Rooliliigend vastu pükse

Rooliliigend vastu pükse

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Hannes12334
Foorumi kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 01 Nov 2014 08:04
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21061

Rooliliigend vastu pükse

#1

Postitus Postitas Hannes12334 » 10 Dets 2019 08:46

Tere

Mootori vahetusega ilmnes selline probleem, et rooliliigendi liikuvad osad käivad vastu väljalaske torusid kapoti all. Hetkel kui rool paremale välja keerata, siis läheb vastu ja kui väga kaua keerata, siis tuleks auk sisse.

Pilt

Kuidas käituda?
Ise mõtlesin, et painutaks selle koha eest ära. Mis arvate?

Hannes

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: Rooliliigend vastu pükse

#2

Postitus Postitas n6ps » 10 Dets 2019 17:19

Summuti jäi sama peale mootori vahetust?
Mootori kinnitused õiges kohas ja originaalid?
Mootori padjad korras?

Toru painutamine ei ligvideeri probleemi vaid kõrvaldab tagajärje...

Hannes12334
Foorumi kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 01 Nov 2014 08:04
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21061

Re: Rooliliigend vastu pükse

#3

Postitus Postitas Hannes12334 » 10 Dets 2019 18:11

Kuna ise mootorit ei vahetanud, vaid seda tehti töökojas, siis eeldan, et tehti õigesti. Mees paistis teadvat küll. Mis vahetusel võis valesti minna, et nii juhtus? Ju siis midagi pani valesti.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2026
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

Re: Rooliliigend vastu pükse

#4

Postitus Postitas Kytt » 10 Dets 2019 21:11

Kui padjad jäid samad, siis mootorit vaja gramm liigutada sillatala poolt. Kui padjad vahetati välja, siis padja viga.
Sumpapüksid on tänu kõikuvale kvaliteedile tihti sellised et ilma kuvaldaga mõjutamata need alla ei sobigi.

Hannes12334
Foorumi kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 01 Nov 2014 08:04
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21061

Re: Rooliliigend vastu pükse

#5

Postitus Postitas Hannes12334 » 11 Dets 2019 06:16

Kytt kirjutas:Kui padjad jäid samad, siis mootorit vaja gramm liigutada sillatala poolt. Kui padjad vahetati välja, siis padja viga.


Kas sedaviisi mootori liigutamist kannatab ka teha koduhoovis omal käel? Padjad, ma arvan, et jäid samad.

Kytt kirjutas:Sumpapüksid on tänu kõikuvale kvaliteedile tihti sellised et ilma kuvaldaga mõjutamata need alla ei sobigi.


Ehk siis painutamine, venitamine pole kõige halvem plaan?

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: Rooliliigend vastu pükse

#6

Postitus Postitas n6ps » 11 Dets 2019 09:32

Vaatasin endaoma...
Mul jääb ikka ca 1.5-2cm ruumi sinna, ehk siis äkki mootor liiga taga sul(?)

Hannes12334
Foorumi kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 01 Nov 2014 08:04
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21061

Re: Rooliliigend vastu pükse

#7

Postitus Postitas Hannes12334 » 11 Dets 2019 11:28

Kas mootoripatjade alt lahti tegemisega saab ilma mootorit tõstmata ka mootorit edasi nihutada? Ühtlasi, kas selle jaoks oleks vaja ka käigukasti padi lahti teha?

Või on lihtsam pükse painutada?

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: Rooliliigend vastu pükse

#8

Postitus Postitas n6ps » 11 Dets 2019 13:25

Netist vaadates sillatalal suhteliselt suured avad, ovaalsed, aga ovaalsed risti autot.
Liigutamisel vaata enne, et mootor eest kuskile vastu ei hakaks käima jne.

Pükste painutamisega vaata, et pärast sumpa kinnitused põhjaall omavahel kokku sobima jääks.

Kasutaja avatar
vasepoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 19 Juul 2015 21:19
Asukoht: Tamsalu
Autod: 21051

Re: Rooliliigend vastu pükse

#9

Postitus Postitas vasepoiss » 11 Dets 2019 13:27

Hannes12334 kirjutas:Kas mootoripatjade alt lahti tegemisega saab ilma mootorit tõstmata ka mootorit edasi nihutada? Ühtlasi, kas selle jaoks oleks vaja ka käigukasti padi lahti teha?

