2. leht 2-st

Postitatud: 12 Juul 2012 15:21
Postitas lada
Njahh lugu selline, et alumine ots on juba kokku laotud ja võimalus ainult peast nüüd võtta. Samas kui kaanest 2mm teeb sellesama teema tabeli järgi surveastme juba 10,4:1 siis plokist sama palju maha võttes peaks ju surve veel suuremaks minema kuna siis võetakse maha silindri suuruselt pinnalt vs kaanest, kus väiksemaks läheb ainult põlemiskambri osa..
Mulle pakub sama asi huvi mis logmanile.

Postitatud: 12 Juul 2012 15:38
Postitas olaaf
 
logman kirjutas: 
olaaf kirjutas: ... kaane pind tasa ...
Ei saa hästi aru.
Mida see sõnakolmik täpselt tähendab?
Pidasin silmas tihendipinna puhastamist ainult lihvimise teel, eemaldades minimaalselt metalli.
Kui kaan veel osadeks pane nukkvõll ilma nookuriteta peale ja vaata kas too ilusti vabalt ringi käib - minu käsutuses olevatest plokikaantest päris mitmel on plokikaas ka pealt kõver veidi - eriti tähelepanelikult tuleks läheneda juba korra lihvitud plokikaantele!!! kõverat kaant pealtpoolt tavaliselt kontrollida ei vaevuta.
Sansa plokikaas millel nukkvõllid plaks ja plaks pooleks läksid oli pealt 0,2mm kõver ainult..

Kaanest mahavõttes õnnestub kindlasti madalama surveastmega masin detoneerima saada, kuna see lollakas pilu (~3mm) jääb kolvi ja plokikaane vahele.
Ainult kaanest 1,5-2mm võiks ju võtta.
NB! surveastet tõstes pead nii ehk naa muutma jagaja parameetreid veidi, kuna pauk levib silindris kiiremini pole nii varast süüdet enam vaja.
Selle tõttu on ka 2106 ja 21213 mootoritele mõeldud jagajatel erinevate parameetritega tsentrifugaalregulaator.

edu!

Postitatud: 08 Mär 2014 15:09
Postitas võts
tere

mul selline küsimus kui plokikaanes 1.2 mm maha võta ja metall tihend panna kas siis juhtub midagi kui tuleb veel sport nukk ja reguleeritav nuka ratas.oskab keegi veel öelda kus ja kes lihvimist teeb. mootor 1.7 lada niva

tänud

Postitatud: 06 Apr 2014 23:20
Postitas Qunts
Oleks vaja lihvida plokist 1,8mm ja väntvõll remont mõõtu, kus võiks leida inimest Tallinnas ja mis võiks maksma minna ?
Samas on kahjustada saanud ainult raamsaale liugpind, kas tasub kepsu liugpinda lihvima hakkata ?
Palju oleks surve aste mootoril kui kaanest on maha lihvitud 2,6 mm ja plokist veel lisaks 1,8 samas süvendiga kolvid - 5 cc ja põlemiskamber 30 cc ?

Postitatud: 07 Apr 2014 07:20
Postitas olaaf
kui vänt 80 ja kolb 79,4 ja kolb jääb tasapinnast 0,3mm allapoole siis SA=~10,4

lihvivad:
Tõukur AS http://www.toukur.ee/?mis=kontakt
härra Detjonõshev https://www.1182.ee/et/jevgeni-detjonoshev-fie

Postitatud: 24 Mai 2016 21:29
Postitas ubja47
Kui palju võib surveaste 1600 mootoril väheneda kui kolvidele teen klapi süvendused?

Re: TABEL plokikaane mahalihvimine mm vs surveaste [muudetud]

Postitatud: 27 Mai 2018 22:11
Postitas H0PE
tere, sooviks teada palju saaks lihvida plokikaanest, et klapid vastu kolbe käima ei hakkaks? ja palju surveaste olema peab, et 98-ga sõita?

aitäh