2. leht 21-st

Postitatud: 30 Okt 2015 18:02
Postitas Tony_2106
Esimest pilti trummlitest vaadates tundub, et käsipiduritross on ehk pisut pingul. Või ma eksin?

Postitatud: 31 Okt 2015 12:44
Postitas Tony_2106
Täna sai siis ära tellitud mõned asjad:

CASTROL Pidurivedelik; Pidurivedelik Brake Fluid DOT 4 1L – 2tk
TRW Rattapidurisilinder Kood: BWF150 - 2tk
KNECHT Õlifilter Kood: OC 383 - 1tk
DELPHI Lisakomplekt,Ketaspidurikate Kood: LX0100 - 2tk
DELPHI Lisakomplekt, Piduriklotsid Kood: LY1156 - 1tk
CASTROL Mootoriõli; Mootoriõli; Käigukastõli; Jaotuskastiõli Magnatec A3/B4 10W-40 4L Kood: 58634 - 1tk
COMLINE Pesurikumm Kood: CW33 2tk
NGK Süüteküünal Kood: 7811 4tk

Lisaks sai soetatud ka:

Õlivann,
lehtrite komplekt,
mõõtmiskann 1L,
õlifiltri eemaldustööriist,
1,5m voolikut 6mm,
12mm sisekuuskant padrun.

Postitatud: 31 Okt 2015 12:54
Postitas SexSix
Tänapäevaste kummivoolikutega peab olema ettevaatlik. Milline kummivoolik lekib, ikka see mis vahetatud viimasena. Üle 30 aasta vanused voolikud ei leki, aasta tagasi vahetatu lekib:mad:

Postitatud: 31 Okt 2015 13:16
Postitas Tony_2106
Voolikud ostsin ma pidurite õhutuseks :) siseläbimõõduga 6mm, peaks vist sobima :)

Postitatud: 31 Okt 2015 20:51
Postitas MargusR
Kusjuures kinnimädanenud piduristutsi puhul olen hädaolukorras lasknud pidurisilindrit hoidvad poldid lahti ja siis tutsi lukutangidega hoides silindrit keerutanud.:D

Postitatud: 02 Nov 2015 13:49
Postitas Tony_2106
OK, kui lahti ei tule, siis pean selle meeles.

Postitatud: 06 Nov 2015 19:46
Postitas Tony_2106
Hetkel siis tehtud töödest nii palju:

Vahetatud mootoriõli koos filtriga. Mootorisse sai siis lisatud uue õlina Castrol Magnatec A3/B4 10W-40.
Vanade ja mustade küünalde asemele sai pandud uued ja säravad NGK BP6ES Süüteküünlad.

Postitatud: 10 Dets 2015 20:09
Postitas Tony_2106
 
SexSix kirjutas:Reguleerimis ektsentrikud on ju puudu?
Kas sa tead, millised need "Reguleerimis ektsentrikud" välja näevad, kui need minu masinal puudu on? Ehk on mingit pilti kuskil neist?

Samas arvan, et pean välja vahetama kogu käsipiduritrossi süsteemi, sest tunne on, et pidur jääb peale, kuigi kang on all. Selline tunne on sellepärast, et kõrvalistujapoolne tagumine trummel ei tule maha, sest klotsid hoiavad seda kinni.

Postitatud: 10 Dets 2015 20:12
Postitas Tony_2106
Ehk tuleks mul välja vahetada ka trummlid? Äkki kellegil on neid pakkuda, mis oleks korralikud.

Postitatud: 10 Dets 2015 20:58
Postitas 01vaz01
Milleks osta või üldse aega raisata kellegi vanu alla keerata!? Poest uued täiesti mõistliku hinnaga.

Postitatud: 10 Dets 2015 21:17
Postitas Tony_2106
Hmmm. Poest uued osta? Eesti väikse palga juures? 40€/tk ja 80€/paar (Autokaubad24)

Postitatud: 10 Dets 2015 23:50
Postitas 01vaz01
Osta kasutatud 40€ 2tk vahetad ära, kas kõverad v liiga kulunud. Ostad uued kasutatud.. 2x rem maha visatud aeg.. ja surnud ring kordub taas.
Minule pole mõtet väiksest palgast rääkida, pöördu ülemuse poole. Ise vahetaks ametit v töökohta kui palk kehva. :) raha pole maailmast kadunud.

Postitatud: 11 Dets 2015 05:51
Postitas Tony_2106
Nojah :)

Postitatud: 11 Dets 2015 12:28
Postitas hevi
Samas on võimalik ka trumlid lasta üle treida (kui veel on mida maha võtta), saab kindlasti odavamalt läbi.

Postitatud: 11 Dets 2015 18:22
Postitas 01vaz01
Lada taga trumlil pole kulumist palju vaja kui enam käsipidur korralikult ei võta. Ja kui sa tahad kõverat, vana, kulunut trumlit treida. Veel parem mõte!!! :lol

Postitatud: 11 Dets 2015 18:34
Postitas reiner
Üheks põhjuseks miks trummel ei taha hästi maha tulla võib olla see, et trumli keskava ning pooltelje südamik on mõlemad väheke oksiidi endale aastatega juurde kasvatanud. Kui trumli lõpuks maha saad, siis lase trumli keskava ümarviiliga üle ning pooltelje südamik ka puhtaks ja proovi uuesti trummel külge panna. Trummel peab pooltelje südamiku peale minema vabalt.

Aga kui masin sõidab, siis mine tee üks pikem ring ja kui seisma jääd, siis katsu käega trumilt (kui võimalik) või velge. Kui ülemäära kuum ei ole, siis käsipidur peal ei ole..

Postitatud: 11 Dets 2015 21:21
Postitas hevi
 
01vaz01 kirjutas:Lada taga trumlil pole kulumist palju vaja kui enam käsipidur korralikult ei võta. Ja kui sa tahad kõverat, vana, kulunut trumlit treida. Veel parem mõte!!! :lol
Lada trumli(alumiinium) kohta tegelikult endal isiklik kogemus puudub. Küll aga on malm trumlite (nt. zaz, moskvich, MB GD) treimine täiesti tavaline ja "igapäevane" tegevus. Ja on hea mõte kui saab raha kokku hoida mis nagu näha on ka siin täiesti päevakorras.

Postitatud: 11 Dets 2015 23:12
Postitas Qunts
 
hevi kirjutas: 
01vaz01 kirjutas:Lada taga trumlil pole kulumist palju vaja kui enam käsipidur korralikult ei võta. Ja kui sa tahad kõverat, vana, kulunut trumlit treida. Veel parem mõte!!! :lol
Lada trumli(alumiinium) kohta tegelikult endal isiklik kogemus puudub. Küll aga on malm trumlite (nt. zaz, moskvich, MB GD) treimine täiesti tavaline ja "igapäevane" tegevus. Ja on hea mõte kui saab raha kokku hoida mis nagu näha on ka siin täiesti päevakorras.
Ja treimine ei maksa midagi?
Iga treial, kes sells töö teeb ära nii, et pärast ei viskaks tahab vähemalt 30 raha ja kindlasti ei anna ta peale treimist garantiid, et sa seda pidurdmisel puruks ei vajuta.
Kui vähe otsida siis vahest leiab ka 40€ rublaga paari uusi trumleid.

Postitatud: 13 Dets 2015 14:47
Postitas Hulkur
Hale. Trumleid treitud aastakümneid. Kui keegi 30 eur selle tööeest võtab siis johhaidii..

Postitatud: 13 Dets 2015 16:40
Postitas 01vaz01
Hale mis asi? Kui sul sahvris treipink ja endale teed, aga tee teenusena? Või oled sa nii suuremeelne, et teed tasuta? Sellisel juhul ma hakkan ise piduri trumlite taastajaks ja sina Hulkur mulle neid tasuta treima! Aga sirged peavad olema!!! :lol