4. leht 21-st

Postitatud: 03 Jaan 2016 07:51
Postitas Tony_2106
 
Kytt kirjutas:Mina sinu asemel mõtleksin kaks korda enne kui originaalpikkusega 02 vedrud taha alla paned. Pildil näha milline auto välja hakkab nägema - pole see ilus ega aita see ka kaasa auto juhitavusele
Nojah, On sul mingi parem idee välja pakkuda? Panen siis 2106 originaal vedrud koos natuke paksema padjaga alla?

Postitatud: 03 Jaan 2016 10:54
Postitas SexSix
Arvan, et lihtsalt uute vedrudega jääd rahule. Proovi järgi vaadata, kas vedru peale sirtsutatud rohelist, kollast või hoopis pruuni värvi? Siin näha kollasega märgistatud vedru.
https://www.google.ee/imgres?imgurl=htt ... AzCFMoUDBQ
Praegu ikka liivakott pagaasnikus? Liivakott: 50 kg+?
Auto võiksid ära kaaluda, ül. punkti piduristendis.

Postitatud: 03 Jaan 2016 12:43
Postitas Kytt
Milleks sul tagaotsa nii kõrgele on vaja ajada? Hakkad pagulasi pagassis üle piiri vedama?
Originaalvedru originaalpuksiga on 99% juhtudest täiesti piisav, teine varaint on 02 vedru ja relakas - hakkas poole ringi kaupa maha lõikuma kuni saad soovitud kõrguse.

Postitatud: 03 Jaan 2016 13:00
Postitas Tony_2106
 
SexSix kirjutas:Arvan, et lihtsalt uute vedrudega jääd rahule. Proovi järgi vaadata, kas vedru peale sirtsutatud rohelist, kollast või hoopis pruuni värvi? Siin näha kollasega märgistatud vedru.
https://www.google.ee/imgres?imgurl=htt ... AzCFMoUDBQ
Praegu ikka liivakott pagaasnikus? Liivakott: 50 kg+?
Auto võiksid ära kaaluda, ül. punkti piduristendis.
Vedrud on kõik mingi sodi ja kruusaga koos, aga eks puhastan mingi päev ära ja vaatan.

Postitatud: 03 Jaan 2016 13:02
Postitas Tony_2106
 
Kytt kirjutas:Milleks sul tagaotsa nii kõrgele on vaja ajada? Hakkad pagulasi pagassis üle piiri vedama?
Originaalvedru originaalpuksiga on 99% juhtudest täiesti piisav, teine varaint on 02 vedru ja relakas - hakkas poole ringi kaupa maha lõikuma kuni saad soovitud kõrguse.
:D Enne maale minekut pean tagaosa kõrgemale tõstma, kuna vastasel juhul jääb summuti praamilt maha sõites praamile maha, antud tagaosa madaluse tõttu.

Postitatud: 03 Jaan 2016 13:04
Postitas Tony_2106
Pilt

Arvan, et tahan saavutada pildil näidatud tagaosa kõrgusest poole.

Postitatud: 03 Jaan 2016 13:21
Postitas Kytt
Mis praamidega sa sõidad kuhu vaid maasturiga peale saab? Lada kliirens originaalvedrudega on ca 5cm kõrgem kui keskmisel lääne sõiduautol, seega kui suvaline fordi, audi või mazda nässakas sinna paadile suudab sõita, saad ka sina oma originaalkõrgusega vedrudega.

Ja nüüd soe soovitus, kui su auto vähegi tänavalegaalne on, siis mine mõnest remonditöökojast või ülevaatuspunktist läbi ja lase neil auto üle vaadata, see mõnikümmend euri on mõistlik kulutus kui iseseisvalt ei suuda defektseid detaile tuvastada. Tunde järgi juppide vahetus läheb sul kulukaks, eriti narr on vahetada vana kuid korralik jupp uue vastu.

Postitatud: 03 Jaan 2016 14:44
Postitas SexSix
Her Kytt vist ei tea, et saartevaheline praamiliiklus on nõukaajas tagasi:D

Postitatud: 03 Jaan 2016 15:01
Postitas Kytt
 
SexSix kirjutas:Her Kytt vist ei tea, et saartevaheline praamiliiklus on nõukaajas tagasi:D
Aastal 2007 ei osatud häid praame taga nutta, sest siis just need samad eelajaloolised paadid sõitsidki, aga saarele suutsid sõita ka need kolm masinat. Tony auto on ka hetkel all olevate väsinud vedrudega nende kõrval ikka tõsine maastur ;)

Pilt

Postitatud: 03 Jaan 2016 15:46
Postitas Tony_2106
:D OK Siis ostan vaid 2106 originaal vedrud ja vajadusel veidi paksemad padjad.

Mul on ka plaanis originaal välispeeglid vahetada Lada 2104, 2105 või 2107 peeglite vastu, kuna need on suuremad. Tahaks leida taolisi, nagu on järgneval pildil oleval 2107-l peal:

Pilt

Siis pean ka esiustele leidma Lada 2104, 2105 või 2107 klaasid.

Kas keegi on sellist uuendust muidu teinud oma 2106-le siin foorumis?

Postitatud: 12 Jaan 2016 17:49
Postitas Tony_2106
Täna sai soetatud ülemised ja alumised sarniirid. Lähiajal läheb vahetuseks.

