1. leht 1-st

Niva-ja-klassiku-karteri-vahe

Postitatud: 28 Juul 2017 22:08
Postitas vasepoiss
Kuna sai nivalt tulnud mootor 05le peale tõstetud sai ka karteripõhi, õlipump ja õlivarda ümber karterisse ulatuv toru vahetatud.

Küsimus on selles, kas keegi oskab öelda palju erineb niva karteri õli nivoo klassiku omast, ehk siis palju on sügavusel vahet. Teaks õlivarrast lühendada või on mõnel klassikul olnud pikemat sorti õlivarrast, mis siseneb tuulutuse kopsikust.

Mootorit kokkupannes ei turgatanud pähe mõte erinevust mõõta. Hetkel sõidan umbes täpse õlikogusega kuid õlivardalt ma seda kontrollida adekvaatselt ei saa kuna varras on niva oma. :D

Re: Niva-ja-klassiku-karteri-vahe

Postitatud: 28 Juul 2017 22:13
Postitas SexSix
Kasuta tavalise Vazi õlivarrast.

Re: Niva-ja-klassiku-karteri-vahe

Postitatud: 03 Aug 2017 00:18
Postitas ando
1.7 plokil ei ole õlivarda auku. Kas sul on mõõtmine karterituulutuse kopsiku kaudu?

Re: Niva-ja-klassiku-karteri-vahe

Postitatud: 03 Aug 2017 10:09
Postitas kristjan92
Ando, täpselt nii tal on ☺️.

Re: Niva-ja-klassiku-karteri-vahe

Postitatud: 04 Aug 2017 22:18
Postitas vasepoiss
On kellelgi sellist üle/pakkuda?

EDIT: Niva pika varda ja klasikulise pika varda pikkuse vahe on täpselt 2cm (tegin varda ülevalt poolt lühamaks 2cm ja õlitase adekvaatne).