21063 1300SL, Tony_2106, 1990
21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Nüüd on jäänud esmajärjekorras:
Juhipoolsel alumisel õõtsahooval pressida puksid korralikult sisse,
Arvatavasti vahetada ka kõrvalistuja poolne alumine õõtsahoob,
Vahetada tagumised vedrud,
Amordid ees ja taga (arvatavasti panen uued - kindluse mõttes),
Rooliotsad ja roolivarras:
Rool vahetada:
Masin sillastendi viia,
Lasta masin üle vaadata, et ehk on veel mõni tore üllatus, millega tegeleda.
Ühesõnaga tööd veel jätkub
Juhipoolsel alumisel õõtsahooval pressida puksid korralikult sisse,
Arvatavasti vahetada ka kõrvalistuja poolne alumine õõtsahoob,
Vahetada tagumised vedrud,
Amordid ees ja taga (arvatavasti panen uued - kindluse mõttes),
Rooliotsad ja roolivarras:
Rool vahetada:
Masin sillastendi viia,
Lasta masin üle vaadata, et ehk on veel mõni tore üllatus, millega tegeleda.
Ühesõnaga tööd veel jätkub
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Sai siis taas külastatud "Volga" kauplust Tallinnas ning seekord sai sealt soetatud järgmiseg detailid:
Uus pendelhoob; pikk roolivarras (Vene); sisemised pikad rooliotsad; välimised Master Sport rooliotsad;
uus rool; Fuchs Renolit MO2 Liitiummääre;
Välimiste MS rooliotste suhtes olen suht skeptiline, kuna alumiste MS sarniiride osas olen kuulnud negatiivset
tagasisidet, seega ei teagi, kas neid rooliotsi üldse kruttida autole külge. Lähen nüüd mingil päeval Veerenni
Lada kauplusest läbi ja pean sealse asjaliku müüjaga nõu, mida ta nendest MS välimiste rooliotste kohta kostab,
ehk soetan sealt mingid teised, mida ta soovitab ning lisaks ka ühendused rooliotstele.
Kõik kokku umbes 145€
Uus pendelhoob; pikk roolivarras (Vene); sisemised pikad rooliotsad; välimised Master Sport rooliotsad;
uus rool; Fuchs Renolit MO2 Liitiummääre;
Välimiste MS rooliotste suhtes olen suht skeptiline, kuna alumiste MS sarniiride osas olen kuulnud negatiivset
tagasisidet, seega ei teagi, kas neid rooliotsi üldse kruttida autole külge. Lähen nüüd mingil päeval Veerenni
Lada kauplusest läbi ja pean sealse asjaliku müüjaga nõu, mida ta nendest MS välimiste rooliotste kohta kostab,
ehk soetan sealt mingid teised, mida ta soovitab ning lisaks ka ühendused rooliotstele.
Kõik kokku umbes 145€
Viimati muutis Tony_2106, 02 Jaan 2020 12:52, muudetud 1 kord kokku.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Ok, mul kahjuks käppasid pole, kuid käed onToM kirjutas:Jah, uurisin järgi. Näiteks Atoy-s on lemförderi välimine ots 8.90 letihinnaga, usun et ka mujal sarnane hind. Kui on käpp sees siis saab veel paar euri alla ka.
Sai siis külastatud Veerenni tänava Lada Kauplust ja sealt soetatud:
Välimised rooliotsad Delphi 2tk
Välimise ja sisemise rooliotsa ühendus (Originaal) 2tk
Suuna-ja kabariidtuleklaas ette 2tk (vasak ja parem)
Kõik see läks maksma 33€
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Täna sai tehtud ettevalmistused laupäevaseks remonttööks auto kallal. Uuele pendelhoovale sai määre sisse pressitud ning kokkupandud ka mõlema poole rooliotsad koos muhvidega.
Lisaks paigaldasin masinale ka uued esimesed suuna- ja kabariidtulede klaasid. Üllatus oli suur, kui hakkasin vahetama juhipoolset klaasi - tuli välja, et mõlemad oli kõrvalreisija poolsed. Hetkel on uus küll küljes, kuid pean selle tagasi poodi viima ja välja vahetama.
