21063 1300SL, Tony_2106, 1990

21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#61

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Jaan 2016 07:51

 
Kytt kirjutas:Mina sinu asemel mõtleksin kaks korda enne kui originaalpikkusega 02 vedrud taha alla paned. Pildil näha milline auto välja hakkab nägema - pole see ilus ega aita see ka kaasa auto juhitavusele


Nojah, On sul mingi parem idee välja pakkuda? Panen siis 2106 originaal vedrud koos natuke paksema padjaga alla?

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#62

Postitus Postitas SexSix » 03 Jaan 2016 10:54

Arvan, et lihtsalt uute vedrudega jääd rahule. Proovi järgi vaadata, kas vedru peale sirtsutatud rohelist, kollast või hoopis pruuni värvi? Siin näha kollasega märgistatud vedru.
https://www.google.ee/imgres?imgurl=htt ... AzCFMoUDBQ
Praegu ikka liivakott pagaasnikus? Liivakott: 50 kg+?
Auto võiksid ära kaaluda, ül. punkti piduristendis.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2013
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#63

Postitus Postitas Kytt » 03 Jaan 2016 12:43

Milleks sul tagaotsa nii kõrgele on vaja ajada? Hakkad pagulasi pagassis üle piiri vedama?
Originaalvedru originaalpuksiga on 99% juhtudest täiesti piisav, teine varaint on 02 vedru ja relakas - hakkas poole ringi kaupa maha lõikuma kuni saad soovitud kõrguse.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#64

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Jaan 2016 13:00

 
SexSix kirjutas:Arvan, et lihtsalt uute vedrudega jääd rahule. Proovi järgi vaadata, kas vedru peale sirtsutatud rohelist, kollast või hoopis pruuni värvi? Siin näha kollasega märgistatud vedru.
https://www.google.ee/imgres?imgurl=htt ... AzCFMoUDBQ
Praegu ikka liivakott pagaasnikus? Liivakott: 50 kg+?
Auto võiksid ära kaaluda, ül. punkti piduristendis.


Vedrud on kõik mingi sodi ja kruusaga koos, aga eks puhastan mingi päev ära ja vaatan.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#65

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Jaan 2016 13:02

 
Kytt kirjutas:Milleks sul tagaotsa nii kõrgele on vaja ajada? Hakkad pagulasi pagassis üle piiri vedama?
Originaalvedru originaalpuksiga on 99% juhtudest täiesti piisav, teine varaint on 02 vedru ja relakas - hakkas poole ringi kaupa maha lõikuma kuni saad soovitud kõrguse.


:D Enne maale minekut pean tagaosa kõrgemale tõstma, kuna vastasel juhul jääb summuti praamilt maha sõites praamile maha, antud tagaosa madaluse tõttu.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#66

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Jaan 2016 13:04

Pilt

Arvan, et tahan saavutada pildil näidatud tagaosa kõrgusest poole.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2013
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#67

Postitus Postitas Kytt » 03 Jaan 2016 13:21

Mis praamidega sa sõidad kuhu vaid maasturiga peale saab? Lada kliirens originaalvedrudega on ca 5cm kõrgem kui keskmisel lääne sõiduautol, seega kui suvaline fordi, audi või mazda nässakas sinna paadile suudab sõita, saad ka sina oma originaalkõrgusega vedrudega.

Ja nüüd soe soovitus, kui su auto vähegi tänavalegaalne on, siis mine mõnest remonditöökojast või ülevaatuspunktist läbi ja lase neil auto üle vaadata, see mõnikümmend euri on mõistlik kulutus kui iseseisvalt ei suuda defektseid detaile tuvastada. Tunde järgi juppide vahetus läheb sul kulukaks, eriti narr on vahetada vana kuid korralik jupp uue vastu.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#68

Postitus Postitas SexSix » 03 Jaan 2016 14:44

Her Kytt vist ei tea, et saartevaheline praamiliiklus on nõukaajas tagasi:D

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2013
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#69

Postitus Postitas Kytt » 03 Jaan 2016 15:01

 
SexSix kirjutas:Her Kytt vist ei tea, et saartevaheline praamiliiklus on nõukaajas tagasi:D


Aastal 2007 ei osatud häid praame taga nutta, sest siis just need samad eelajaloolised paadid sõitsidki, aga saarele suutsid sõita ka need kolm masinat. Tony auto on ka hetkel all olevate väsinud vedrudega nende kõrval ikka tõsine maastur ;)

Pilt

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#70

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Jaan 2016 15:46

:D OK Siis ostan vaid 2106 originaal vedrud ja vajadusel veidi paksemad padjad.

Mul on ka plaanis originaal välispeeglid vahetada Lada 2104, 2105 või 2107 peeglite vastu, kuna need on suuremad. Tahaks leida taolisi, nagu on järgneval pildil oleval 2107-l peal:

Pilt

Siis pean ka esiustele leidma Lada 2104, 2105 või 2107 klaasid.

Kas keegi on sellist uuendust muidu teinud oma 2106-le siin foorumis?

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#71

Postitus Postitas Tony_2106 » 12 Jaan 2016 17:49

Täna sai soetatud ülemised ja alumised sarniirid. Lähiajal läheb vahetuseks.