Alumised soetasin Raplast - Master Sport 2101-07 1173301B-SET/2/-MS
nende eest maksin kokku 13€

Pilt


Ülemised ostsin Veerenni Lada poest - Delphi TC203 (kokku 22€ - 11€/tk)

Pilt


Mainisin poe müüjale ka, et sai soetatud Master Sport alumised sarniirid. Selle peale krimpsutas mees nina ja laitis need sarniirid maha. Ütles, et mõned kliendid tulevad nende samade sarniiridega tema juurde ning ostavad sealt paremad (nt.Delphi), ühesõnaga müüja väitel pidid need Master Sport alumised Sarniirid kiirelt lagunema.

Kas kellegil on nendega kogemusi?

Postitatud: 12 Jaan 2016 18:25
Postitas MargusR
MS on selline saast,et hoian võimalikult kaugel ennast sellest kraamist.Põhjus-esipiduri silindri kõrva murdumine esimesel vajutamisel,kohe häälitsema hakanud rihmarullik(laagris määret paar grammi ehk)jne.

Postitatud: 12 Jaan 2016 21:22
Postitas Tony_2106
OK, siis ma alumisi ei pane külge vaid lähen veerenni poodi uuesti ning ostan sealt 22€ eest korralikud alumised

Postitatud: 12 Jaan 2016 23:26
Postitas VäikeMägilane
head kogemused Lemförderi, Trek'iga
samuti mõni vene enda oma peab häste vasta, oleneb kuis tehtu om. peat käes hoitma ja katsuma...

Postitatud: 13 Jaan 2016 10:44
Postitas Kytt
Delphi ja Treki sillajupid pidasid mul paremini vastu kui Lemföder (see võib muidugi vaid ainult tunduda nii, sest Lemföderi perioodil kasutas autot võistlustel 2-3 inimest korraga).
MasterSporti detailidest(ükskõik millistest) käi kauge kaarega mööda.

Postitatud: 13 Jaan 2016 13:04
Postitas Tony_2106
 
Kytt kirjutas:Delphi ja Treki sillajupid pidasid mul paremini vastu kui Lemföder (see võib muidugi vaid ainult tunduda nii, sest Lemföderi perioodil kasutas autot võistlustel 2-3 inimest korraga).
MasterSporti detailidest(ükskõik millistest) käi kauge kaarega mööda.
Ma kahjuks jõudsin juba soetada Master Sport alumised sarniirid, kuid neid ma külge nüüd küll ei pane, peale hilist taustauuringut.

Kuid mida ma nende MS-dega nüüd teen, ei tahaks 13€ korstnasse pühkida, kuna selle summa eest oleks saanud ühe alumise Delphi sarniiri.

Soetan mingil ajal Delphi alumised sarniirid ka.

Postitatud: 13 Jaan 2016 15:54
Postitas likoor
Ega see nii hull nüüd ka pole, et alla ei kannata panna. Kogemus täitsa olemas ja ehk on kasuks ikka, kuigi teise automargi alt. Olid kasutuses Moskvich 412-l ja kestsid umbes kaks suvehooaega. Pärast seda oli mõlemal alumisel šarniiril loks sees. Tagantjärgi mõtlesin, et oleks võinud teha augu sisse määrdenipli jaoks ja oleks võinud määret täis panna - arvatavasti viimase puudumises oligi põhjus. Olgem ausad - hinda ju ka ei ole.

Postitatud: 13 Jaan 2016 17:57
Postitas Tony_2106
Arvan, et need Master Sport sarniirid ehk lähevadki sellepärast läbi, et seal on liiga vähe määret sees. Kuigi ma pole spetsialist, siis see on minu arvamus.

Postitatud: 14 Jaan 2016 08:41
Postitas reiner
 
Tony_2106 kirjutas:Arvan, et need Master Sport sarniirid ehk lähevadki sellepärast läbi, et seal on liiga vähe määret sees. Kuigi ma pole spetsialist, siis see on minu arvamus.
Aga siis määri korralikult ära ja pane külge. Võimalusel paigalda määrdeniplid. Ja kui järgmine kord Veerennis poes oled ja rahakott lubab, siis osta ühed Delphid riiulisse.. Nii igaks juhuks;)
Isiklikult olen kasutanud erinevatel Ladadel MS varuosasid ja kogemused on olnud nii häid kui halbu. Kuigi jah, enam MS ei osta..

Postitatud: 15 Jaan 2016 18:20
Postitas Tony_2106
Täna, enne tööle minekut sai käidud läbi Veerenni Lada kauplusest ja soetatud ka Delphi alumised sarniirid. (2x11€)
Plaanis oli enne tööle hakkamist vahetada 1,5h kiirelt sarniirid, nii kõrvalistuja kui ka juhipoolsed. Kahjuks plaaniks see jäigi, kuna 1h rahmeldamise järel jain vaid ühe pisikese mutri lahti ning vist sai keeratud ühel suurel muttril randid maha. :(

Mis seal ikka, panis asjad jälle kokku ning pussutasin mõlemal pool kõik mutrid ja poldid üle ning jätsin need imbuma. Eks mingil ajal hakkan uuesti proovima, siis võtan ka igaks juhuks relaka ka kaasa. Vanadest sarniiride poltidest ning muttritest mul eriti kaju ei ole, sest uutel on kõik poldid ja mutrid ilusti kaasas.