Lisaks paigaldasin masinale ka uued esimesed suuna- ja kabariidtulede klaasid. Üllatus oli suur, kui hakkasin vahetama juhipoolset klaasi - tuli välja, et mõlemad oli kõrvalreisija poolsed. Hetkel on uus küll küljes, kuid pean selle tagasi poodi viima ja välja vahetama.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Need olid Veerenni Lada kaupluses vist 2,50/tkNaff kirjutas:Palju need suuna- ja kabariidtule klaasid maksid?
Ostma minna, siis peab kontrollima, et oleksid ikka vasak ja parem.
Mul juhtus nii, et vahetasin eestpoolt vaadates kõrvalistuja poolse ära, see oli OK, kuid kui hakkasin
vahetama juhipoolset, siis selgus, et seegi klaas on kaasreisija poolne.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Täna sai masinal tehtud järgnevad tööd:
Vahetatud sisemised ja välimised rooliotsad (mõlemal pool).
Vahetatud keskmine roolivarras.
Vahetatud pendelhoob (külge sai kuullaagriga isend).
Kinnitatud said ka stabilisaatorivarda mutrid, mis eelnevast tööst kiiruga lahti olid jäänud.
Juhipoolse alumise õõtsahoova üks puksidest sai korralikult paigaldatud.
Paigaldatud sai ka Niva (21213) rool.
Mis puudutab vana pendel hooba, siis see liikus veidi rakselt, võrreldes uuega, mis liikus vabalt.
Paigaldatud Niva rool näeb suhteliselt kena välja, võrreldes vana rooliga, mis oli peenike ja ebamugav.
Nüüd on jäänud veel:
Vahetada kaasreisija poolne alumine õõtsahoob + puksid.
Vahetada mõlemad ülemised õõtsad + puksid.
Vahetada tagumised vedrud.
Vahetada esimesed amordid.
Vahetada tagumised amordid.
Roolikarpi reguleerida.
Reaktiivvarraste puksid üle vaadata.
Masin viia sillastendi.
Vahetada sigaretisüütaja.
Vasakpoolne tagumine uks reguleerida.
Vahetada vasak tagumine tiib (tulevikus).
Soetada ja paigaldada tulekustuti.
Vahetatud sisemised ja välimised rooliotsad (mõlemal pool).
Vahetatud keskmine roolivarras.
Vahetatud pendelhoob (külge sai kuullaagriga isend).
Kinnitatud said ka stabilisaatorivarda mutrid, mis eelnevast tööst kiiruga lahti olid jäänud.
Juhipoolse alumise õõtsahoova üks puksidest sai korralikult paigaldatud.
Paigaldatud sai ka Niva (21213) rool.
Mis puudutab vana pendel hooba, siis see liikus veidi rakselt, võrreldes uuega, mis liikus vabalt.
Paigaldatud Niva rool näeb suhteliselt kena välja, võrreldes vana rooliga, mis oli peenike ja ebamugav.
Nüüd on jäänud veel:
Vahetada kaasreisija poolne alumine õõtsahoob + puksid.
Vahetada mõlemad ülemised õõtsad + puksid.
Vahetada tagumised vedrud.
Vahetada esimesed amordid.
Vahetada tagumised amordid.
Roolikarpi reguleerida.
Reaktiivvarraste puksid üle vaadata.
Masin viia sillastendi.
Vahetada sigaretisüütaja.
Vasakpoolne tagumine uks reguleerida.
Vahetada vasak tagumine tiib (tulevikus).
Soetada ja paigaldada tulekustuti.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Lisan siis paar pilti ka viimastest töödest:
UUS rool paigaldatud
UUS juhipoolne alumine õõtsahoob + uuesd sarniirid
Kõrvalistuja poolsed sarniirid
Hiljutise kõrvalistuja poolse sarniiride vahetuse käigus, sai vanad mutrid relakaga maha võetud ning pärast uued sarniirid paigaldatud. Vanade eemaldamisel sai koonus, kus sees on sarniiri keermestatud osa veidi relakat tunda:
Huvitav, kas pean nüüd selle detaili kindluse mõttes välja vahetama, mis relakast kannatada sai või ei pea?
UUS rool paigaldatud
UUS juhipoolne alumine õõtsahoob + uuesd sarniirid
Kõrvalistuja poolsed sarniirid
Hiljutise kõrvalistuja poolse sarniiride vahetuse käigus, sai vanad mutrid relakaga maha võetud ning pärast uued sarniirid paigaldatud. Vanade eemaldamisel sai koonus, kus sees on sarniiri keermestatud osa veidi relakat tunda:
Huvitav, kas pean nüüd selle detaili kindluse mõttes välja vahetama, mis relakast kannatada sai või ei pea?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Eile sai huvi pärast proovitud tagumiste vedrude vahele asetatavaid kummist vahepukse, lootuses, et see kergitab veidi masina tagumist osa. Kahjuks püüdlused selles vallas ei andnud tulemusi.
Pühkisin siis tagumiste vedrude pealt pori maha ning selle pori kihi alt ilmnes see, et tagumistel vedrudel on roheline märgistus (Roheline märgistus - kõige pehmemad).
Uued vedrud, mille olen soetanud ning mis lähevad nüüd lähimal ajal alla, on kollane märgistus (Kollane märgistus - kõvad vedrud).
Pühkisin siis tagumiste vedrude pealt pori maha ning selle pori kihi alt ilmnes see, et tagumistel vedrudel on roheline märgistus (Roheline märgistus - kõige pehmemad).
Uued vedrud, mille olen soetanud ning mis lähevad nüüd lähimal ajal alla, on kollane märgistus (Kollane märgistus - kõvad vedrud).
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Niisiis täna sai peale tööd vahetatud 063 rohelise märgistusega tagumised vedrud, kollase märgistusega vedrude vastu. Alustasin kell 8:00 hommikul ning vedrude
vahetuse lõpetasin kuskil kell 13:00. Vahepeal sai pisi pause ka tehtud. Peale vedrude vahetust vaatasin, et keeran siis kõrvalistuja poolse välimise rooliotsa ka paika,
et ratas otse oleks - mõeldud tehtud. Sinna läks umbes lisaks 10-15 min. Nüüd on peale 5h remonti selg ja põlved LADA-st hellad.
Järgneval pildil on näha olukord, kui mul olid vanad tagumised vedrud autol all (rohelise märgistusega). Mu masinal on tagumise põrkeraua küljes kaks maandusriba
(kui neid kummiribasid nii nimetatakse). Vanade vedrudega, nagu pildilgi näha, on ribad väikse raadiuse all kaardus. Siinkohal toonitan seda, et pagasiruum on n.ö.
raskustega koormatud.
Nüüd, kui uued vedrud (kollase märgistusega), said alla pandud, siis ripuvad need ribad umbes 1 cm maast. Kui raskused ära võtan, siis ehk veelgi rohkem. Kuid selle
mõõdan ma mingil päeval ära.
vahetuse lõpetasin kuskil kell 13:00. Vahepeal sai pisi pause ka tehtud. Peale vedrude vahetust vaatasin, et keeran siis kõrvalistuja poolse välimise rooliotsa ka paika,
et ratas otse oleks - mõeldud tehtud. Sinna läks umbes lisaks 10-15 min. Nüüd on peale 5h remonti selg ja põlved LADA-st hellad.
Järgneval pildil on näha olukord, kui mul olid vanad tagumised vedrud autol all (rohelise märgistusega). Mu masinal on tagumise põrkeraua küljes kaks maandusriba
(kui neid kummiribasid nii nimetatakse). Vanade vedrudega, nagu pildilgi näha, on ribad väikse raadiuse all kaardus. Siinkohal toonitan seda, et pagasiruum on n.ö.
raskustega koormatud.
Nüüd, kui uued vedrud (kollase märgistusega), said alla pandud, siis ripuvad need ribad umbes 1 cm maast. Kui raskused ära võtan, siis ehk veelgi rohkem. Kuid selle
mõõdan ma mingil päeval ära.
