21063 1300SL, Tony_2106, 1990

21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#241

Postitus Postitas Tony_2106 » 16 Juul 2017 21:59

Tony_2106 kirjutas:
Juku. kirjutas:Juba eelmise aasta lehte vaadates on need pikikalde numbrid jube erinevad üksteisest. Minul endal oli probleem auto vasakule kaldumisega nii pidurdades kui ühtlase kiirusega sõites. Lõpuks sillastendis numbreid vaadates erinesid vasak ja parem pikikalle üle kraadi ja see juba põhjustas väga tugevat kõrvalekaldumist. Sinu eelmise aasta lõplikke numbreid vaadates ei kujuta ma ette kuidas sa seda rooli kinni hoiad, erinevus üle kolme kraadi.


Rooli hoian kõvasti kinni (kahe käega ja hambad ristis) ning palvetan, teelt välja sõites, et järgnev lähenev objekt oleks puu asemel põõsas :D

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#242

Postitus Postitas Tony_2106 » 18 Juul 2017 05:30

Täna võtsin õhupuhasti korpuse lahti, vaatasin huvi pärast karburaatori markeeringut. Plaanis soetada remondi komplekt ning düüsid, et teha hooldus. Hetkel on situatsioon selline, et segu on liiga lahja, küünlad on valged, mitte kohvi pruunid.

Pilt

Samas on mul tulemas veel 2 Lada kasutatud karpat, millele on ka plaanis hooldus teha. Huvi pärast katsetan neid teisi oma masina peal. Üks mu tuttav soovitas osta 2108 karburaator ning praegune 2105-1107010-20 markeeringuga karburaator tolle vastu vahetada. Ehk vahetan praegusel õhu ja kütuse düüsid välja, et oleks rikkam segu. Ehk oskab keegi soovitada, mida oleks praktika mõttes sobilikum teha?
Viimati muutis Tony_2106, 09 Apr 2019 16:59, muudetud 1 kord kokku.

Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#243

Postitus Postitas Vaalo » 18 Juul 2017 13:59

Kas segukruvi keeramine ei anna tulemust?

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#244

Postitus Postitas Tony_2106 » 18 Juul 2017 15:49

Vaalo kirjutas:Kas segukruvi keeramine ei anna tulemust?


olen kõike muud auto juures teinud, kuid kahjuks karpa kallale veel saanud ei ole, ega vast julge ka. Kaherattalisel tean, mis kruvi kus-mida-teeb, kuid auto karbussi kruvisid ma ei tunne.

Foorumi kaudu sain 2 siksi karpat, mõlemad 2105 omad. Käisin lada poes ja ostsin rem- komplekti lammutasin mõlemad karpad laiali, kui kokku hakkasin panema, siis läks miskit viltu ja jäin tupikusse. Kaldun arvama, et see rem.komplekt on mõeldud sellele karpale, mis mul auto peal on, see mida lammutasin oli ka sama koodiga, nagu mu autol peal, kuid selle vahega, et lõpus pole nr.20-t.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2331
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#245

Postitus Postitas SexSix » 18 Juul 2017 18:59

Need rem komplektid :evil:

Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#246

Postitus Postitas Vaalo » 18 Juul 2017 23:24

Kas mootori töös esineb muidu mingeid tõrkeid? Töötab ebaühtlaselt, kiirendab halvasti jne? Või häirivad Sind lihtsalt liiga heledad küünlad ning seetõttu on nui neljaks vaja segu rikkamaks saada? Kuidagi tundub praegu, et tahad remontida töötavat asja.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#247

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Juul 2017 02:48

Vaalo kirjutas:Kas mootori töös esineb muidu mingeid tõrkeid? Töötab ebaühtlaselt, kiirendab halvasti jne? Või häirivad Sind lihtsalt liiga heledad küünlad ning seetõttu on nui neljaks vaja segu rikkamaks saada? Kuidagi tundub praegu, et tahad remontida töötavat asja.


Vaja segu rikkamaks saada

Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#248

Postitus Postitas Vaalo » 19 Juul 2017 10:22

Miks?

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#249

Postitus Postitas ToM » 19 Juul 2017 10:36

Sillastend tundub lamp kui pikikalded reguleerimata. Kui huvi kirjuta u2u, saaks haltuura korras asja paika panna.
m'kay

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#250

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Juul 2017 16:51

ToM kirjutas:Sillastend tundub lamp kui pikikalded reguleerimata. Kui huvi kirjuta u2u, saaks haltuura korras asja paika panna.


Mul on plaanis vahetada reaktiivvarraste kõik puksid, peale seda peab vist jah uuesti sillastendi tegema. Hetkel ootan pakkumist kollaste pukside osas.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#251

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Juul 2017 19:55

Mul autos elab huvitav poltergeist :) Lööd auto ukse kinni ja makk hakkab tööle :) Mossedes on jälle teistsugune kummitus, lööd ühe ukse kinni ja kõik teised tulevad lahti :)

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#252

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Juul 2017 20:48

Täna vahetasin karburaatori gaasilingi süsteemi ära. See fiksaator, mis käib esimese lingi küljes ning hoiab seda paigal, et see lahti ei tuleks. Seda komplektis olevat fiksaatorit ma kasutada ei soovita, kuna see on väga õhukesest plekist tehtud ning esimese gaasi andmisega lendab see küljest ning link tuleb lahti. Kasutasin originaali, kuna see on paksemast plekist ning hoiab tugevamalt linki kinni. Tegin ka karburaatori gaasi süsteemi osadest pildid ära, et oleks alus olemas, mille järgi taas kõik õigesti kokku panna, kui tihendeid vahetama hakkan.