Või on lihtsam pükse painutada?

Et elu lihtsam oleks siis tee ka kkasti tala mutrid veidi lahti ja alt mootoripadja omad ja püüa nihutada. Kui see niipalju tulemust ei anna siis tuleb pükse motiveerida veidi (kuigi ta peaks paika minema kui sul enne mootorivahetust kõik tibens oli ja summutiosaga midagi ebatavalist vahetuse ajal ei juhtunud või siis nagu öeldi patjadega erinevust sisse ei tulnud) :)

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: Rooliliigend vastu pükse

#10

Postitus Postitas Tony_2106 » 15 Dets 2019 10:25

Kytt kirjutas:Kui padjad jäid samad, siis mootorit vaja gramm liigutada sillatala poolt. Kui padjad vahetati välja, siis padja viga.
Sumpapüksid on tänu kõikuvale kvaliteedile tihti sellised et ilma kuvaldaga mõjutamata need alla ei sobigi.



Just täpselt! Kuvalda ja kuumus aitavad, ka mina sattusin valge daamiga samasse situatsiooni, umbes juba aasta või vähem tagasi. Püksid käisid vastu rooliliigendit. Kuumutasin leeklambiga seda kohta, kus oli rooliliigend vastu käinud ja tagusin veidi sisse antud kohta. Nüüd on korras ja ei käi enam vastu.

Hannes12334
Foorumi kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 01 Nov 2014 08:04
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21061

Re: Rooliliigend vastu pükse

#11

Postitus Postitas Hannes12334 » 03 Veebr 2020 15:26

Kas mul on vaja mootoripatjade alumised mutrid lahti saada? Mitte kuidagi ei mahu sinna tavalise mutrivõtmega. Ma proovisin muidugi ülevalt läheneda, kas peaks altpoolt?

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: Rooliliigend vastu pükse

#12

Postitus Postitas n6ps » 03 Veebr 2020 17:48

Hannes12334 kirjutas:Kas mul on vaja mootoripatjade alumised mutrid lahti saada? Mitte kuidagi ei mahu sinna tavalise mutrivõtmega. Ma proovisin muidugi ülevalt läheneda, kas peaks altpoolt?


Alt tuleb padruniga läheneda. Mis sul plaanis teha on?

Hannes12334
Foorumi kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 01 Nov 2014 08:04
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21061

Re: Rooliliigend vastu pükse

#13

Postitus Postitas Hannes12334 » 03 Veebr 2020 17:51

n6ps kirjutas:
Hannes12334 kirjutas:Kas mul on vaja mootoripatjade alumised mutrid lahti saada? Mitte kuidagi ei mahu sinna tavalise mutrivõtmega. Ma proovisin muidugi ülevalt läheneda, kas peaks altpoolt?


Alt tuleb padruniga läheneda. Mis sul plaanis teha on?


Tahan proovida kas mootorit saab natuke ettepoole. Pükse hetkel raskem maha võtta, loodan, et mootori nihutamine lahendab mure.

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: Rooliliigend vastu pükse

#14

Postitus Postitas n6ps » 03 Veebr 2020 17:58

Hannes12334 kirjutas:
n6ps kirjutas:
Hannes12334 kirjutas:Kas mul on vaja mootoripatjade alumised mutrid lahti saada? Mitte kuidagi ei mahu sinna tavalise mutrivõtmega. Ma proovisin muidugi ülevalt läheneda, kas peaks altpoolt?


Alt tuleb padruniga läheneda. Mis sul plaanis teha on?


Tahan proovida kas mootorit saab natuke ettepoole. Pükse hetkel raskem maha võtta, loodan, et mootori nihutamine lahendab mure.


Seal vägapalju mänguruumi ei tohiks olla edasi-tagasi, võibolla millimeeter või kaks.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1156
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

Re: Rooliliigend vastu pükse

#15

Postitus Postitas ando » 04 Veebr 2020 11:40

Mänguruumi on seal rohkem. Lahti keeramiseks lühike 17 padrun ja pikendusega saab altpoolt kenasti ligi.
Jõud taga, peab minema.


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist