1992 21053 export digi solex karburaatori seadistamine
Postitatud: 28 Aug 2017 21:57
Tervist.
Murelapseks siis 21053 1.5 49kw export varjant. Soomest toodud. Niipalju kui uurinud olen, siis tegemist digi solex karpaga. Mureks see, et co liiga kõrge ja koha peal ei käi hästi. Ostsime sellise veaga. Väidetavalt aju viga. Vahetasime aju ära ja co läks paremaks, kuid mitte piisavalt. Eelmine omanik oli õhuklapile(see mida juhib miski vedru vastavalt temperaaturile) augu sisse puurinud, olla siis käima saanud(augu panime kinni muidugi). Kui ajul pistik ära võtta, siis käib nagu ilusti, aga co ikka paigast. Siit ka küsimus, et kas keegi siit jagab seda süsteemi? Vaakum voolikuid on ka terve hunnik. On sellisele üldse mingeid vaakumi ja elektri skeeme leida? Ja kui nendel elektrilistel düüsidel/klappidel pistik tagant ära võtta, kas siis peaks ära surema? Tõstsime need düüsid ümber ka,aga midagi nagu ei muutunud. Kuidagi pikk tekst tuli, aga ehk keegi oskab aidata/suunata vms. Asume ise Pärnu kandis, kui sellest peaks midagi olenema.
Murelapseks siis 21053 1.5 49kw export varjant. Soomest toodud. Niipalju kui uurinud olen, siis tegemist digi solex karpaga. Mureks see, et co liiga kõrge ja koha peal ei käi hästi. Ostsime sellise veaga. Väidetavalt aju viga. Vahetasime aju ära ja co läks paremaks, kuid mitte piisavalt. Eelmine omanik oli õhuklapile(see mida juhib miski vedru vastavalt temperaaturile) augu sisse puurinud, olla siis käima saanud(augu panime kinni muidugi). Kui ajul pistik ära võtta, siis käib nagu ilusti, aga co ikka paigast. Siit ka küsimus, et kas keegi siit jagab seda süsteemi? Vaakum voolikuid on ka terve hunnik. On sellisele üldse mingeid vaakumi ja elektri skeeme leida? Ja kui nendel elektrilistel düüsidel/klappidel pistik tagant ära võtta, kas siis peaks ära surema? Tõstsime need düüsid ümber ka,aga midagi nagu ei muutunud. Kuidagi pikk tekst tuli, aga ehk keegi oskab aidata/suunata vms. Asume ise Pärnu kandis, kui sellest peaks midagi olenema.