Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu

Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 607
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu

#1

Postitus Postitas ccve » 27 Nov 2016 23:11

21053 peal olev 1500cc ja 51kw mootor sureb välja peale ~30min / 30km sõitu.

Umbes-täpselt peale sellist vahemaa sõitu hakkab mootor puterdama (nagu käiks täis), muutub jõuetuks ning sureb välja. Vahest aitab kui käik alla vahetada ning gaas põhja lüüa, käib puhtaks ja peale seda saab veel paar minutit sõita. Peale seda kui auto on jõuetuks muutunud ning seiskunud vajab seismist ainult 30sek-1min ning sõidab jälle nagu unistus järgmised 30km / 30min.

Milles viga?

Kütusepumba just vahetasin, ei muutunud midagi. Kütusehaisu on tunda tavapärasemast rohkem, samuti ka summutist tulevaid heitgaase.

Kütusekulu on ka liialt suur.

Kapotialt leidsin lahtiseid pistikuid jms. Kas need peavadki lahti olema või kus pärit/mille omad need on?
Samuti õhuvõtu toru juures on kerekülge needitud andur (tundub nagu õhulugeja), kas see käibki sinna?

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#2

Postitus Postitas MuKi14 » 28 Nov 2016 21:36

Kõige lihtsam oleks sinna vast tavaline karpa panna. Praegu seal digisolex nagu ma aru saan. Too needitud andur peaks olema koormus andur vms, vaakumipealt töötab. Nii palju kui ma mäletan siis see suurt miskit ei mõjutanud. :D aga kui lambda juhtmeid taga polnud (viimane pilt) siis see mõjutas küll, nii töötamist kui küttekulu.

gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

#3

Postitus Postitas gigull » 28 Nov 2016 22:31

Pane sooja õhuvõtt kollektorist õhupuhastajasse ja enam ei lähe karburaator jäässe.

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 607
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#4

Postitus Postitas ccve » 28 Nov 2016 23:51

Arvad, et selles võib probleem olla?
Kahtlen, et plus kraadidega karpa jäässe läheb?
WWW.RALLIPOOD.EE

AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

-lada07-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Dets 2015 00:31
Asukoht: Karinu küla
Autod: 2107

#5

Postitus Postitas -lada07- » 29 Nov 2016 11:12

Olen omasilmaga näinud kuidas karpa ka praeguste ilmadega jäässe läheb :)

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 607
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#6

Postitus Postitas ccve » 29 Nov 2016 11:32

Ostan selle toru ja paigaldan täna, kuid sügavalt kahtlen, et selles viga.
Mis seletab karpa jäätumise puhul seda, et peale 30sek seismist auto töötab jälle? 30sekundiga sulab puhtaks karpa?
WWW.RALLIPOOD.EE

AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

#7

Postitus Postitas ats97 » 29 Nov 2016 11:46

Mõjutab küll - ise olen täheldanud, et trall hakkab peale +4...5C juures(ja külmem) ning see natuke aega seismist sulatab asja piisavalt lahti küll, et jälle toimida.

Ats.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4868
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#8

Postitus Postitas olaaf » 29 Nov 2016 12:06

karpa võib jäätuda kindlasti.. kui välja sureb võta küünlad maha ja tee neist pilt...
kas kollektoril tosooli läbivool toimib kenasti? see kipub samaaridel umbe jääma ja ei ole vedelikul ringlust enam..

kõige lollim on +5...-5 kraadi. 16 kraadise külmaga polnud probleemi enam :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 607
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#9

Postitus Postitas ccve » 29 Nov 2016 18:34

Täna terve päeva ringi kärutanud ning mitte ühtegi probleemi. Temperatuur oli vahemikus -5 kuni -7. Täitsa loogiline, et eelnevalt pakutud variant on tõene. Probleemid olid seal 0-5 kraadi vahemikus.

Toru olemas ning homme panen külge.

Veel huvitab mind esimeses postituses kolmandal ja neljandal pildil olevad andurid vms. Õhupuhasti sees ja neljandal pildil vooliku sees. Mis need täpsemalt on ja mis eesmärki täidavad? Kas sinna peaks mingi voolik/juhe järgi minema?
WWW.RALLIPOOD.EE

AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4868
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#10

Postitus Postitas olaaf » 29 Nov 2016 20:30

need on AXTEC süsteemi vaakum termoklapid milllega juhiti ntx absorberi tuulutust jne..
see on siis nn digisolex

tee karpast ka pilt, kas on seesama -62 lõpuga või tavaline mehhaaniline peale pandud.
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 607
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#11

Postitus Postitas ccve » 30 Nov 2016 16:39

 
olaaf kirjutas:need on AXTEC süsteemi vaakum termoklapid milllega juhiti ntx absorberi tuulutust jne..
see on siis nn digisolex

tee karpast ka pilt, kas on seesama -62 lõpuga või tavaline mehhaaniline peale pandud.


Nendele klappidele siis midagi külge ei pea käima? Juhe vms.

Pilt

Pilt
WWW.RALLIPOOD.EE

AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4868
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#12

Postitus Postitas olaaf » 02 Dets 2016 09:23

:D sul on tavaline osoonikärakas solexi asemele pistetud - sellepärast ka külmumise probleem nõnda suur on...
ainult el mangentklapp tahab saada +12 süütega, muud asjad on lisakaal...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

aivo911
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 09 Jaan 2016 19:57
Asukoht: tartumaa

Re: Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu

#13

Postitus Postitas aivo911 » 29 Okt 2017 19:16

Mul sama teema. Soetasin endale 2105 1.3 51 kw 83 aasta ja pärnust tartusse yulles teepeal neli korda lihtsalt kadus j6ud ära pöörded maha ja suri välja. Minut kaks tee ääres seismist ja vuras jälle 40 km. Kuidas seda toru värki karburaatorisse ühendada on ehk kellegil mõni pilt lisada. Tänid ette.

Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Mootoril jõud kaob ja sureb välja peale 30min sõitu

#14

Postitus Postitas Jass » 03 Nov 2017 15:48

Täitsa tuttav teema – karburaatori difuusor jäätub juba +5°C, niiske ilmaga veelgi varem, kütusekulu suureneb kohutavalt ja lõpuks jääb mootor seisma. Kui difuusor kohapeal lahti sulab, siis töötab jälle. Kõige õigem oleks vana hea Weberi paigaldamine, millel on olemas sooja jahutusvedelikuga ühendamise otsad. Kollektorilt lisaks soe õhk ja talvine kütusekulu väheneb märgatavalt ja auto sõidab iga ilmaga hästi. Ozoni puhul sai tehtud paksust alumiiniumist vahetükk talla alla koos 2 originaal papptihendiga. Aitas väga hästi talvel – suveks vahetasin jälle bakeliidist vahetüki vastu tagasi.


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist