1. leht 1-st

Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu

Postitatud: 27 Nov 2016 23:11
Postitas ccve
21053 peal olev 1500cc ja 51kw mootor sureb välja peale ~30min / 30km sõitu.

Umbes-täpselt peale sellist vahemaa sõitu hakkab mootor puterdama (nagu käiks täis), muutub jõuetuks ning sureb välja. Vahest aitab kui käik alla vahetada ning gaas põhja lüüa, käib puhtaks ja peale seda saab veel paar minutit sõita. Peale seda kui auto on jõuetuks muutunud ning seiskunud vajab seismist ainult 30sek-1min ning sõidab jälle nagu unistus järgmised 30km / 30min.

Milles viga?

Kütusepumba just vahetasin, ei muutunud midagi. Kütusehaisu on tunda tavapärasemast rohkem, samuti ka summutist tulevaid heitgaase.

Kütusekulu on ka liialt suur.

Kapotialt leidsin lahtiseid pistikuid jms. Kas need peavadki lahti olema või kus pärit/mille omad need on?
Samuti õhuvõtu toru juures on kerekülge needitud andur (tundub nagu õhulugeja), kas see käibki sinna?

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 28 Nov 2016 21:36
Postitas MuKi14
Kõige lihtsam oleks sinna vast tavaline karpa panna. Praegu seal digisolex nagu ma aru saan. Too needitud andur peaks olema koormus andur vms, vaakumipealt töötab. Nii palju kui ma mäletan siis see suurt miskit ei mõjutanud. :D aga kui lambda juhtmeid taga polnud (viimane pilt) siis see mõjutas küll, nii töötamist kui küttekulu.

Postitatud: 28 Nov 2016 22:31
Postitas gigull
Pane sooja õhuvõtt kollektorist õhupuhastajasse ja enam ei lähe karburaator jäässe.

Postitatud: 28 Nov 2016 23:51
Postitas ccve
Arvad, et selles võib probleem olla?
Kahtlen, et plus kraadidega karpa jäässe läheb?

Postitatud: 29 Nov 2016 11:12
Postitas -lada07-
Olen omasilmaga näinud kuidas karpa ka praeguste ilmadega jäässe läheb :)

Postitatud: 29 Nov 2016 11:32
Postitas ccve
Ostan selle toru ja paigaldan täna, kuid sügavalt kahtlen, et selles viga.
Mis seletab karpa jäätumise puhul seda, et peale 30sek seismist auto töötab jälle? 30sekundiga sulab puhtaks karpa?

Postitatud: 29 Nov 2016 11:46
Postitas ats97
Mõjutab küll - ise olen täheldanud, et trall hakkab peale +4...5C juures(ja külmem) ning see natuke aega seismist sulatab asja piisavalt lahti küll, et jälle toimida.

Ats.

Postitatud: 29 Nov 2016 12:06
Postitas olaaf
karpa võib jäätuda kindlasti.. kui välja sureb võta küünlad maha ja tee neist pilt...
kas kollektoril tosooli läbivool toimib kenasti? see kipub samaaridel umbe jääma ja ei ole vedelikul ringlust enam..

kõige lollim on +5...-5 kraadi. 16 kraadise külmaga polnud probleemi enam :)

Postitatud: 29 Nov 2016 18:34
Postitas ccve
Täna terve päeva ringi kärutanud ning mitte ühtegi probleemi. Temperatuur oli vahemikus -5 kuni -7. Täitsa loogiline, et eelnevalt pakutud variant on tõene. Probleemid olid seal 0-5 kraadi vahemikus.

Toru olemas ning homme panen külge.

Veel huvitab mind esimeses postituses kolmandal ja neljandal pildil olevad andurid vms. Õhupuhasti sees ja neljandal pildil vooliku sees. Mis need täpsemalt on ja mis eesmärki täidavad? Kas sinna peaks mingi voolik/juhe järgi minema?

Postitatud: 29 Nov 2016 20:30
Postitas olaaf
need on AXTEC süsteemi vaakum termoklapid milllega juhiti ntx absorberi tuulutust jne..
see on siis nn digisolex

tee karpast ka pilt, kas on seesama -62 lõpuga või tavaline mehhaaniline peale pandud.

Postitatud: 30 Nov 2016 16:39
Postitas ccve
 
olaaf kirjutas:need on AXTEC süsteemi vaakum termoklapid milllega juhiti ntx absorberi tuulutust jne..
see on siis nn digisolex

tee karpast ka pilt, kas on seesama -62 lõpuga või tavaline mehhaaniline peale pandud.
Nendele klappidele siis midagi külge ei pea käima? Juhe vms.

Pilt

Pilt

Postitatud: 02 Dets 2016 09:23
Postitas olaaf
:D sul on tavaline osoonikärakas solexi asemele pistetud - sellepärast ka külmumise probleem nõnda suur on...
ainult el mangentklapp tahab saada +12 süütega, muud asjad on lisakaal...

Re: Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu

Postitatud: 29 Okt 2017 19:16
Postitas aivo911
Mul sama teema. Soetasin endale 2105 1.3 51 kw 83 aasta ja pärnust tartusse yulles teepeal neli korda lihtsalt kadus j6ud ära pöörded maha ja suri välja. Minut kaks tee ääres seismist ja vuras jälle 40 km. Kuidas seda toru värki karburaatorisse ühendada on ehk kellegil mõni pilt lisada. Tänid ette.

Re: Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu

Postitatud: 03 Nov 2017 15:48
Postitas Jass
Täitsa tuttav teema – karburaatori difuusor jäätub juba +5°C, niiske ilmaga veelgi varem, kütusekulu suureneb kohutavalt ja lõpuks jääb mootor seisma. Kui difuusor kohapeal lahti sulab, siis töötab jälle. Kõige õigem oleks vana hea Weberi paigaldamine, millel on olemas sooja jahutusvedelikuga ühendamise otsad. Kollektorilt lisaks soe õhk ja talvine kütusekulu väheneb märgatavalt ja auto sõidab iga ilmaga hästi. Ozoni puhul sai tehtud paksust alumiiniumist vahetükk talla alla koos 2 originaal papptihendiga. Aitas väga hästi talvel – suveks vahetasin jälle bakeliidist vahetüki vastu tagasi.