karpa düüsid
karpa düüsid
karpa düüsid
milliseid düüse soovitate 1600cm3 ladale.
ps. kuidas muudavad õhudüüsid segu koostist?
ps. kuidas muudavad õhudüüsid segu koostist?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kuidas muudavad õhudüüsid segu koostist?
>>> Ma arvan, et mida suurem õhudüüs seda lahjem segu.
Düüside kohalt on ungarlased, kes 05 -le "lahtise kopsiku" modifikatsiooni teinud, parimaks düüsivalemiks pidanud:
More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm
Muidugi see kehtib 05 mootori ja karpa kohta, teistel mudelitel on andmed teised.
Düüside kohalt on ungarlased, kes 05 -le "lahtise kopsiku" modifikatsiooni teinud, parimaks düüsivalemiks pidanud:
More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm
Muidugi see kehtib 05 mootori ja karpa kohta, teistel mudelitel on andmed teised.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mis düüsid panna 1300ccm 011mootorile, kui ma tõin scoopiga õhu filtrisse? Huvitatud oleks maksimaalse kiirenduse saamisest!:puzzled
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
minu 1300 oli peal imelik karpa.
Raamatust sellist tüüpi ei leidnudki.
Düüsid tegin nii, mõõtsin MÕLEMAD suured
segu koonused ära ja võrdlesin raamatuga. Sealt sain mingi keskmise variandi ja vastavalt sellele tegin düüsid
traadiga parajaks“(arvutasin ristlõike pindalade kaudu). Küünlad läksid õiget värvi ja minek on ka hea.
Raamatust sellist tüüpi ei leidnudki.
Düüsid tegin nii, mõõtsin MÕLEMAD suured
segu koonused ära ja võrdlesin raamatuga. Sealt sain mingi keskmise variandi ja vastavalt sellele tegin düüsid
traadiga parajaks“(arvutasin ristlõike pindalade kaudu). Küünlad läksid õiget värvi ja minek on ka hea.
kiirenduse peaks nii seadma, et kui klotsid pedla põhja, lööks ka teist kambrit natsa lahti. Nii tekib tühi koht mingi 4000
juures sisse, aga sellest üle saades
tuleb ilge jõud taha. Tegin seda nii, et kruttisin seda vaakum avaja varrast.
Natsa tahab harjutamist. Ja selle reso toru
seal õhu puhastaja otsas viskasin koos
kogu õhu puhastaja ümbrusega ära.
juures sisse, aga sellest üle saades
tuleb ilge jõud taha. Tegin seda nii, et kruttisin seda vaakum avaja varrast.
Natsa tahab harjutamist. Ja selle reso toru
seal õhu puhastaja otsas viskasin koos
kogu õhu puhastaja ümbrusega ära.
Mul oli vahepeal SOLEX karpa autol peal, jõudu oli nagu loomal.Siis panin solexi tüüsid siksi karpasse ja minek oli ka päris hea. Nüüd viskasin karpa minema ja panin pritsungi, see toimetab kõige paremini. Siin paar meest räägivad filtri karbi lahti lõikamisest, mis on pigem halb kui hea. Põhjus selles et auto tahab saada külma õhku, siis on minek kõige parem.
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Mis küünalde värvi puutub, siis nende õige
värv on hele hall, see näitab, et mootoris
toimub õige põlemine. Segu pole lahja ega liiga rikas. Pruun värvus küünaldel on vale ja näitab, et segu tsipa rikas. Minu autol on SOLEX karpa ja jõudu on tal mehemoodi. Klapid jooksevad teise märgi järgi. Ahja küünla sädevahe on ka oluline. Minu aparaadil ligi 1 mm.
värv on hele hall, see näitab, et mootoris
toimub õige põlemine. Segu pole lahja ega liiga rikas. Pruun värvus küünaldel on vale ja näitab, et segu tsipa rikas. Minu autol on SOLEX karpa ja jõudu on tal mehemoodi. Klapid jooksevad teise märgi järgi. Ahja küünla sädevahe on ka oluline. Minu aparaadil ligi 1 mm.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mul 03-e karpa, ilma vaakumita, kui gaas põhja vajutada avab kohe teise lõõri, aga kui seda teha enne 2500 pööret imeb nagu mootori kinni üles poole aga kiirendab hästi. Kas see on normaalne või on kuskil midagi viga?
Vaakumiga avab tihti teist lõõri liiga hilja - sujuval pedaali vajutamisel tekib seetõttu teatud pööretel nagu tühi koht.
Vaakumiga avab tihti teist lõõri liiga hilja - sujuval pedaali vajutamisel tekib seetõttu teatud pööretel nagu tühi koht.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Enne olid 107-170 ja 162 - 170. Kui pedaali vajutasid võttis algul hinge kinni, siis hakkas liikuma.
Proovisin endal düüse vahetada.
Panin peaaegu sama settingu peale mis siin all, v.a. see et esimene kütusedüüs oli 125.
More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm
Sellega sain sõita u. päeva (astus edasi päris hästi), siis kadus 1 pütt ära ja natukese aja pärast ka 2.ne. Võtsin küünlad pealt ära - täiesti ära tahmand, proovisin ühe võrri peal, ükski küünal ei löönud sädet õige koha pealt. Järeldus segu liiga rikas ja sain uued küünlad osta.
Katsetasin siis edasi: Läks peale
125 - 170
162 - 190. Sellega oli asi kõvasti parem. Kütusekulu veel ei tea, sest pole sõitnud eriti.
PS! Düüsid enamjaolt poes 5eequ tk, nii et head katsetamist teistelegi.
Tahaks teada mis düüsid teiste autodel peal on ja kuidas liigub/bensu võtab?
Proovisin endal düüse vahetada.
Panin peaaegu sama settingu peale mis siin all, v.a. see et esimene kütusedüüs oli 125.
More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm
Sellega sain sõita u. päeva (astus edasi päris hästi), siis kadus 1 pütt ära ja natukese aja pärast ka 2.ne. Võtsin küünlad pealt ära - täiesti ära tahmand, proovisin ühe võrri peal, ükski küünal ei löönud sädet õige koha pealt. Järeldus segu liiga rikas ja sain uued küünlad osta.
Katsetasin siis edasi: Läks peale
125 - 170
162 - 190. Sellega oli asi kõvasti parem. Kütusekulu veel ei tea, sest pole sõitnud eriti.
PS! Düüsid enamjaolt poes 5eequ tk, nii et head katsetamist teistelegi.
Tahaks teada mis düüsid teiste autodel peal on ja kuidas liigub/bensu võtab?
-
mmarkspoiss
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00