Klassiku kütusepumba tootlikkus?
Klassiku kütusepumba tootlikkus?
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Klassiku kütusepumba tootlikkus?
Lihtne küsimus praktikutele. Kas klassiku originaal kütusepumpa kannatab kasutada topeltkarpadega?
Autol on natukene moditud 21213 mootor, laia nuka ja ülekäidud plokikaane kanalitega. Praegu töötab standardse benspumbaga. Kohapeal töötab kenasti ja rõhk on sobivalt 0,2 bar-i. Reaalse koormuse all pole veel proovinud, aga hetkel tundub justkui toimivat? Pole erilist huvi mingit elektrilist pumpa peale aretama hakata, kui niimoodi ka saab. Kardan just, et kas hakkab pumba tootlikkus suurtel pööretel kuidagi vähenema? See vedru seal suht pehme ju, et äkki jääb pööretel lööke vahele jätma, umbes nagu klapp jääb pehme vedruga "hõljuma" vms?
Autol on natukene moditud 21213 mootor, laia nuka ja ülekäidud plokikaane kanalitega. Praegu töötab standardse benspumbaga. Kohapeal töötab kenasti ja rõhk on sobivalt 0,2 bar-i. Reaalse koormuse all pole veel proovinud, aga hetkel tundub justkui toimivat? Pole erilist huvi mingit elektrilist pumpa peale aretama hakata, kui niimoodi ka saab. Kardan just, et kas hakkab pumba tootlikkus suurtel pööretel kuidagi vähenema? See vedru seal suht pehme ju, et äkki jääb pööretel lööke vahele jätma, umbes nagu klapp jääb pehme vedruga "hõljuma" vms?
- indrek56
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Juun 2015 21:23
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Samara 21083
- Kontakt:
Jällegi külajutt aga mulle seletati ühe juhtumi juures, et probleem on vaid järgiaidatud mootoritel kõrgemate pöörete juures ja siis pump pidavat toimetama mitte päris nii nagu vaja. Asendatavat mingite itaalia omadega millega seda probleemi polnud. Aga siin peaks olema teadjamaid kes ise teinud ja näinud mitte ainult kuulnud
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Vfts mootoril oli vähemalt reklaampiltidel orig pump.
https://i.wheelsage.org/pictures/engine ... vfts_1.jpg
https://i.wheelsage.org/pictures/engine ... vfts_1.jpg
m'kay
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Selle üle ma jäingi juurdlema, et kas pump suudab ka pöörtel tootlikkust säilitada. Seal membraani all ju nii pehme vedru. Kas kõrgel pöördel ikka suudab pump selle vahevõlli nukiga sammu pidada ja piisavat tootlikkust säilitada? Kohapeal tuuritades on rõhuga kõik ok, aga see ei kajasta ju tegelikku sõitmist. Tegelikult oleks vaja kuskil pikema sirge peal täisgaasiga lasta ja kütterõhku jälgida. Praktikas pole ma sinnamaani veel jõudnud ja katsun virtuaalsel teel probleeme ennetada.