Viimati muutis Tony_2106, 02 Jaan 2020 12:53, muudetud 1 kord kokku.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Täna, 25.02.2016.a., sai käidud esmalt Veerenni Lada poes, kust soetasin järgmised jupid:
ülemised õõtsad (vasaku ja parema)
Sealt edasi viis tee Volga Kauplusesse, sealt soetasin järgmised jupid:
Alumine õõtsahoob (kaasreisija poolne);
Alumise õõtsahoova võll;
Alumise õõtsahoova võlli mutrid 2tk;
Esimesed vedrud (Kollase märgistusega - müüja väitel originaalid);
Esimese stabilisaatori varda puksid 4tk;
Ülemise õõtsa võllid 2tk;
Ülemise õõtsa cõllidele mutrid 2tk;
Kokku läks kõik maksma: 127,30€ (Volga Kaupluses 97,30€ + Veerenni Lada poes 30€)
Edasi võtsin auto ette:
1. Vahetasin kaasreisija pool ära ülemise õõtsa koos võlli ning puksidega.
2. Sättisin ka samal pool välimist rooliotsa veidi.
3. Järgmisena oli plaanis vahetada kaasreisija poolne alumine õõtsahoob koos pukside ning mutritega ja lisaks veel vahetada esimene vedru.
Kahjuks avastasin mootoriruumis ülemist amordi mutrit lahti keerates, et mutri all pole seibi . Suure pusimise peale loobusin, kuna ei saanud amordi mutrit lahti.
4. Edasi võtsin vahelduseks ette vana juhi poolse alumise õõtsahoova, millelt oli vaja kätte saada sisemised seibid. Need sain kuvalda ja sõrgkangi abil lahti ning panin
uue kõrvalistuja poolse õõtsahoova, koos pukside ja võlli ning mutritega kokku.
5. Siis sai ette võetud juhi poolne ülemine õõts. Lahti võtmisel avastasin, et võll ei tule hästi välja. Polnud probleemi, võtsin siis pika varrega sarniiri tõmmitsa ning
kuvalda kätte ja toksisin selle välja. Siis kui õõts käes oli, selgus ka selle võlli visadus, nimelt oli see veidi kõver. Peale seda sättisin veidi juhi poolset välimist rooliotsa
ning lõpetasin tänaseks remonditööd.
Helistasin peale remonditööde lõpetamist Ladaklubi liikmele Mel, kelle käest küsisin nõu, mida teha eelpool nimetatud amordi eemaldamiseks. Ta soovitas mul amordi
peenikesest läikivast torust kullinokkadega kinni hoida ning siis ülevalt mutter lahti keerata. Arvan, et homme (26.02.2016.a.), proovin kas see aitab .
ülemised õõtsad (vasaku ja parema)
Sealt edasi viis tee Volga Kauplusesse, sealt soetasin järgmised jupid:
Alumine õõtsahoob (kaasreisija poolne);
Alumise õõtsahoova võll;
Alumise õõtsahoova võlli mutrid 2tk;
Esimesed vedrud (Kollase märgistusega - müüja väitel originaalid);
Esimese stabilisaatori varda puksid 4tk;
Ülemise õõtsa võllid 2tk;
Ülemise õõtsa cõllidele mutrid 2tk;
Kokku läks kõik maksma: 127,30€ (Volga Kaupluses 97,30€ + Veerenni Lada poes 30€)
Edasi võtsin auto ette:
1. Vahetasin kaasreisija pool ära ülemise õõtsa koos võlli ning puksidega.
2. Sättisin ka samal pool välimist rooliotsa veidi.
3. Järgmisena oli plaanis vahetada kaasreisija poolne alumine õõtsahoob koos pukside ning mutritega ja lisaks veel vahetada esimene vedru.
Kahjuks avastasin mootoriruumis ülemist amordi mutrit lahti keerates, et mutri all pole seibi . Suure pusimise peale loobusin, kuna ei saanud amordi mutrit lahti.
