12. leht 21-st

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 09 Juul 2017 20:05
Postitas Tony_2106
Täna ostsin pika kruvikeeraja ning kasutasin termoanduril sama meetodit, nagu siis, kui mul süüte sisse lülitamisel ventikas radiaatori küljes tööle hakkas. Panin kruvikeeraja otsa termoanduri vastu ning toksisin haamriga mõned korrad vastu käepidet. Siis panin mootori tööle ja ootasin temperatuuri tõusmist ning lootsin, et ventilaator seekord tööle hakkab. Õnneks hakkas ja meetod aitas.

Video temperatuurist ja ootamisest:

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=3Gy-1pz ... e=youtu.be[/bbvideo]

Teine asi mis mind veidi murelikuks teeb on videos kuuldav lõgin. Huvitav, kas tegu võib olla klappide või noorukitega?

[bbvideo=640,360]https://www.youtube.com/watch?v=e-Jcl5WL3FA[/bbvideo]

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 11 Juul 2017 02:30
Postitas Vaalo
Ma alustaks keti pingutamisest.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 14 Juul 2017 02:36
Postitas Tony_2106
Täna tuli masin töökojast, kus vahetati sidurikomplekt, mootoripadjad ning kõik rooliotsad koos keskmise vardaga + sillastend. Kahjuks jahutussüsteemi asja korda ei saanud, kuna lõdvikus, mis mul olid, sobivad 2101-le :( nüüd on jäänud veel leegitoru vahetada. Käigut toimivad nüüd hästi, kuid vahepeal oli kuulda seda pisikest undavat heli, kuid see enam nii jube ei ole, kui enne sidurikomplekti vahetust.

Paar pilti mootoriruumist:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pagasiruumist leidsin ühe kummist ümmarguse tihendi moodi asja, mida autole tagasi ei pandud. vist on salongi ja käigukasti vaheline tihend.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 14 Juul 2017 09:39
Postitas SexSix
Pane foto ja targad ütlevad, kuhu tihendi moodi asi läheb :idea:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 14 Juul 2017 15:08
Postitas Vaalo
Sillastendi raportit ei saanud seekord?

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 14 Juul 2017 21:08
Postitas Tony_2106
Vaalo kirjutas:Sillastendi raportit ei saanud seekord?
Sain küll. seekord ei olnud tehnik Kribu, oli keegi teine :D

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 14 Juul 2017 21:15
Postitas Tony_2106
SexSix kirjutas:Pane foto ja targad ütlevad, kuhu tihendi moodi asi läheb :idea:
Selline vidin jäi üle. Millegi pärast arvan, et see on helisummutus tihend käigukasti ning salongi vahel.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Käisin ka seal töökojas ja mainisin, et midagi jäi vist tagasi panemata. Öeldi, et tule esmaspäeval tagasi, siis on see tehnik tööl, kes auto kallal tööd tegi.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 14 Juul 2017 21:20
Postitas SexSix
K.kasti käigukangi otsa käib jah.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 14 Juul 2017 21:24
Postitas Tony_2106
SexSix kirjutas:K.kasti käigukangi otsa käib jah.
OK. Käigud töötavad hetkel normaalselt, kuid kui tuurid üleval on, siis on ikka undav heli kuskil kapoti all. Pole hetkel veel põhjust üles leidnud. Seda külma mootoriga ja toorega.

Jahutussüsteemiga nad midagi ei teinud, kuna Ostast ostsin 2101-le sobiva lõdvikukomplekti. Lekke põhjust tehnik ei leidnud, kuid ma arvan, et see on termostadi ja alumise lõdvikuühenduse vahel oleva lõdviku viga.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 15 Juul 2017 02:48
Postitas Vaalo
Tony_2106 kirjutas:
Vaalo kirjutas:Sillastendi raportit ei saanud seekord?
Sain küll. seekord ei olnud tehnik Kribu, oli keegi teine :D
No aga sel juhul, palume raporti "stuudiosse"!!

