Mootori tasakaalustamine

Mootori tasakaalustamine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Mootori tasakaalustamine

Postitus Postitas ussloom »

Keegi oskab seletada mida kujutab endast kepsude kolbide tasakaalustamine, mismoodi seda teostatakse

keegi tegija võiks ekskursiooni korraldada :)
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

tuleb ajada kõik kepsud ühte kaalu ja samuti ka kolvid raskematelt tuleb maha võtta niipalju et olex samas kalus kõige kergemaga
ostsid siis sõida
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

ok aga vänt?
see on ju exsentriline
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

aga kust täpsemalt raskematel kolbidel-kepsudel maha võtta?? vaevalt, et see ükskõik on..
samas millega neid kolbe ja värke kaaluda??
:( :puzzled köögikaaluga :lol
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

seda tuleb teha kaaluga mis näitab väga täpselt ja maha tuleb kapsudel võtta sealt palede seest ja kepsu kaantel alt kolbidel aga kolvi alt seest august
ostsid siis sõida
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tnx!
Eks varsti teeb proovi.
:)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pesl »

Kaalumiseks sobib värvi kaalumise kaal. Kas nii ka võib kaaluda kui keps ja kolb ühes tükis on?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Lada mootor on nats teistest vene autodest erinev
Ja selle poolest et tema osad on kõik tehases eraldi tasakaalustatud.Vänt,hooratas ja siduri korv.Aga mis,vene töötlus hälve annab soovida.Aga aitab ju kolbide ja kepsude kaalu ajamisest,sest need vehivad üles-alla ja selle kaalu erinevus mõjutab rohkem.Saab ju ka vänta kodusel teel tasakaalustada,olen sapaka oma teinud ja tulemus oli hea
56506878
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pesl »

To:tuhakuhe;Äkki räägiksid lähemalt kuidas seda tegid, endalgi oleks vaja teha.
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

vända tasakaalu ajamine on jah yx mysteerium, ise olen mõelnud vändal need tasakaalu jubinad oopis maha võtta, inertset massi vähemaks

tõsi, tyhikäiku siis vist enam ei eksisteeri

aga keda see ikka huvitab kui käes on ralliaeg
c
connec
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas connec »

1. Vända tasakaalustus ? mida te arvate kui se m?ni kilo kaaluv rauast jollar keerleb pööretel a 4500 pm (kui ei oleks tasakaalus liiguks auto külge pidi).
Kui s?ideti veel VFTS -dega ja ma ei eksi
siis oli vanameister Joel Tammekal
mootor milles oli vänt täielikult osadest koostatud ja pöörles n?el laagritel(sorry kui eksin) aga kodusel teel vänta tasakaalustada ???. Tasakaalustamisest peaks olema kirjas raamatus ABTOPALLY raamatukogus peaks veel olema
2. Kolvide ja kepsude kaalu eemaldamisest, hea oleks seda teha k?ik tetailid eraldi kuna kepsude ja kolvide
liikumis suunad on erinevad samas v?ib v?tta arvesse ka kepsu s?rmede kaalu
nimetatud anavad piisavalt palju juurde püsti suunalisel liikumisel ja samas kui on
mahtolisus siis treida s?rmed seest poolt keskelt
m?lemale poole koonusesse kui jauba läks
kaalu väendamiseks .
3.Kaaluks oleks m?nus kasutada midagi sellistet m??te piirkond oleks kuni 5kg
ja saaks lugeda 5000,000
selline oleks ideaal ,
olen kasutanud soovitaksin ,kui leian (?tab vist aega )lisan ka joonised kustkohast on v?imalik ja kust kohast peab maha v?tma,kepsul julgeksin
soovitad emmaldada tasakaalustamise
käigus ka vähekene kaalu sorme silma pealt kuna see on kepsust koige rohkem liikuv koht ,seega rohkem kineetilist vähem staatilist massi ära.
Ja kepsud kannatab töödelda veel ennem
kaalumist klaaskuuli pritsiga .
Löpp tasakaalustuse viimistlust on mugav teha peene puuriga ja kärnid ikka sümmeetriliselt.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

klaaskuuli prits - mis imeriist see veel on?
s
silver7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 31 Okt 2009 09:56
Asukoht: Põltsamaa
Autod: saab 9000CD 2,3T.Audi 90,
Kontakt:

Postitus Postitas silver7 »

sama mis liivaprits, aga liiva asemel klaas kuulid läbimõõduga umbes 0,2mm
Vasta