4. Edasi võtsin vahelduseks ette vana juhi poolse alumise õõtsahoova, millelt oli vaja kätte saada sisemised seibid. Need sain kuvalda ja sõrgkangi abil lahti ning panin
uue kõrvalistuja poolse õõtsahoova, koos pukside ja võlli ning mutritega kokku.
5. Siis sai ette võetud juhi poolne ülemine õõts. Lahti võtmisel avastasin, et võll ei tule hästi välja. Polnud probleemi, võtsin siis pika varrega sarniiri tõmmitsa ning
kuvalda kätte ja toksisin selle välja. Siis kui õõts käes oli, selgus ka selle võlli visadus, nimelt oli see veidi kõver. Peale seda sättisin veidi juhi poolset välimist rooliotsa
ning lõpetasin tänaseks remonditööd.
Helistasin peale remonditööde lõpetamist Ladaklubi liikmele Mel, kelle käest küsisin nõu, mida teha eelpool nimetatud amordi eemaldamiseks. Ta soovitas mul amordi
peenikesest läikivast torust kullinokkadega kinni hoida ning siis ülevalt mutter lahti keerata. Arvan, et homme (26.02.2016.a.), proovin kas see aitab .
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Nüüd sai veelkord auto ette võetud. Vahetatud sai kaasreisija poolne alumine õõtsahoob, koos võlli ja puksidega. Kahjuks rikkusin alumist sarniiri eemaldades, sarniiri kummist kaitse. Õnneks oli mul autos kast mõningate varuosadega ja sealt leidsin ühe vene sarniiri.
Tegin nüüd ka pildid auto tagumisest osast, kus sai hiljuti vahetatud vedrud:
Tegin nüüd ka pildid auto tagumisest osast, kus sai hiljuti vahetatud vedrud:
Viimati muutis Tony_2106, 02 Jaan 2020 12:54, muudetud 1 kord kokku.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Nüüd on autoremont nii kaugel, et vaja teha järgmised tööd:
1. Vahetada esimene juhipoolne vedru
2. Kontrollida üle kõik ülejäänud vedrud
3. Vahetada tosool
4. Vahetada käigukastiõli
5. Vahetada tagumise diffriõli
6. Vahetada roolikarbi õli
7. Vahetada sidurivedelik
8. Teostada pidurite kontroll
9. Pidurid õhutada (VÕIBOLLA!)
10. Vahetada 3 stabilisaatorivardapuksi
11. Reguleerida vasak tagumine uks
12. Panna tagumistele vedrudele paksemad padjad
13. Viia masin sillastendi
14. Vahetada esimesed ja tagumised amordid
Need kõik lasen ma töökojas teha, kuna ise enam ei viitsi, seoses haige seljaga.
1. Vahetada esimene juhipoolne vedru
2. Kontrollida üle kõik ülejäänud vedrud
3. Vahetada tosool
4. Vahetada käigukastiõli
5. Vahetada tagumise diffriõli
6. Vahetada roolikarbi õli
7. Vahetada sidurivedelik
8. Teostada pidurite kontroll
9. Pidurid õhutada (VÕIBOLLA!)
10. Vahetada 3 stabilisaatorivardapuksi
11. Reguleerida vasak tagumine uks
12. Panna tagumistele vedrudele paksemad padjad
13. Viia masin sillastendi
14. Vahetada esimesed ja tagumised amordid
Need kõik lasen ma töökojas teha, kuna ise enam ei viitsi, seoses haige seljaga.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Niisiis, vahepeal sai paigaldatud masinasse raadio ning meisterdatud ka kõlarid. vaja veel juhtmed korralikult üle teha.
Lisaks sai välja vahetatud ka sigareitsüütaja. Vanal olid + klemmid suhteliselt roostes, mistõttu ei andnud eriti ühendust.
Hetkel ootab masin vedrude korrigeerimist ning sillastendi, kuna rahad suht otsas
Raadio:
Kõlarid:
Lisaks sai välja vahetatud ka sigareitsüütaja. Vanal olid + klemmid suhteliselt roostes, mistõttu ei andnud eriti ühendust.
Hetkel ootab masin vedrude korrigeerimist ning sillastendi, kuna rahad suht otsas
Raadio:
Kõlarid:
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)