1. leht 1-st

Mure jahutussüsteemiga

Postitatud: 14 Nov 2020 20:18
Postitas Vazmjorka
Niisiis mure järgmine:

Sai auto mootor esimest korda käima pandud peale kapitaalremonti. Tükk aega käies temp väga kõrge aga radikas täiesti külm. Termostaadil ülemised lõdvikud õrnalt soojad.
Täna vahetasin ära termostaadi, sama jama. Võtsin lahti plokikaane küljest temp anduri ja plokikaas seest täiesti kuiv? Tosooli sinna jõudnud pole. Kallasin voolikuga sealt august peaaegu 4 liitrit tosooli sisse ja proovisin uuesti. Temp ikka tõuseb aga kui kuum tosool peaks olema juba radikas on too ikkagi täiesti külm. Ülemine radika lõdvik oli samuti tühi katsudes ja pigistades ei mulksutanud ega teinud midagi.
Kas asi võib olla veepumbas, sest veepump sai peale panna vana mis tal enne oli. Kuigi enne töötas.

Re: Mure jahutussüsteemiga

Postitatud: 14 Nov 2020 23:07
Postitas Raunop
Veepumba oleks kindlasti võinud ära vahetada. Mootori kapremondi ajal siis hammasrihma ka ei vahetanud?

Re: Mure jahutussüsteemiga

Postitatud: 15 Nov 2020 16:01
Postitas Vazmjorka
Raunop kirjutas:Veepumba oleks kindlasti võinud ära vahetada. Mootori kapremondi ajal siis hammasrihma ka ei vahetanud?
Veepump oli tal tegelikult eelmise omaniku poolt just vahetatud kui aus olla. Hammasrihm sai ikka vahetatud :)

Re: Mure jahutussüsteemiga

Postitatud: 15 Nov 2020 16:06
Postitas Vazmjorka
Nüüdseks uurinud natuke tagamaid. Arvatavasti on mul õhk süsteemis sees. Kahjuks ei saanud proovida peale seda kui sai ülemisest lõdvikust tosooli juurde kallata ja selle lõdviku täis, sest mure on 9-nda kaitsmega ja alati starterit andes põleb see läbi ja näidikud ei tööta.
Kui nüüd juhtub et õhk või õhukork ikka sees siis kuidas sealt välja saada see?
Kui kellegil ka olnud mure 9-nda kaitsmega siis võib ka sellel teemal kaasa rääkida.

Re: Mure jahutussüsteemiga

Postitatud: 15 Nov 2020 22:58
Postitas logman