Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist

Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
Carl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Vaz 2103

Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist

#1

Postitus Postitas Carl » 10 Apr 2020 00:24

Kas oskab keegi seletada, kuidas muutub ajastus kui lihvida plokikaant? Originaal märgid enam seega paika ei pea?

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist

#2

Postitus Postitas n6ps » 10 Apr 2020 09:10

Omal mootoril läks mul plokist maha 2mm ja kaanest natuke. org rattaga on suhteliselt võimatu täpeslt paika saada(kett oleks justkui 4mm liiga pikk ülekande jaoks), selleks on hea lahendus reguleeritav ratas. Paned vända paika, nuka ka enamvähem, siis pingutad keti ja pärast kinnitad nuka asendi vända suhtes. Kindlasti läheb vaja ka pingutile pikendust otsa, kui juba 2mm kandis lõikamine on, ideaalselt sobib õhufiltri korpuse puks.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Re: Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist

#3

Postitus Postitas olaaf » 14 Apr 2020 13:08

On olemas ka variant puurida nukarattale uude kohta tifti ava - head märkimise meetodit on siinkohal raske soovitada, aga 6,5mm puuri ja vähese nikerdamisega saab igasuguse nukkvõlli paika..
Alguses keerad originaal märgiga nuka paika, teed nuka lõhikusse markeriga jälje ja puurid ja testid ja puurid ja testid - hiljem teed endale uue märgi, vana elimineerid :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist