõtt

Postitus Postitas killercop »

äkki annax keegi juhiseid kuidas tulex 01-l mootor maha võtta (järjekorras) koos käigukastiga ja ilma
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Jahutusvedelik välja, juhtmed, torud,voolikud lahti, siis püksid kollektori küljest ja lõpuks mootoripadjad ja käigukast lahti.Kui koos käigukastiga, siis lisaks käigukang maha, kardaan lahti, põhja küljest vahetala ja kindlasti spidomeetritross ja tagurpidikäigutule juhtmed käigukasti küljest lahti.Radiaator on ka soovitav eest ära võtta.Siis tõstad patjade pealt lahti ja nii ta tulebki.
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

kui mootor koos kastiga ära võtta siis tuleb blokikaas enne maha kakkuda

ise yritasin koos blokikaanega seda 03'l teha ja ei õnnestunud

ja radikas ka kindlasti ära võtta sest radikas suht õrn asi, kogemata trossi otsas mootor sinna toxu paneb siis on nadi..
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Käigukastita.Kapott,radikas(soovitavalt lõdvikud 3-st kohast koos termostaadiga) ja starter võtta küljest.Vabastada püksid,soojendusradika lõdvikud,juhtmed,lahti keerata mootiripadi alt ja ülevalt,käigukasti poldid(4tk) porikaitse pleki 4 polti.Tõsta mootorit ja eemaldada mootoripadjad.Toesta käigukasti ja tõmba mootor otsast.Seejärel tõsta mootor üles ja käes ta sul ongi.
Käigukastiga võtmisel eemalda käigukang,kardaan,spidomeetritross,tag.käigu tule juhtmed,vabasta käigukasti padja kronstein,soovitavalt eemalda käigukasti küljest ka padi ise,vabasta siduri töösilinder ja massijuhe.Seejärel tõsta mootor välja.
Keskmiselt läheb käigukastiga mootori mahavõtmisel aega 20% enam.Nt. 3kesi saab mootori kastita maha ca 1 tunniga kastiga 1 ja 10min.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

ja see on siis eeldusel et kõik tööriistad on olemas sh tõstuk või kanal ning delfer
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

Postitus Postitas killercop »

varsti peangi maha võtma hakkama,kuid kanalit pole, loodan ilma selleta hakkama saada, mingi vints ikka on olemas...maha võtan selle pärast, et kolvirõngad vaja vahetada ja käigukastil vaja mingi tihend vahetada (õli jooxeb välja)...kui mootor maas mis olexid põhilised asjad mis peax üle kontrollima (midagi käigukasti, siduri või mootori juures)
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Kolvirõngaste vahetamise ja käigukasti tihendi pärast ei ole küll mõtet mootorit maha võtta.Võta käigukast maha siis saad ka siduri juurde.Sel juhul peaks muidugi kanal ikka olema.
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

Postitus Postitas killercop »

kuidas sa kolvirõngaid vahetad kui mootor maas pole???
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Võtad plokikaane pealt ära, mootoripadjad lahti, alt karterikaas ära(õli muidugi enne välja;)), keerad kepsud lahti ja hakkad kolbe väljalükkama, lihtne, mis
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

Postitus Postitas killercop »

aga kas madal kompressioon on kindlalt tingitud ikka kolvirõngaste kulumisest, palju kuskil kogu komplekt kolvirõngaid 1,3 sele mootorile maxavad??
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Kompressiooni puudus võib olla tingitud ka ploki kulumisest, katkisest ja kulunud kolvist (kolbidest), ebatihedatest klappidest, katkisest plokikaanest või tihendist jne.
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

Postitus Postitas killercop »

kõige mõttekam olex siis praegu plokikaan maha rebida ja järgi vaadata. aga kuidas seda üldse maha võtta, tean et kõige pealt tuleb see plekist värk ära keerata ja mis edasi, kas plokikaant maha võttes lähevad tõukurid ka paigast ära, ja on plokikaant tagasi raske sättida vä??
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Tegelt ära hakka sellega üksi jamama, kindlasti on sealkandis ka mõni külasepp, kes on nõus õlle eest kõrval istuma ja õpetama.
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

Postitus Postitas killercop »

tegelt pole!
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Kõigepealt peaks ikka silindrite surved ära mõõtma.Võib-olla on asi ikka klappides ja kisud ilmaasjata kolvid välja.Ja see ainult rõngaste vahetamine minu kogemuse järele ei aita, asi võib isegi hullemaks minna , kuna uus ümmargune rõngas ei sobi kulunud ovaalsesse silindrisse.Siis ikka vaja plokk puurida ja uued kolvid ka.Mis teised arvavad?
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

Postitus Postitas killercop »

tegelt on mõõdetud kyll ühel on 4baari järmisel 3, järgmisel 2 ja neljandal peaaegu polnudki midagi!!
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

No siis sa küll ainult rõngavahetusega ei pääse. Jõudu tööle!
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

Postitus Postitas killercop »

mis siis veel viga võib olla
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kuidagi liiga madal..
tavaliselt kui 6-ni langeb siis mootor enam omal jõul ei käivitu+õlikulu 100km 1l või rohkem.
Kas mootor läks kähku väga halvaks või pigistasid tõesti vaese nii tühjaks :puzzled.

Ma pakun, et enne vaata plokikaane tihend ja klapid üle kui edasi lammutad..

PS! Mis õliga sõidetud ja palju läbisõitu??
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

soovitus

Postitus Postitas asjamees »

kõige paremini saad sa nii teada kas asi on klapides või kolvi rõngastes. mõõdad ära silindris surve ja kallad silindrisse õli ning mõõdad uuesti kui näidud samaks jäävad on viga klapides kui näidud tõusevad siis on viga kolvi rõngastes. Aga parem kui sa mootori maha kisud ja kõik üks haaval üle vaatad(klapid,klapipesad kolvid,silindrid,põhimõtselt kõik)Siis saab ikka masinale korralikult piitsa anda
Vasta