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Tony_2106, 30 Apr 2018 00:31, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2331
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#253

Postitus Postitas SexSix » 19 Juul 2017 22:59

Soovitan karburaatorit mitte näppida :D Ilus originaalne ja puha :idea:

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#254

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Juul 2017 23:09

SexSix kirjutas:Soovitan karburaatorit mitte näppida :D Ilus originaalne ja puha :idea:


Puhtaks võin ju ikka teha, kole vaadata sellist räpast karburaatorit :)

Ei tea, mis düüsid karpal hetkel sees on, kuid soetasin 2 uut õhu düüsid nr.170 ning kütusedüüsid nr.107 ja nr.162

Pilt

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#255

Postitus Postitas Tony_2106 » 21 Juul 2017 20:10

Täna avastasin, et signaal ei tööta ja rooli keerates on krõbin kadunud. vaatasin kaitsmed üle, kõik oli OK. Isegi juhtmed, mis läksid signaalipasunatesse olid terved. Siis võtsin rooli küljest ning mida ma näen - vasest klemm, mis vastu rooli asetseb, et signaal töötaks, oli küljest murdunud. Mis seal ikka, võtsin kirjaklambri ja üritasin alguses uut klemmi vorpida, kuid asjata.

Siis võtsin gaasihoovastiku fiksaatori, mis komplektist üle jäi, kuna plekk oli niivõrd pehme. Tegin siis sellest ja juhtmeklemmist uue massiühenduse (ajutiselt). Kui aega on, siis mõtlen midagi muud välja.

Pilt

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2331
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#256

Postitus Postitas SexSix » 22 Juul 2017 10:22

Mis Su siksil selle karbussiga on? Küünlad valged? Võtab liiga vähe bensu?

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#257

Postitus Postitas Tony_2106 » 22 Juul 2017 20:35

SexSix kirjutas:Mis Su siksil selle karbussiga on? Küünlad valged? Võtab liiga vähe bensu?


Küünlad on valged ja tundub,et sāab vist vähe bensu.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2331
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#258

Postitus Postitas SexSix » 22 Juul 2017 22:29

Rikkalt elame :roll:

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#259

Postitus Postitas Tony_2106 » 23 Juul 2017 06:09

Vahepeal sai Lada karburaator kokku pandud. Karburaator on koodiga DAAZ 2105-1107010. See antud karburaator pole see, mis mul masinal peal on, vaid õppe eesmärgil soetatud. Õppida Lada karpat tundma ja et oma masina karburaatorit mitte pekki keerata.

Soetatud sai siis 2 karburaatorit, millest ühel olid klapid kinni ja teisel liikusid kõik osad ilusti - piltidel on see viimane, mille kokku lappisin.

Pilt

Põhimõtteliselt olid mõlemal karpal kõik õhu ja kütusedüüsid puudu. ühel olid õhufiltrikorpuse kinnitamiseks vajalikud tikkpoldid puudu, teisel oli neid vaid kaks. Ostsin Veerenni Lada poest ka uued tikkpoldid. Samuti olid mõned kinnituskruvid puudu. Sain siis kahest karpast ühe kokku. Vahetasin kõik tihendid ning puhastasin veidi karburaatori puhastusainega. Tulemus piltidel:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Karburaatori spetsialist kontrollimas mu töö tulemust:

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Tony_2106, 30 Apr 2018 00:29, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

#260

Postitus Postitas Tony_2106 » 24 Juul 2017 21:56

Täna võtsin pildil kujutatud kummist käigukasti ja salongi vahelise helisummutus jubina, mis töökojas "unustati" tagasi panna ning paigaldasin salongis käigukaangi ümber olevasse avasse. Väiksem ümmargune osa suunaga alla ja laiem osa, selle pressisin pildil kujutatud rõngaste alla, mis olid vaiba vahel. Ma pole kindel, kas paigaldasin selle õigesti, kuid nüüd on salong tunduvalt vaiksem ning käigukasti heli enam eriti kuulda pole.

Pilt

Sain teada ka oma auto värvikoodi, kui leidsin üles hooldusraamatu. Seal oli kirjas Safari. Foorumist otsides leidsin vastuseks sellele nimetusele koodi 215. Käisin siis Männikul autokaupade poes, kus segatakse värvid valmis ning Lada 215 koodiga oli 3 eritooni valget - hele, keskmine ning veidi tumedam. Valisin keskmise tooni. Peale tagumise põrkeraua aluse värvimist eemaldasin katted ning selgus, et värv, mille valuisin, on 1 tooni võtta tumedam. Oleksin pidanud võtma LADA215 heleda koodi järgi. Eks kui uuesti mingil ajal tegema hakka, siis võtan ikka õige tooni. Plaanis on ka esiots korda teha, siis teen ka tagaosa uuesti ning ehk ka uste alumise osa. Nagu öeldakse, õpime ikka vigadest ja kes ei katseta, et saagi teada.

Mingil ajahetkel, proovin auto peal ka teist karpat, mille vahepeal kokku lappisin, et teada saada kas asi töötab.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist