18. leht 19-st

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 07 Apr 2019 19:48
Postitas SexSix
Surved on ikka nadid :oops:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 08 Apr 2019 01:36
Postitas Edel
Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 08 Apr 2019 07:31
Postitas hevi
Edel kirjutas:Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Oleneb ka mõningal määral, et kuidas mõõtmised läbi on viidud.
Ideaal näeb ette ilma õhufiltrita, gaas põhjas ja kõigi silindrite küünlad maas (ühes korraga on muidugi mõõdik).
Vähemalt vanal Opeli mootoril mäletan, et kõik need aspektid mõjutasid mingil määral näitu.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 09 Apr 2019 11:12
Postitas Tony_2106
hevi kirjutas:
Edel kirjutas:Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Oleneb ka mõningal määral, et kuidas mõõtmised läbi on viidud.
Ideaal näeb ette ilma õhufiltrita, gaas põhjas ja kõigi silindrite küünlad maas (ühes korraga on muidugi mõõdik).
Vähemalt vanal Opeli mootoril mäletan, et kõik need aspektid mõjutasid mingil määral näitu.



Mõõtsin silinder haaval, kasutades starterit.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 09 Apr 2019 17:21
Postitas hevi
Tony_2106 kirjutas:
hevi kirjutas:
Edel kirjutas:Tegelikult nii kehv see ka pole, võib veel rahuldavaks pidada. Kui juba 8 ja vähem, siis on kehv...
Oleneb ka mõningal määral, et kuidas mõõtmised läbi on viidud.
Ideaal näeb ette ilma õhufiltrita, gaas põhjas ja kõigi silindrite küünlad maas (ühes korraga on muidugi mõõdik).
Vähemalt vanal Opeli mootoril mäletan, et kõik need aspektid mõjutasid mingil määral näitu.

Mõõtsin silinder haaval, kasutades starterit.
Muud moodi kui starteriga ja ühe silindri haaval ei kujuta eriti mõõtmist ettegi. Aga kui ülejäänud väljatoodud punktid olid tegemata siis on lootust et tegelikud näidud on paremad kui need mis praegu tulid.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 10 Apr 2019 08:48
Postitas Walter
Kõik küünlad maha, kiirendi pedaal pöhja ja TTÜ mäest 4.käiguga alla. :roll:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 10 Apr 2019 14:31
Postitas Tony_2106
Walter kirjutas:Kõik küünlad maha, kiirendi pedaal pöhja ja TTÜ mäest 4.käiguga alla. :roll:


Mõtled ikka seda TTÜ lähedal olevat Suusahüppemäge? :D :D

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 14 Apr 2019 20:12
Postitas Tony_2106
Täna sai siis proovitud karburaatori vahetust, enne tegin igaks juhuks pildid ära, kuidas kõik olema peab. Avastasin, et kinnitusmutrid olid lõdvalt kinni.

DSC_0581.JPG
DSC_0581.JPG (74.72 KiB) Vaadatud 3711 korda


DSC_0582.JPG
DSC_0582.JPG (66.55 KiB) Vaadatud 3711 korda



Ja siin siis uus karpa koos vanema vennaga :)

DSC_0585.JPG
DSC_0585.JPG (91.55 KiB) Vaadatud 3711 korda

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 15 Juun 2019 11:09
Postitas Tony_2106
Pole ammu seda teemat uuendanud :) Parandame vea.
Täna saabus siis pisike pakk Valgele masinale, kus olid sees:

1. Tikkpoldid
2. Rattamutrid
3. Õlifilter
4. Kütusepump koos tihendiga (võibolla kasutan seda teisel masinal, kuid pole veel otsustanud)
5. Rooliadapter sportroolile
6. RRS Rally Sportrool koos signaalinupuga.

Paar pilti ka:

DSC_0780_tikkpolt.JPG
DSC_0780_tikkpolt.JPG (55.17 KiB) Vaadatud 3344 korda


DSC_0782_mutrid.JPG
DSC_0782_mutrid.JPG (50.85 KiB) Vaadatud 3344 korda


DSC_0781_rool.JPG
DSC_0781_rool.JPG (55.55 KiB) Vaadatud 3344 korda


DSC_0779_adapter.JPG
DSC_0779_adapter.JPG (54.23 KiB) Vaadatud 3344 korda

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 15 Juun 2019 20:52
Postitas arvi100
Jõudu!Kütusepumbal käsitsi ettelöömishooba ei olegi,või fotol lihtsalt ei paista?
Uus karburaator,kui saladus ei ole,palju maksis?

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juun 2019 11:30
Postitas Tony_2106
arvi100 kirjutas:Jõudu!Kütusepumbal käsitsi ettelöömishooba ei olegi,või fotol lihtsalt ei paista?
Uus karburaator,kui saladus ei ole,palju maksis?


See kütusepump on jah ilma ettelöömise hoovata, kuid vb võtan garaažist koos hoovaga originaali ja seda antud Pumpa kasutan hoopis teisel masinal. Karburaator maksis 176,86€.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 08 Juul 2019 23:40
Postitas Tony_2106
Paar pilti Youngtimer "Time Attack" 2019 ürituselt.

IMG_1098.jpg
IMG_1098.jpg (66.54 KiB) Vaadatud 2965 korda


IMG_1103.jpg
IMG_1103.jpg (170.93 KiB) Vaadatud 2965 korda


IMG_1113.jpg
IMG_1113.jpg (101.34 KiB) Vaadatud 2965 korda


IMG_1157.jpg
IMG_1157.jpg (138.63 KiB) Vaadatud 2965 korda


IMG_1244.jpg
IMG_1244.jpg (132.16 KiB) Vaadatud 2965 korda

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 17 Okt 2019 06:23
Postitas Tony_2106
Täiustaks siis valge masina teemat ka vahelduseks. Nimelt vasaku ukse link hakkas jamama ning ei saanud ukst enam lahti. Eeldasin, et midagi on äkki katki või vahele läinud. Tellisin igaks juhuks osta.ee kaudu uued/kasutatud ukselingid esiustele. Täna sai ära vahetatud juhipoolne ukselink koos lukusüdamikuga. Ja tuli välja, et lingi mitte töötamiseks pole palju vaja, kui pisikese nikkli tüki murdumist ja ongi link ebaadekvaatselt töötamas. Mis selgus on pildil näha.

DSC_V_Ukselink.jpg
DSC_V_Ukselink.jpg (69.84 KiB) Vaadatud 2340 korda

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 31 Jaan 2020 23:19
Postitas Tony_2106
Nüüd on mure niiskuse kogunemisega salongis ja pagasiruumis. Klaasid on udused ja pagasiluuk märg niiskusest. Eeldan, et viga võib olla tihendites?

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 01 Veebr 2020 00:08
Postitas logman
Leia poest umbes midagi sellist -
https://www.niiskuseimaja.ee/et/humidit ... imaja.html
Ja osta kohe julgelt rohkem. Üks anum pagasnikusse, teine paigalda salongi.

Isegi kui auto kere ei leki, koguneb temperatuuri kõikumiste tõttu salongi niiskus.
Kasutan analoogset vahendit juba aastaid ja aknad on 100% uduvabad igal ajal. Ilma selle abivahendita oli ainult rist ja viletsus.
Galaxy salong on nii suur, et originaalsoojendused (kaks tükki temal) suutsid udu täielikult eemaldada alles peale paaritunnist praadimist, kuid järgmisel hommikul hakkas sama trall jälle pihta. Kõige hullem oli talveilmadega. Siis oli kogu see kondetsimäga end akende sissepooltele veel selliselt kenasti kinni külmutanud, et hommikuti pidi härmatunud klaase ka seestpoolt nühkima enne, kui inimese moodi sõitu sai alustada.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 01 Veebr 2020 00:57
Postitas Tony_2106
logman kirjutas:Leia poest umbes midagi sellist -
https://www.niiskuseimaja.ee/et/humidit ... imaja.html
Ja osta kohe julgelt rohkem. Üks anum pagasnikusse, teine paigalda salongi.


Olen kuulnud, et mõned panevad soki sisse kassiliiva ja siis asetavad selle salongi, tagumise aknalaua peale või istme alla.

Samas minnes nüüd tolle spetsiaalse niiskuseimaja juurde tagasi. Mingi aeg tagasi, soetasin ma taolise tegelinski endale koju. Sai see ostetud kauplusest Expert (hetkel ka tootevalikus):

https://www.expert.ee/et/a/niiskuseimaja-metylan-aero-360

Lisaks tabletid:

https://www.expert.ee/et/a/taitetabletid-niiskuseimajale-metylan-aero-360

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 11 Veebr 2020 19:36
Postitas Tony_2106
Mingi aeg tagasi märkasin juhi ukse kolmnurk klaasi kinnituse ja klaasi vahel roostet. Seega eeldasin, et varsti võib see küljest tulla, kui ühel päeval ust sulgedes, see minema lendaski. Võtsin selle lahti ja iseenesest on sellel lihtne süsteem. Sai siis see tagasi liimitud, kuid kahjuks vale nurga all :( .

DSC_0958.JPG
DSC_0958.JPG (383.86 KiB) Vaadatud 1345 korda


Nüüd leidsin sellele probleemile ka lahenduse:

DSC_0986.JPG
DSC_0986.JPG (66.88 KiB) Vaadatud 1345 korda

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 12 Veebr 2020 00:57
Postitas Tony_2106
Kuna märkasin sisselaske kollektoril õli, mis kuumusega tossama hakkas, eeldasin, et klapikambrikaane tihend tuleks välja vahetada. Mõeldud tehtud! Mis ma siis avastasin, kui tihendit vahetasin? Piilusin kaane lage ja oh-sa-vana-kurivaim - Plokikaanetihend ongi vaja vahetada. Vanilje kreem klapikambrikaane laes :)

DSC_09kaas1.JPG
DSC_09kaas1.JPG (95.69 KiB) Vaadatud 1282 korda


DSC_09kaas2.JPG
DSC_09kaas2.JPG (85.89 KiB) Vaadatud 1282 korda


DSC_09kaas3.JPG
DSC_09kaas3.JPG (108.72 KiB) Vaadatud 1282 korda

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 12 Veebr 2020 23:36
Postitas Edel
See emulsioon võib olla talvisel ajal lühikeste otsade sõitmise tulemus. Kontens ei jõua mootori soojenedes ära aurustuda. Mul ka olnud, kuigi sõitsin 13km otsasid. Kui karteris õlitase ei tõuse ja värvust ei muuda ning jahutussüsteemist tosool ära ei kao, mina probleemi ei näe.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 13 Veebr 2020 00:55
Postitas VäikeMägilane
Edel kirjutas:See emulsioon võib olla talvisel ajal lühikeste otsade sõitmise tulemus. Kontens ei jõua mootori soojenedes ära aurustuda. Mul ka olnud, kuigi sõitsin 13km otsasid. Kui karteris õlitase ei tõuse ja värvust ei muuda ning jahutussüsteemist tosool ära ei kao, mina probleemi ei näe.


Jutt õige, sõltuvalt sõidustiilist ja pikkustest ei tähenda see veel kap.remmi. Pigem jälgida õlivarrast, et mis seal toimuma hakkab või kas jahutusvedelik hakkab kaduma või mitte.