Alumised soetasin Raplast - Master Sport 2101-07 1173301B-SET/2/-MS
nende eest maksin kokku 13€

Pilt


Ülemised ostsin Veerenni Lada poest - Delphi TC203 (kokku 22€ - 11€/tk)

Pilt


Mainisin poe müüjale ka, et sai soetatud Master Sport alumised sarniirid. Selle peale krimpsutas mees nina ja laitis need sarniirid maha. Ütles, et mõned kliendid tulevad nende samade sarniiridega tema juurde ning ostavad sealt paremad (nt.Delphi), ühesõnaga müüja väitel pidid need Master Sport alumised Sarniirid kiirelt lagunema.

Kas kellegil on nendega kogemusi?

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#72

Postitus Postitas MargusR » 12 Jaan 2016 18:25

MS on selline saast,et hoian võimalikult kaugel ennast sellest kraamist.Põhjus-esipiduri silindri kõrva murdumine esimesel vajutamisel,kohe häälitsema hakanud rihmarullik(laagris määret paar grammi ehk)jne.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#73

Postitus Postitas Tony_2106 » 12 Jaan 2016 21:22

OK, siis ma alumisi ei pane külge vaid lähen veerenni poodi uuesti ning ostan sealt 22€ eest korralikud alumised

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1214
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

#74

Postitus Postitas VäikeMägilane » 12 Jaan 2016 23:26

head kogemused Lemförderi, Trek'iga
samuti mõni vene enda oma peab häste vasta, oleneb kuis tehtu om. peat käes hoitma ja katsuma...
Festina lente!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2013
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#75

Postitus Postitas Kytt » 13 Jaan 2016 10:44

Delphi ja Treki sillajupid pidasid mul paremini vastu kui Lemföder (see võib muidugi vaid ainult tunduda nii, sest Lemföderi perioodil kasutas autot võistlustel 2-3 inimest korraga).
MasterSporti detailidest(ükskõik millistest) käi kauge kaarega mööda.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#76

Postitus Postitas Tony_2106 » 13 Jaan 2016 13:04

 
Kytt kirjutas:Delphi ja Treki sillajupid pidasid mul paremini vastu kui Lemföder (see võib muidugi vaid ainult tunduda nii, sest Lemföderi perioodil kasutas autot võistlustel 2-3 inimest korraga).
MasterSporti detailidest(ükskõik millistest) käi kauge kaarega mööda.


Ma kahjuks jõudsin juba soetada Master Sport alumised sarniirid, kuid neid ma külge nüüd küll ei pane, peale hilist taustauuringut.

Kuid mida ma nende MS-dega nüüd teen, ei tahaks 13€ korstnasse pühkida, kuna selle summa eest oleks saanud ühe alumise Delphi sarniiri.

Soetan mingil ajal Delphi alumised sarniirid ka.

likoor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 01 Sept 2008 14:31
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

#77

Postitus Postitas likoor » 13 Jaan 2016 15:54

Ega see nii hull nüüd ka pole, et alla ei kannata panna. Kogemus täitsa olemas ja ehk on kasuks ikka, kuigi teise automargi alt. Olid kasutuses Moskvich 412-l ja kestsid umbes kaks suvehooaega. Pärast seda oli mõlemal alumisel šarniiril loks sees. Tagantjärgi mõtlesin, et oleks võinud teha augu sisse määrdenipli jaoks ja oleks võinud määret täis panna - arvatavasti viimase puudumises oligi põhjus. Olgem ausad - hinda ju ka ei ole.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#78

Postitus Postitas Tony_2106 » 13 Jaan 2016 17:57

Arvan, et need Master Sport sarniirid ehk lähevadki sellepärast läbi, et seal on liiga vähe määret sees. Kuigi ma pole spetsialist, siis see on minu arvamus.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#79

Postitus Postitas reiner » 14 Jaan 2016 08:41

 
Tony_2106 kirjutas:Arvan, et need Master Sport sarniirid ehk lähevadki sellepärast läbi, et seal on liiga vähe määret sees. Kuigi ma pole spetsialist, siis see on minu arvamus.


Aga siis määri korralikult ära ja pane külge. Võimalusel paigalda määrdeniplid. Ja kui järgmine kord Veerennis poes oled ja rahakott lubab, siis osta ühed Delphid riiulisse.. Nii igaks juhuks;)
Isiklikult olen kasutanud erinevatel Ladadel MS varuosasid ja kogemused on olnud nii häid kui halbu. Kuigi jah, enam MS ei osta..
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 565
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#80

Postitus Postitas Tony_2106 » 15 Jaan 2016 18:20

Täna, enne tööle minekut sai käidud läbi Veerenni Lada kauplusest ja soetatud ka Delphi alumised sarniirid. (2x11€)
Plaanis oli enne tööle hakkamist vahetada 1,5h kiirelt sarniirid, nii kõrvalistuja kui ka juhipoolsed. Kahjuks plaaniks see jäigi, kuna 1h rahmeldamise järel jain vaid ühe pisikese mutri lahti ning vist sai keeratud ühel suurel muttril randid maha. :(

Mis seal ikka, panis asjad jälle kokku ning pussutasin mõlemal pool kõik mutrid ja poldid üle ning jätsin need imbuma. Eks mingil ajal hakkan uuesti proovima, siis võtan ka igaks juhuks relaka ka kaasa. Vanadest sarniiride poltidest ning muttritest mul eriti kaju ei ole, sest uutel on kõik poldid ja mutrid ilusti kaasas.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist