1. leht 1-st

Gaasi hoovastiku vahetus

Postitatud: 13 Apr 2019 21:36
Postitas Gregor
Tervist, oskab äkki keegi öelda, kuidas gaasi hoovastik kätte saada või on keegi ka ümber ehitanud seda trossi peale? Mul täna murdus ära ennem karburaatorit hoovastiku küljest viimane kõrv, seal oli keegi varem ka keevitanud midagi aga see on selline pornuhha et vahetaks välja, pidin lätist 250km koju sõitma nii, et sõber andis nööriga kõrvalt gaasi..

Re: Gaasi hoovastiku vahetus

Postitatud: 13 Apr 2019 23:27
Postitas Edel
Gregor kirjutas:Tervist, oskab äkki keegi öelda, kuidas gaasi hoovastik kätte saada või on keegi ka ümber ehitanud seda trossi peale? Mul täna murdus ära ennem karburaatorit hoovastiku küljest viimane kõrv, seal oli keegi varem ka keevitanud midagi aga see on selline pornuhha et vahetaks välja, pidin lätist 250km koju sõitma nii, et sõber andis nööriga kõrvalt gaasi..
Olen paar korda seda tööd teinud. Vajalik mootori liigutamine tulemüürist eemale. Mootori ja käigukasti kinnitused lahti võtta ja tungiga vms liigutada edasi või autot tagasi. Jälgid ventikat, et radikasse ei lähe. Sellest pilust piisab, et hoovastik välja tuleks. Need hoovastiku plastjunnid, mis uue detailiga kaasa tulevad, võivad olla haprast materjalist. Mul üks läks üsna varsti puruks, võtsin asenduse vana hoovastiku küljest. Samas ei pruugi uuel hoovastikul olla painded ka päris õiged, esimesel korral (VAZ-2106-l) jäi pedaal liiga kõrgele, painutasin seda ettevaatlikult õigesse asendisse. VAZ-2102 pidin ka seda vahetama, sellel olid painded õiged. Mõlemad töötavad siiani jamadeta.
06-l juhtus see suht ootamatult, siis pidin paar päeva kuidagi asenduse leidma, kuni oli aega poest uus tuua ja vahetada. Panin ajutiselt käsijuhtimisele. Veidi tüütu oli kuid sai hakkama :D Täpselt nii see oligi https://www.youtube.com/watch?v=JPXItW6f3Dk&t=1s Tegin video enne vahetamist.

Re: Gaasi hoovastiku vahetus

Postitatud: 14 Apr 2019 13:48
Postitas ats97
Hoova murdumise põhjuseks on väsinud/katkised mootoripadjad nii,et ka need tuleb vahetada.

Ats