hei tuhajuhe lugesid sa äkki ka silveri juttu seal kui ma ei eksi oli piisavalt selgelt öeldud et arvud on sölltuvusesEsialgne postitaja tuhajuhe
Noh jah,kuda kellele kas jututuba või foorum.
Klapi vedrud nüüd eriti küll klapi suuruse ja nuki tõusust ei sõltu.Kui ikka väsinud tuleb uued panna.Ja mida suuremad pöörded seda kangemad vedrud peaks olema.Aga väga tugevaks ka ei saa ajada.
nukkvõll
nukkvõll
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Kahju, et keegi (mina kaasaarvatud) pole suutnud mingeid konkreetseid valemeid leida veel. Otsigem neid. Aga niipalju kui olen uurinud, hakkan tähele panema, et arvestada tuleb ka õhu (küttesegu) massi, selle liikumise kiirusest tulenevat inertsi. See omakorda sõltub kanalite suurusest. Omakorda arvetatav suurus nukka valides. Tänavaautodele ei soovitagi mingi a la 300-kraadist nukka sest see ei tee muud, kui liigutab pöördemomendi üles. Madalatel pööretel jõudu pole.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Kuna mootoreid teevad ikkagi insenerid siis mootorite veel paremaks tegemine nõuab ka päris palju teadmisi (ei, ma ei kiida ennast, olen isegi veel päris võhik) seega pole veel endal ühtegi tööd ette näidata aga antud nukka puhul millest just rääkisin: 300 kraadi teeb väntvõll (mitte nukkvõll) selle aja jooksul kui klapp on avatud. muidugi on ka siin erinevaid mõõtmismeetodeid.