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 15 Juul 2017 09:33
Postitas Tony_2106
Sillastendi raport :

Pilt

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juul 2017 08:40
Postitas Tony_2106
Käivitades on nüüd 2000 pöörde kandis, kui toores peal on selline undav heli mootoriruumis. Kui toore maha keeran, siis kaob ära. Kahtlustan, et karburaatoril on midagist viga.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juul 2017 12:08
Postitas Vaalo
Minu ühel Žigulil tekitas millalgi undavat heli jagaja (pärast jagaja õlitamist kadus undamine ära). Samas võib lisahelisi tekitada ükskõik milline pöörlevatest abimehhanismidest (veepump, genekas).
Nüüd seda silla raportit vaadates: kas järeljooksu enam ei vaevutagi kontrollima/reguleerima? Mina nimetaks seda tööd haltuuraks.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juul 2017 15:42
Postitas AlfaFanatico
Tony_2106 kirjutas:Teine asi mis mind veidi murelikuks teeb on videos kuuldav lõgin. Huvitav, kas tegu võib olla klappide või noorukitega?
Tegu on Lada mootoriga, see täiesti tavaline heli Lada mootori puhul. :D

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juul 2017 19:32
Postitas Tony_2106
Vaalo kirjutas:Minu ühel Žigulil tekitas millalgi undavat heli jagaja (pärast jagaja õlitamist kadus undamine ära). Samas võib lisahelisi tekitada ükskõik milline pöörlevatest abimehhanismidest (veepump, genekas).
Nüüd seda silla raportit vaadates: kas järeljooksu enam ei vaevutagi kontrollima/reguleerima? Mina nimetaks seda tööd haltuuraks.
Ei tea, kuna ma vahetasin vaid esi otsa detaile, siis tehti vist esisillale see stend. Ei uurinud. kui ma esmaspäeval lähen tagasi sinna töökotta, et lasta tagasi panna see detail, mis pärast pagassi visati, võibolla uurin:

Pilt

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juul 2017 19:34
Postitas Tony_2106
AlfaFanatico kirjutas:
Tony_2106 kirjutas:Teine asi mis mind veidi murelikuks teeb on videos kuuldav lõgin. Huvitav, kas tegu võib olla klappide või noorukitega?
Tegu on Lada mootoriga, see täiesti tavaline heli Lada mootori puhul. :D
Nojah, kuid seda undavat heli ei olnud enne, olen varem ka toore tõmmanud 2000 - 3000rpm piiresse ja pole kuulnud seda heli.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juul 2017 20:14
Postitas vasepoiss
Ilmselt on unustatud või meelega jäetud tegemata pikikalde lengerdus. Sellest ka puuduvad andmed "Algne" lahtris.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juul 2017 20:32
Postitas Tony_2106
Juku. kirjutas:Ilmselt on unustatud või meelega jäetud tegemata pikikalde lengerdus. Sellest ka puuduvad andmed "Algne" lahtris.
Eelmine sillastend sai tehtud aprillis 2016 aasta, kui ma vahetasin järgnevad osad:

Ülemised ja alumised õõtsahoovad + võllid
Ülemised ja alumised šarniirid
Pendelvoob (kuullaagriga)
Rooliotsad (sisemised kasutatud)
Esimesed ja tagumised vedrud
Esimesed ja tagumised amordid
Esimese stabika varda puksid
Pidurikettad + klotsid (kasutatud esipidurite remondi komplekti)


2016 aasta raport

Pilt

Selle 2017 aasta Raport

Pilt



Nüüd paar päeva tagasi vahetasin karburaatoril välja ühe vooliku, mida olin eelnevalt parandanud elektriteibiga:

Pilt

Pilt

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juul 2017 21:12
Postitas vasepoiss
Juba eelmise aasta lehte vaadates on need pikikalde numbrid jube erinevad üksteisest. Minul endal oli probleem auto vasakule kaldumisega nii pidurdades kui ühtlase kiirusega sõites. Lõpuks sillastendis numbreid vaadates erinesid vasak ja parem pikikalle üle kraadi ja see juba põhjustas väga tugevat kõrvalekaldumist. Sinu eelmise aasta lõplikke numbreid vaadates ei kujuta ma ette kuidas sa seda rooli kinni hoiad, erinevus üle kolme kraadi.

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitatud: 16 Juul 2017 21:58
Postitas Tony_2106
Juku. kirjutas:Juba eelmise aasta lehte vaadates on need pikikalde numbrid jube erinevad üksteisest. Minul endal oli probleem auto vasakule kaldumisega nii pidurdades kui ühtlase kiirusega sõites. Lõpuks sillastendis numbreid vaadates erinesid vasak ja parem pikikalle üle kraadi ja see juba põhjustas väga tugevat kõrvalekaldumist. Sinu eelmise aasta lõplikke numbreid vaadates ei kujuta ma ette kuidas sa seda rooli kinni hoiad, erinevus üle kolme kraadi.
Rooli hoian kõvasti kinni (kahe käega ja hambad ristis) :D